Het is erg goed ruilmateriaal. En bovendien is dit de verzamel box der verzamel boxen tot nu toe. Kon het niet laten om er nog twee bij te bestellen toen ik de kans kreeg. Wist dat ik er spijt van zou krijgen als ik dit liet lopen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:30 schreef Yorrit het volgende:
de lol van platen dichtlaten ontgaat mij n beetje.. dan is het alleen maar voor de heb of om weer te verkopen
ja das waar je hebt wel wat waardevols achter de handquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:46 schreef Omkron het volgende:
[..]
Het is erg goed ruilmateriaal. En bovendien is dit de verzamel box der verzamel boxen tot nu toe. Kon het niet laten om er nog twee bij te bestellen toen ik de kans kreeg. Wist dat ik er spijt van zou krijgen als ik dit liet lopen.
En sommige horen helemaal verwoest te worden zo goed zijn ze. Ik heb alice d in wonderland, niet meer om aan te horen zo grijs gedraaid, vol krassen etc. Dure plaat, maar zo hoort het bij sommige platen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:56 schreef Yorrit het volgende:
ja plaatjes horen toch af en toe rondjes te draaitjes
Doe eens een recensie over die WARP20 box set. Wat vind je ervan. etc.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:30 schreef friekin_ het volgende:
Limburgse represent.
lijkt me toch wel belangrijk dat zoiets behouden blijft... het is n archief van de 20ste eeuwse (amerikaanse) cultuur..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:01 schreef Omkron het volgende:
Heb je deze short docu wel eens gezien. Tranen in mijn ogen kreeg ik ervan.
Jij laat je makkelijk tegenhoudenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:36 schreef Omkron het volgende:
Het had me zo leuk geleken, maar ik woon in de randstad.
wat een heldquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:01 schreef Omkron het volgende:
Heb je deze short docu wel eens gezien. Tranen in mijn ogen kreeg ik ervan.
Mja, dat idd.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:00 schreef Yorrit het volgende:
t maakt mij niet zoveel uit.. ligt ook aan de prijs natuurlijk
Ja, vond ik ook wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:27 schreef Yorrit het volgende:
hm ja nooit gezien maar klinkt wel als n goed idee
Ik had vroeger zo'n speciale platenkoffer, konden wel een stuk of 20 in. Als brugklasser wilde ik daar natuurlijk niet mee gezien worden, en ik was toen al niet op de hoekjes en nog steeds niet. Wat oud en gebruikt is mag er oud en gebruikt uitzien. Ik kijk vooral naar de staat van de groeven. Maar anders neem je toch een rol van die plastic hoezen mee?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja, dat idd.
Nieuwe platen moeten natuurlijk zonder beschadigde hoezen zijn. De pest met mij is alleen dat ik vaak op festivals als Roadburn fiks veel platen koop en ze aan het eind van de dag met mijn dronken kop mee naar huis moet nemen. Dat resulteert af en toe toch in kleine beschadigingen aan de hoes(gelukkig nooit erger dan een gedeukt hoekje oid)
Vandaag de vervangende plaat ontvangen. Maar !@$!!$!@#!@# weer precies hetzelfde: weer de LP die door de bovenkant van de hoes heen is gegaan FFFFFUUUUUU.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:29 schreef PimD het volgende:
Ja beetje jammer... Ben benieuwd, hopelijk komt de vervangende plaat wel goed aan...
Ik heb ze in een mooie ouderwetse 'schoolspullen-bak' staan, works like a charmquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ben op zoek naar een opbergsysteem voor mijn platen, weet iemand waar ik die kan kopen?
Heb al gezocht op google maar ik heb niet echt veel kunnen vinden.
dit dus:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
-knip-
ik heb zelf bij de ikea een soort goot gehaald van hout, waarin mijn platen rechtop naast elkaar tegen de muur staan
moet er maar eens een bijhalen, ze beginnen vol te raken
Ziet er naar uit dat ze zo behoorlijk kunnen gaan kromtrekken...quote:
Ligt denk ik aan de lens van mijn cameraquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:10 schreef timbob het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat ze zo behoorlijk kunnen gaan kromtrekken...
of heb je de platen uit de hoezen gehaald?
* n0r meldt zichquote:Op zondag 4 juli 2010 12:35 schreef Monco10 het volgende:
wie is er overigens ook een pietlul wat betreft de conditie van platenhoezen?
Als er ook maar 1 vouwtje inzit of een miniscuul stukje uit is laat ik hem liggen.
Hoe onbegrijpelijk zijn overigens mensen die zonodig op hun hoezen moesten schrijven ?
Gaaf !quote:
Dat is deze:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:15 schreef n8n het volgende:
Wat is jullie pareltje? Van mij een originele Andy Warhol mét rits van the Rolling Stones
[ afbeelding ]
Hoeveel wil je er voor?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb inmiddels het systeem van waaghaals.com gevonden, ziet er netjes uit, en niet te duur![]()
Mijn pareltjes zijn toch wel de twee platen van Nocturnus die ik heb, met name Thresholds, aangezien die redelijk zeldzaam zijn naar mijn idee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi systeem, ook maar besteld.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er voor?
Mijn parel is denk ik Vol 4 van Black Sabbath met een soort van fotoalbum in de hoes verwerkt. Geen idee of die veel verzamelwaarde heeft.
En verder een klein aantal picturedisks en gekleud vinyl waarvan ik meende dat daar niet zo veel van geperst zijn. Is er trouwens ook een site waarop je kan checken hoe zeldzaam je lp's eigenlijk zijn?
Dat systeem van waaghals.com heb ik hier ook aan de muur hangen, 6 stuks. Staat prima
Ja, ik ga ook echt mijn LPs die ik net heb weg doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er voor?
Mijn parel is denk ik Vol 4 van Black Sabbath met een soort van fotoalbum in de hoes verwerkt. Geen idee of die veel verzamelwaarde heeft.
En verder een klein aantal picturedisks en gekleud vinyl waarvan ik meende dat daar niet zo veel van geperst zijn. Is er trouwens ook een site waarop je kan checken hoe zeldzaam je lp's eigenlijk zijn?
Dat systeem van waaghals.com heb ik hier ook aan de muur hangen, 6 stuks. Staat prima
Jammerquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook echt mijn LPs die ik net heb weg doen
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, het waaghals systeem is binnen:
[ afbeelding ]
zo daar hangen wat lekkere dingen..quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[ afbeelding ]
Vet, Jammer van die sticker op DSOTMquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die wil ik er dus af halen, maar hoop dat het een beetje lukt aangezien die sticker er wss al zon 30 jaar op zitquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:48 schreef arucard het volgende:
[..]
Vet, Jammer van die sticker op DSOTM![]()
Die 2 platen links- en middenboven zouden toch echt beter op mijn muur staanquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[ afbeelding ]
9, maar ik heb in principe ruimte voor 15 aan deze muur, maar dat leek me een beetje overkill.quote:Op zondag 5 september 2010 02:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die 2 platen links- en middenboven zouden toch echt beter op mijn muur staan
Maar mooi systeempje nietwaar? Heb je 9 gehaald of nog meer?
Ik haal altijd de plaat eruit, even de sticker verwarmen met een föhn, en dan komt ie er wel gewoon in zijn geheel afquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, die wil ik er dus af halen, maar hoop dat het een beetje lukt aangezien die sticker er wss al zon 30 jaar op zit
Die zal ik eens proberen, het is te hopen dat het karton dan niet kapot gaat, aangezien de platen op een min of meer vochtige plek hebben gelegenquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:16 schreef n0r het volgende:
[..]
Ik haal altijd de plaat eruit, even de sticker verwarmen met een föhn, en dan komt ie er wel gewoon in zijn geheel af
Ziet er echt stukken beter uit
Wel een foto maken hequote:
cutiepie...?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:42 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lucky Shiner, Gold Panda![]()
Tijdje terug met hem gemaild. Nu kreeg ik een persoonlijke mail met kortingscode. Wat een cutiepie.
Ja. Hij dacht aan mij. Was een persoonlijke mail. Omdat ik na Caribou (gold panda was voorprogramma) zo enthousiast over hem was en vroeg of ik You op lp kon kopen ergens.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
cutiepie...?![]()
Ik krijg van dit topic zin om platen te scoren, damn it!
Ik heb hier 3 lijsten van vinylvinyl, en een heel slechte camera (telefoon):quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet meer wat ik ervoor betaald heb (al staat dat ongetwijfeld nog ergens in deel 10 of 9 van deze reeks), maar volgens mij viel het wel mee.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:22 schreef arucard het volgende:
Die Kyuss Lp's zijn altijd zo duur vind ik.
Actress... Sexy.quote:
Ekkehard Ehlersquote:Op vrijdag 17 september 2010 02:33 schreef timbob het volgende:
[..]
Actress... Sexy.
Ik zie windowlicker en tuss rechts.
De andere staan sowieso de naam al op
Alleen linksonder weet ik niet...
ben benieuwd. ik wilde nog een poster kopen om mijn kamer mee te sieren, maar weet niet van wat. dit kan de oplossing zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:16 schreef AceHighHugo het volgende:
Vinyl! Ik heb mijn platen tussen spijkers aan de muur hangen, ik zal als ik thuis ben een foto maken. Het staat echt vet en je haalt ze er zo uit als je ze wilt luisteren!
Niets luistert zo lekker als vinyl
Heel makkelijk hoor: de hoes tegen de muur aanhouden zodat je kan meten waar je hem wil, dan aan de onderkant ongeveer twee centimeter van de rand aan beide kanten een spijker slaan. Dit doe je ook aan de rechter- en linkerkant van de plaat, 7 centimeter vanaf de bovenkant en hij hangt. Hij steunt als het ware op de onderste spijkers en de spijkers aan de zijkant houdt de plaat vast. Snap je?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:34 schreef HetWarmeBakkertje het volgende:
[..]
ben benieuwd. ik wilde nog een poster kopen om mijn kamer mee te sieren, maar weet niet van wat. dit kan de oplossing zijn.
Heb je hem op 10 of 12" ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:21 schreef Orbeatle het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdje geleden gekocht in Brussel, en onlangs pas voor het eerst gedraaid.
Goed spul!
Zoiets had ik ook al gehoord, maar heb inderdaad nog nergens een bevestiging er van gelezen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:40 schreef arucard het volgende:
Ik heb 1 tot en met 6 ook op 12". Homme zou toch binnenkort weer een nieuwe DS organiseren? Of waren dit maar geruchten?
12". Die 10" zijn inderdaad behoorlijk zeldzaam geworden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je hem op 10 of 12" ?
Ik hoop dat 7 t/m 10 snel heruitgebracht worden. (ja ik weet het: die 10" zijn vetter maar die ik heb zijn 12" en volgens mij zijn die eerdere persingen stukken duurder)
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:16 schreef timbob het volgende:
Dus ik dacht, laat ik er maar voor zorgen dat de collectie niet begint met de stoffige Beatles platen van je vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |