Ieder ander (stok)brood is ook goedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ciabatta, moet je wel op een italiaanse camping staan wil je die kunnen krijgen afgebakken
Zijn bij de AH afgebakken te koop.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ciabatta, moet je wel op een italiaanse camping staan wil je die kunnen krijgen afgebakken
Dat is lekker! Ik heb ook zo'n receptquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga zelf iets brouwenHet roomboterkorstdeegje uit een ander recept.
Ontbijtspek plakjes uitbakken, die op het deeg in de springvorm.
400 gram allerlei soorten paddo's, die samen met 1doosje spekkies die ik nog had even aanbakken.
200 ml Cremefraiche, italiaanse ger. kaas en 4 eieren door elkaar roeren en dat als vulling op de uitgebakken spekkies in het korstdeeg.
35 min op 220gr.
Ja kan ook, ligt hier ook nog geloof ik zo'n bosuitje. Eigenlijk kan je alles in zo'n taart smijtenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef LieLie het volgende:
Dat is lekker! Ik heb ook zo'n receptMaar dan met roomkaas en ei. Zit ook nog bosui door.
Alleen zitten wij op een camping aan de Middellandse zeekust, en daar zijn de AH's niet zo dik gezaaidquote:
I figuredquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ieder ander (stok)brood is ook goed
Weet ook niet of ze ze altijd hebben, maar als ze ze hebben zijn ze erg lekker moet ik zeggen. In kleine vorm hebben ze ze wel praktisch altijd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb ze niet gezien bij mijn mimi-ah (vandaar dus)
Moet je wel een Appie voor hebben met een (afbak)bakkerij denk ik. Ze staan hier warm in de mandenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb ze niet gezien bij mijn mimi-ah (vandaar dus)
Met alleen Messi kom je er als land dus niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:31 schreef TAV74 het volgende:
Europa slaat keihard terug in de kwartfinales. Argentinië echt dramatisch achterin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |