Was er niet..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:31 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
ik autist niet begrijp wil je nu verkering met me?
Jammer, dan ken je mij nog niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:08 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Was er niet..![]()
Ik heb al een verkering met Snaavel![]()
want nahja, hij is zo lievv
Ik ken jou ook niet. Stel je eens voorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:14 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Jammer, dan ken je mij nog niet.![]()
Nvm, ik stop al
Neu.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:15 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet. Stel je eens voor?
Ja, ik mis datquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Op Kindernet zouden ze nooit zoiets doen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:01 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Is hij autist, als ik zo die leeftijd hoor....
Anti-conceptiequote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:47 schreef danx-x het volgende:
Kennen jullie die reclame van Durex, ze hebben nu extra dunne condooms. Dan zie je zo'n mannetje naar buiten rennen dat hij gaat schreeuwen uit blijheid. Mijn zusje en broertje kijken ook gewoon overdag tv, en als ze vragen steeds wat een condoom is enzo, en ze gaan het woord ''condoom'' zelf voor allemaal dingen verzinnen. Het zou beter zijn als ze die reclame na 8uur zouden uitzenden.
Klacht: Durex reclame over condooms
3 jarige leeftijd is wel erg vroeg ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:13 schreef Maitje het volgende:
Het onderwerp moet toch een keer ter sprake komen lijkt mij zo...
tijd voor een quiz zie ik zoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:16 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Haha jij hebt een nieuwe afbeelding
Whoops, ik reageer wel heel laat...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:26 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
tijd voor een quiz zie ik zo![]()
Welk land bunny?
nej.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:44 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Whoops, ik reageer wel heel laat...
nahja, ik wou Noorwegen zeggen, maar als ik nou eens gok op IJsland?
Hoi maagd.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:56 schreef ouderejongere het volgende:
sowieso: condooms
Wie gebruikt er nou een condoom? Dat is toch hetzelfde als met een paraplu onder de douche gaan staan?
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:56 schreef ouderejongere het volgende:
Wie gebruikt er nou een condoom? Dat is toch hetzelfde als met een paraplu onder de douche gaan staan?
Jonge....quote:Op zondag 4 juli 2010 10:56 schreef ouderejongere het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |