In een ding de beste?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef HollandFan het volgende:
frustratie ? denken jullie nu echt dat wij dit zo erg vinden ? Proficiat, u bent (misschien) in 1 discipline de beste. Zijn jullie dan ook jaloers op china en amerika ? die bijna in alles winnen ?
Nee, dat jullie dit denken komt voort uit pure arrogantie, uw recht voor de raap en eerlijk is enkel en alleen maar arrogantie. Tijdens het WK is NL even erg als de fransen het hele jaar door
quote:
En aan allen die niet in 1 discipline de beste zijn, ook proficiat.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef HollandFan het volgende:
Proficiat, u bent (misschien) in 1 discipline de beste.
Nee , helaas. Onze wegen zijn beter, onze gebouwen zijn beter onderhouden, wij hebben niet zoveel sloopwijken, Belgen rijden beroerder en vooral gevaarlijker, jullie treinbeveiliging stamt uit 1830 (Memorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef HollandFan het volgende:
Proficiat, u bent (misschien) in 1 discipline de beste.
als je het niet erg vind, waarom kom je dan hier huillie doenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef HollandFan het volgende:
frustratie ? denken jullie nu echt dat wij dit zo erg vinden ? Proficiat, u bent (misschien) in 1 discipline de beste. Zijn jullie dan ook jaloers op china en amerika ? die bijna in alles winnen ?
Nee, dat jullie dit denken komt voort uit pure arrogantie, uw recht voor de raap en eerlijk is enkel en alleen maar arrogantie. Tijdens het WK is NL even erg als de fransen het hele jaar door
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee , helaas. Onze wegen zijn beter, onze gebouwen zijn beter onderhouden, wij hebben niet zoveel sloopwijken, Belgen rijden beroerder en vooral gevaarlijker, jullie treinbeveiliging stamt uit 1830 (Memor) , jullie treinen ook trouwens, kortom, het is allemaal een armoedige bedoening.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ook op de gebieden politiek, economie doen we het velen malen beter.
Met " allez, misschien kunnen we evt eens proberen om eens te kijken of we het kunnen" kom je niet ver in de wereld. Het Nederlandse "en zo gaan we het doen, en niet anders" is ff daadkrachtiger.
En arrogantie? ja, tuurlijk, we zijn gewoon beter, in alles.
Ze hebben er echter wel lekker en veel bierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee , helaas. Onze wegen zijn beter, onze gebouwen zijn beter onderhouden, wij hebben niet zoveel sloopwijken, Belgen rijden beroerder en vooral gevaarlijker, jullie treinbeveiliging stamt uit 1830 (Memor) , jullie treinen ook trouwens, kortom, het is allemaal een armoedige bedoening.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het "wij hebben beter bier" wat waar is, maar ik zou ook alcoholist zijn als ik in Belgie zou wonen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ze hebben er echter wel lekker en veel bier
http://www.9lives.be/foru(...)-hollandfan-fok.htmlquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het "wij hebben beter bier" wat waar is, maar ik zou ook alcoholist zijn als ik in Belgie zou wonen.
we hebben iets gevonden waar België beter in isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ze hebben er echter wel lekker en veel bier
Nou, ik weet niet of je wel eens Corsendonk geproefd hebt, maar dat is toch echt niet te zuipen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:33 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://www.9lives.be/foru(...)-hollandfan-fok.html
Ja, dat verbaast me niks. Mocht het oorlog zorgen dan staan zij als eerste met de vijand te heulenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Flammie en Michielos zitten daar ok lekker te trollen over nederlandwat een nsbers zijn het ook.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |