Ieder ander (stok)brood is ook goedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ciabatta, moet je wel op een italiaanse camping staan wil je die kunnen krijgen afgebakken
Zijn bij de AH afgebakken te koop.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ciabatta, moet je wel op een italiaanse camping staan wil je die kunnen krijgen afgebakken
Dat is lekker! Ik heb ook zo'n receptquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga zelf iets brouwenHet roomboterkorstdeegje uit een ander recept.
Ontbijtspek plakjes uitbakken, die op het deeg in de springvorm.
400 gram allerlei soorten paddo's, die samen met 1doosje spekkies die ik nog had even aanbakken.
200 ml Cremefraiche, italiaanse ger. kaas en 4 eieren door elkaar roeren en dat als vulling op de uitgebakken spekkies in het korstdeeg.
35 min op 220gr.
Ja kan ook, ligt hier ook nog geloof ik zo'n bosuitje. Eigenlijk kan je alles in zo'n taart smijtenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef LieLie het volgende:
Dat is lekker! Ik heb ook zo'n receptMaar dan met roomkaas en ei. Zit ook nog bosui door.
Alleen zitten wij op een camping aan de Middellandse zeekust, en daar zijn de AH's niet zo dik gezaaidquote:
I figuredquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ieder ander (stok)brood is ook goed
Weet ook niet of ze ze altijd hebben, maar als ze ze hebben zijn ze erg lekker moet ik zeggen. In kleine vorm hebben ze ze wel praktisch altijd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb ze niet gezien bij mijn mimi-ah (vandaar dus)
Moet je wel een Appie voor hebben met een (afbak)bakkerij denk ik. Ze staan hier warm in de mandenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb ze niet gezien bij mijn mimi-ah (vandaar dus)
Met alleen Messi kom je er als land dus niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:31 schreef TAV74 het volgende:
Europa slaat keihard terug in de kwartfinales. Argentinië echt dramatisch achterin.
4 druppels gehad, dat was het wel weer.quote:
Pff, verdorie, het is niet om uit te houden hier.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
4 druppels gehad, dat was het wel weer.
Net als Brazilië: het tactisch concept is alleen maar gebaseerd op de kwaliteit voorin. Dat doet Nederland wel beter, die voetballen in ieder geval met 11.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Met alleen Messi kom je er als land dus niet.
Het is hier wel een stukje afgekoeld moet ik zeggen. Zeg maar een heel stuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Pff, verdorie, het is niet om uit te houden hier.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
tjee... had liever geruild. hier al 4 dikke buien en 2 kleinere buitjes en ook onweer.
tijdens tennis die dikke druppels.. en ik was in het wit dus mn lingerie was te zien
Ja, we hebben hier nu wat gedrup, maar stelt weinig voor. Wel alle ramen open en er komt wel wat aangenaam koele lucht doorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De buien zijn al opook wat er achteraan kwam is nu al leeg
* Bluezz wringt wat druppels uit de gieter voor Wierdenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:37 schreef Sunnythesun het volgende:
De buien zijn al opook wat er achteraan kwam is nu al leeg
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz wringt wat druppels uit de gieter voor Wierden
Hopelijk zijn er veel foto's gemaakt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
tjee... had liever geruild. hier al 4 dikke buien en 2 kleinere buitjes en ook onweer.
tijdens tennis die dikke druppels.. en ik was in het wit dus mn lingerie was te zien
Ik hoor niks!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:00 schreef borisz het volgende:
Open ik de site van de bild. Krijg je dont cry me argentina te horen
Heb ik jouw ooit iets misdaan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:11 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
haal dan die bananen uit je oren
hoezoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:14 schreef LieLie het volgende:
De logeerhond is er trouwens ook nog een nacht
Ik vind het een leuk beest als ie in z'n eigen huis is.quote:
Hondenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:14 schreef LieLie het volgende:
De logeerhond is er trouwens ook nog een nacht
quote:
Gestorven aan oudheid?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:03 schreef Laydina het volgende:
[..]
maar ik wil een levende!!
ik wil weten waarom hij het niet doet of het mij niet lukt
mij?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:06 schreef z80 het volgende:
zo weer thuis.
snel een pizza naar binnen gewerkt.
maar wat een weer, hele dag heet.
en nu 26 graden en een hoge lucht vochtigheid, niet te harden.
wel de klus vandaag af kunnen krijgen (wat eerder begonnen, kleine pauze en wat langer door buffelen).
verder nog iets gemist?
een flink glas whisky soldaat maken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:09 schreef DarkElf het volgende:
wat zijn de plannen vanavond trouwens? behalve puffen in een te hoge luchtvochtigheid?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:11 schreef Aure het volgende:
Kijken of er nog iets leuks te vinden is in de stad vanavond
lekker toch? relaxt avondjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:12 schreef z80 het volgende:
[..]
een flink glas whisky soldaat maken.
verder helemaal niets, heb totaal geen energie meer.
Oh die dramatische??? Ik vond het echt heftig!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:12 schreef Aure het volgende:
Oh en nu ben ik nog even de laatste 2 afleveringen van Grey's anatomy aan t kijken. Eens zien of ik het deze keer wél droog kan houden
ja die! Pfoee ik heb echt heel veel gehuildquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh die dramatische??? Ik vond het echt heftig!
Ik vond het ook echt heftig, beste 2 afleveringen die ze tot nu toe gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:15 schreef Aure het volgende:
[..]
ja die! Pfoee ik heb echt heel veel gehuild
Ja zeker! Ben ook heel erg benieuwd naar seizoen 7quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt heftig, beste 2 afleveringen die ze tot nu toe gemaakt hebben.
snap ik, moeten nog wachten tot september he?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja zeker! Ben ook heel erg benieuwd naar seizoen 7Vandaar ook dat ik nu deze weer even kijk
![]()
Jep, duurt nog zo langquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
snap ik, moeten nog wachten tot september he?
Geen plannen hierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:09 schreef DarkElf het volgende:
wat zijn de plannen vanavond trouwens? behalve puffen in een te hoge luchtvochtigheid?
ik ga nog lastige keuzes moeten maken vanavond...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:09 schreef DarkElf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar voor de rest word het een avondje chillen op de bank
Nee deze twee moet je gewoon achter elkaar zien! Ik kan het tot nu toe nog wel droog houdenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
waarom dan niet 1 nu en nog eentje over een week of 2... is er een korter gat
Thanks, ben benieuwd of ie er isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben aan t wachten op mijn collega's om 2 uur naar Markelo te rijdenhopelijk worden er foto's gemaakt daar. Aure; have fun met nintendoboy!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:29 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik ga nog lastige keuzes moeten maken vanavond...hmm moeilijk, kan ik je niet bij helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar voor de rest word het een avondje chillen op de bank![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
die weet ik wel: limonade natuurlijk!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:30 schreef DarkElf het volgende:
ach ik ken het, ik ga ' borrelen' bij de buren, neem ik bruiswater of limonade?Moeilijk moeilijk.
?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:41 schreef flying-dutchman het volgende:
waarom heeft Maradonna 2 horloges?
1 horloge geeft aan wanneer zijn volgende snuif begint. De andere de huidige tijd?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:41 schreef flying-dutchman het volgende:
1tje op afrika tijd en 1tje op tijd van z'n land?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:41 schreef flying-dutchman het volgende:
1 op Argentijnse tijd en 1 op ZAF tijd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:41 schreef flying-dutchman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |