Ze bedoelt een vaste uitkering en een sociale gesubsidieerde huurwoningquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:59 schreef roos19 het volgende:
ja ik heb een vast inkomen en een eigen woonruimte
Het is gepland als je bewust kindjes gaat maken, en het is ongepland als je niet bewust kindjes aan het maken was en er toch een kindje is gekomenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is niet voor iedereen een optie, maar dan moet je ook niet zeggen dat het ongepland is natuurlijk.
Wat ik al zei ergens bovenaan de pagina; de zwangerschap is dan inderdaad ongepland, het krijgen van een kind niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als ze per ongeluk zwanger is geworden, abortus geen optie is, dan is die zwangerschap toch nog steeds ongepland?
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo ongepland? Je kwam erachter nadat een abortus niet meer een mogelijkheid was?
Ik ontdekte het idd heel laat in de zwangerschap. Ingewikkeld verhaal komt er op neer dat de pil een pilbloeding veroorzaakt en dat is iets heel anders dan een natuurlijke menstruatie.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Precies wat ik dus dacht.
Hoewel, de zwangerschap kan natuurlijk inderdaad ongepland zijn. Het krijgen van het kind echter niet als je het al wist toen abortus nog tot de mogelijkheden behoorde.
Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat als ik het eerder had geweten ik het had laten weghalen.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Abortus is niet voor iedereen een optie. Respect voor Huppelmuts dat ze toch een kind op de wereld zet!.
Ehm, ja, ook als je besluit geen abortus te laten plegen kan de zwangerschap nog wel ongepland zijn, alleen het krijgen van het kind is dat dan niet meer.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is niet voor iedereen een optie, maar dan moet je ook niet zeggen dat het ongepland is natuurlijk.
Post 101 ... stond bij mij onderaan de eerste pagina ... niet gezien.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:01 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik al zei ergens bovenaan de pagina; de zwangerschap is dan inderdaad ongepland, het krijgen van een kind niet.
Nou, in dat geval; knap van jequote:Op maandag 5 juli 2010 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik ontdekte het idd heel laat in de zwangerschap. Ingewikkeld verhaal komt er op neer dat de pil een pilbloeding veroorzaakt en dat is iets heel anders dan een natuurlijke menstruatie.
[..]
Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat als ik het eerder had geweten ik het had laten weghalen.
Ik ben heel trots en heel blij met mijn zoon maar ik was er nog lang niet aan toe om moeder te worden.
Dat geldt alleen als je niet halverwege je planning kunt aanpassen. Dat kan bij het krijgen van kinderen wel. Of je daar nou wel of niet gebruik van maakt.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is gepland als je bewust kindjes gaat maken, en het is ongepland als je niet bewust kindjes aan het maken was en er toch een kindje is gekomen
Kan gebeurenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Post 101 ... stond bij mij onderaan de eerste pagina ... niet gezien.
Dank je.quote:
Jij gaat voor de Spuit 11 award?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, ja, ook als je besluit geen abortus te laten plegen kan de zwangerschap nog wel ongepland zijn, alleen het krijgen van het kind is dat dan niet meer.
Een kind hebben is nooit makkelijk, ook al ben je 30 en heb je een goede baan.. Dus daarom respectquote:Op maandag 5 juli 2010 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank je.
Ik kan ook niet begrijpen dat die jonge mokkels allemaal denken dat het zo makkelijk is om zo jong al een kind te hebben.
Misschien is dat wel zo als je een paar miljoen op de bank hebt staan en dus geld zat hebt voor nanny's enz.
Nee, maar als jullie zitten te beweren dat niet voor abortus kiezen dus betekent dat je niet ongepland zwanger bent dan snap je zelf ook nog niet helemaal wat het verschil is tussen iets dat ongepland gebeurt en ervoor kiezen die ongeplande gebeurtenis te laten voortbestaan.quote:
En het is een heerlijk kind geworden. Gezien alle ellende en shit die we hebben meegemaakt saampjes.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een kind hebben is nooit makkelijk, ook al ben je 30 en heb je een goede baan.. Dus daarom respect.
Mja, ik vind dat je voor de vorm beter kunt spreken over een geplande beëindiging dan van gepland een kind krijgen als de zwangerschap ongepland was. Want voor velen is abortus geen optie, uit moreel oogpunt, dus dan is het kind zelf ook ongepland.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar als jullie zitten te beweren dat niet voor abortus kiezen dus betekent dat je niet ongepland zwanger bent dan snap je zelf ook nog niet helemaal wat het verschil is tussen iets dat ongepland gebeurt en ervoor kiezen die ongeplande gebeurtenis te laten voortbestaan.
Ongeacht of je wel of niet voor abortus kiest kan de zwangerschap ongepland zijn.
Afgezien van het feit dat abortus pas sinds 1984 legaal is in dit land....quote:Op maandag 5 juli 2010 12:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat je voor de vorm beter kunt spreken over een geplande beëindiging dan van gepland een kind krijgen als de zwangerschap ongepland was. Want voor velen is abortus geen optie, uit moreel oogpunt, dus dan is het kind zelf ook ongepland.
Nogmaals: ongepland een kind krijgen. Niet ongepland zwanger worden. Daarom zei ik Spuit 11, want dat is nu al tig keer uitgelegd.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar als jullie zitten te beweren dat niet voor abortus kiezen dus betekent dat je niet ongepland zwanger bent dan snap je zelf ook nog niet helemaal wat het verschil is tussen iets dat ongepland gebeurt en ervoor kiezen die ongeplande gebeurtenis te laten voortbestaan.
Ongeacht of je wel of niet voor abortus kiest kan de zwangerschap ongepland zijn.
Dat dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jawel, heel veel mensen hebben dat door. Maar hun reacties zijn verwijderd door de moderators.
Kijk ik ook wel eens, goed programmaquote:Op maandag 5 juli 2010 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van dat programma op MTV? 16 and pregnant?
Ik vind het wel mooi dat je die meiden tijdens de zwangerschap ziet, vol plannen en prachtige ideeën. En als het kind er eenmaal is komen ze erachter dat het toch wel heel zwaar is
Prima manier om falende ouders een kans te geven hun kind te heropvoeden.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van dat programma op MTV? 16 and pregnant?
Ik vind het wel mooi dat je die meiden tijdens de zwangerschap ziet, vol plannen en prachtige ideeën. En als het kind er eenmaal is komen ze erachter dat het toch wel heel zwaar is
Wat ik hier van vind?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:56 schreef roos19 het volgende:
hoi mensen,
ik ben 19 jaar en wil zwanger worden.
ik heb geen vaste vriend maar wel iemand waar ik soort van wat mee heb.
hij is 27 jaar en weet niet dat ik een kindje wil. hij heeft wel een keer tegen me gezegt dat hij graag kinderen wil. ik denk ook niet dat hij het erg zou vinden als ik zwanger van hem zou zijn, maar ik durf het niet tegen hem te zeggen omdat ik bang ben dat ik heb afschrik.
ik ben ook al gestopt met de pil. wat vinden jullie hiervan
Gaatjes in de condoom prikken, werkt perfect.. kennis van me kan je dit navertellen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:56 schreef roos19 het volgende:
hoi mensen,
ik ben 19 jaar en wil zwanger worden.
ik heb geen vaste vriend maar wel iemand waar ik soort van wat mee heb.
hij is 27 jaar en weet niet dat ik een kindje wil. hij heeft wel een keer tegen me gezegt dat hij graag kinderen wil. ik denk ook niet dat hij het erg zou vinden als ik zwanger van hem zou zijn, maar ik durf het niet tegen hem te zeggen omdat ik bang ben dat ik heb afschrik.
ik ben ook al gestopt met de pil. wat vinden jullie hiervan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |