haha nee daar val ik niet op.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:44 schreef Sarabi het volgende:
Waarom geen studenten?![]()
Of gaat het om de (grote) auto en (groot) huis dat studenten meestal nog niet hebben?
Jonger? Zo oud ben je toch niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha nee daar val ik niet op.
studenten associeer ik met jonge leeftijden en ik val niet op jong(er dan ik)
Daar val ik ook niet op hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:46 schreef FutureFairytale het volgende:
oja en ik heb studenten gezien in den haag en utrecht en misschien de verkeerde bekakte types gezien.. met die polo'tjes, glad haar blegh
Studentesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:45 schreef Aure het volgende:
Studenten zijn echtNaja niet allemaal
Ben benieuwd wat voor leuks er in mn nieuwe klas komt. Zijn maar weinig mannen die die opleiding doen.. Ik wil ze allemaal in mijn klas
![]()
Huu. En van die vreselijke leren studenten-bootschoenen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:46 schreef FutureFairytale het volgende:
oja en ik heb studenten gezien in den haag en utrecht en misschien de verkeerde bekakte types gezien.. met die polo'tjes, glad haar blegh
Mits ze een beetje 'normaal' zijn. Categorie ballen laat ik ook links of eigenlijk rechtsquote:
Jij valt vast op van die studentes met Tommy Hilfiger/Ralph Lauren polo's en korte rokjes en die allemaal op hockey zitten!quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huu. En van die vreselijke leren studenten-bootschoenen.
[ afbeelding ]
Rechtenstudentesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:53 schreef Aure het volgende:
[..]
Jij valt vast op van die studentes met Tommy Hilfiger/Ralph Lauren polo's en korte rokjes en die allemaal op hockey zitten!
iee, ja precies.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huu. En van die vreselijke leren studenten-bootschoenen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:55 schreef Aure het volgende:
Ik vind die nette herenschoenen ook niks. Doe mij maar een leuke gozer met mooie sneakers
http://www.nerobianco.nl/heren/giorgio/italy-sneaker/213-03-1476quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:55 schreef Aure het volgende:
Ik vind die nette herenschoenen ook niks. Doe mij maar een leuke gozer met mooie sneakers
Rijke papa'squote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom perse die? kleding/studie?
de airquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom perse die? kleding/studie?
Das op t randje hoor, maar nog wel goedgekeurdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
http://www.nerobianco.nl/heren/giorgio/italy-sneaker/213-03-1476
de mettalic versie hiervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |