te laat, ze heeft zich al voortgeplantquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:28 schreef opastokvis het volgende:
hoop niet dat je net zo'n achterbaks mokkel bent als mijn ex-schoonzus, dan mogen ze je gelijk preventief ruimen
Oh?? Ze is al zwanger?? Dat is snel; 2 juli nog zwanger willen worden en het 6 juli al zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 03:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
te laat, ze heeft zich al voortgeplant
Details willen we!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh?? Ze is al zwanger?? Dat is snel; 2 juli nog zwanger willen worden en het 6 juli al zijn.
Of ben jij het vaste neukertje van TS en weet je dus meer?? En nu al?? Dat heeft ze snel verteld
Ah, je bent dus niet het neukertje van TS?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
sorry opa's post verkeerd gelezen.....mea culpa mea culpa, ik dacht dat hij z'n schoonzuster preventief wilde ruimen
Vind ik wel een hele goeie! Betwijfel alleen dat veel mensen daar eerlijk op zullen antwoorden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:10 schreef tsjas het volgende:
Jij wil een kind, maar zou jij ook een moeder willen hebben die in jou situatie zit? Dat is eigenlijk de vraag die je jezelf moet stellen.
Dat is een hele goede. Daar denkt volgens mij niemand over na.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:10 schreef tsjas het volgende:
Jij wil een kind, maar zou jij ook een moeder willen hebben die in jou situatie zit? Dat is eigenlijk de vraag die je jezelf moet stellen.
ik wilde dat ik dat gedaan had, om erger te voorkomenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
sorry opa's post verkeerd gelezen.....mea culpa mea culpa, ik dacht dat hij z'n schoonzuster preventief wilde ruimen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:29 schreef junie het volgende:
Een kind opvoeden is geweldig, leuk, geeft energie, versterkt de band die je met je partner hebt op alle mogelijke manieren en is de kroon op je bestaan.
ik ben zelf moeder en kreeg er hetzelfde gevoel bij.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik ben zelf moeder en kreeg er hetzelfde gevoel bij.
Echt triest dat mensen hun nageslacht tot doel verheffen, ipv gewoon op te voedenquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik ben zelf moeder en kreeg er hetzelfde gevoel bij.
Als kinderen krijgen je einddoel in het leven is, heb ik heel erg medelijden met je.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:29 schreef junie het volgende:
Een kind opvoeden is geweldig, leuk, geeft energie, versterkt de band die je met je partner hebt op alle mogelijke manieren en is de kroon op je bestaan.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
TS is al 3 dagen afwezig... Denk niet dat we die voorlopig in dit topic terugzien
inderdaad, vooral als die al een aantal keer gequote is.quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:54 schreef Netsplitter het volgende:
@junie: Weet je wat pas triest is, je post verwijderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |