Dat het je opviel...quote:Op zondag 4 juli 2010 22:31 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige met de leeftijdsopmerking
Ja extra dun lijkt mij ook wel lekker, alleen ze moeten die reclame gewoon niet overdag uitzendenquote:Op zondag 4 juli 2010 15:08 schreef Masterboy het volgende:
Wat een leuke reclame is dat,echt geniaal & briljant van Durex.
Ja met 8jr kan het nog wel, maar een kindje van 3 uitleggen wat een condoom is. Het is sowieso niet mijn taak, want het zijn mijn kinderen niet. Het is alleen wel zo dat hoe sneller je weet hoe het moet, hoe sneller je ook gaat neuken. Vroeger dacht ik altijd van: ik zal en moet zo snel mogelijk neuken, want dat is lekker. Daarna heb ik een keertje een stevige voorlichting gehad, en ik durfte er meteen een paar maanden niet meer aan te denken. Toen ik sinds kort een vriendin had, en ik wist hoe het moest enzo dus ja... Hoe vroeger je het weet hoe vroeger je het doet.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Toen ik 8 was werd het al op mijn (Christelijke!!) basisschool als onderwerp aangehaald tijdens de biologieles. Serieus, gaat Nederland Engeland achterna dat straks kinderen van 14 nog niet weten wat een condoom is en het maar doen waarna er veel te veel tienermoeders komen.
heb jij een broertje of zusje van 3 terwijl je zelf 14 bentquote:Op maandag 5 juli 2010 02:39 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ja met 8jr kan het nog wel, maar een kindje van 3 uitleggen wat een condoom is. Het is sowieso niet mijn taak, want het zijn mijn kinderen niet. Het is alleen wel zo dat hoe sneller je weet hoe het moet, hoe sneller je ook gaat neuken. Vroeger dacht ik altijd van: ik zal en moet zo snel mogelijk neuken, want dat is lekker. Daarna heb ik een keertje een stevige voorlichting gehad, en ik durfte er meteen een paar maanden niet meer aan te denken. Toen ik sinds kort een vriendin had, en ik wist hoe het moest enzo dus ja... Hoe vroeger je het weet hoe vroeger je het doet.
Zo hé, schateren geblazen met die grollen van Viper23rd.quote:
Ik heb ook nog een oudere broer van 18quote:Op maandag 5 juli 2010 12:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
heb jij een broertje of zusje van 3 terwijl je zelf 14 bent
wow wat een 'vruchtbare' ouders heb jij
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef danx-x het volgende:
Nu gaan ze elkaar condoomhoofd noemen enzo, echt verschrikkelijk
Nee het is allemaal van dezelfde vader. Ze kreeg mijn broer toen ze twintig was, dus ja daar zou het toch niet zo snel stoppen. Ik weet niet wat er slet aan is als je moeder gewoon van kinderen houd, en er een paar neemt.quote:
Dan is de boel toch wel flink uitgescheurd daaronder.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:29 schreef danx-x het volgende:
[..]
Nee het is allemaal van dezelfde vader. Ze kreeg mijn broer toen ze twintig was, dus ja daar zou het toch niet zo snel stoppen. Ik weet niet wat er slet aan is als je moeder gewoon van kinderen houd, en er een paar neemt.
Dan gebruikt ze de pil en weet je van elkaar dat je niet vreemd gaat..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:37 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
jij miss maar ik gebruik ze nooit bij mn chick
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |