Nope, hoewel het steeds lastiger wordt aan smakelijk varkensvlees te komen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:37 schreef RobinOok het volgende:
Niks mis met een varken. Echt te debiel voor woorden dat sommigen dat dier minderwaardig vinden aan andere dieren. Stomme discriminatie. Zeker anno 2010.
Ik vind kinderen en kakelende libelle lezeressen veel hinderlijkerquote:Op maandag 28 januari 2013 09:09 schreef NoCigar het volgende:
Hier een artikel over het fotograferen in restaurants in NY, moest meteen aan dit topic denken http://www.nytimes.com/20(...)camera-shy.html?_r=0 .
Ik schat in dat het inderdaad meer de complexe ingrediënten zijn dan het uiteindelijke klaarmaken. Het heerlijk uitziende broodje op pagina 1 heb je zo in elkaar gedraaid als je de ingrediënten hebt liggenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:16 schreef Maria2.0 het volgende:
Is het boek de moeite waard als je, zullen we maar zeggen, niet een sterrenchef bent?
Ik kan best wel wat leuks in elkaar flansen maar echt heel ingewikkelde dingen heb ik eigenlijk nooit gemaakt. Toch wil ik het boek wel hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |