abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83672355
quote:
Op maandag 5 juli 2010 01:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat eh? Is toch vrij duidelijk?
Vrij duidelijk gestoord ja
pi_83672364
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wel sneu voor dat kind natuurlijk.
wellicht, maar dat hoeft niet. Ik ben grotendeels door alleen mijn moeder opgevoed & ben ook redelijk terecht gekomen.

Hoewel dat natuurlijk een andere situatie is. Aangezien mijn ouders wel kinderen wilde en daarna gewoon gescheiden zijn.

Daarbij vind ik het sneuer voor het kind dat het enkel de wereld in geschopt wordt om de egoïstische verlangens van de moeder te vervullen.
pi_83672382
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wel sneu voor dat kind natuurlijk.
Zij wil niet voor dat kind denken, hij weet niet eens dat hij haar bezwangert. Ja, dat is sneu voor dat kind, maar dan moet het maar gaan klagen bij ma.
pi_83672424
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:23 schreef RvLaak het volgende:

[..]

wellicht, maar dat hoeft niet. Ik ben grotendeels door alleen mijn moeder opgevoed & ben ook redelijk terecht gekomen.

Hoewel dat natuurlijk een andere situatie is. Aangezien mijn ouders wel kinderen wilde en daarna gewoon gescheiden zijn.

Daarbij vind ik het sneuer voor het kind dat het enkel de wereld in geschopt wordt om de egoïstische verlangens van de moeder te vervullen.
Nogmaals: kinderen worden altijd de wereld in geschopt vanwege egoïstische verlangens*

*(wederom foutjes en verkrachting niet mee gerekend)
pi_83672669
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:25 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nogmaals: kinderen worden altijd de wereld in geschopt vanwege egoïstische verlangens*

*(wederom foutjes en verkrachting niet mee gerekend)
klopt, maar dan wel de verlangens van 2 mensen en niet 1 die het onafhankelijk van zijn/haar partner doet.

Heel FOK! zou te klein zijn als TS een man was die zijn condooms lek prikt, of de pil van zijn neukertje had vervangen door suikersnoepjes om een kind te willen.

Emancipatie is leuk, maar de vrouwelijke bevolking moet eens gaan realiseren dat het ook 2 kanten op werkt. Gelijke rechten, gelijke plichten, gelijke verantwoordelijkheid. IMO, anyway
  maandag 5 juli 2010 @ 10:34:31 #81
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_83672674
TS komt erin, plaatst 1 overduidelijk troll bericht en voor je het weet heb je 4 pagina's met gezeik over de ethiek ervan.
Welkom in R&P
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_83672752
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef mymoodfentje het volgende:
TS komt erin, plaatst 1 overduidelijk troll bericht en voor je het weet heb je 4 pagina's met gezeik over de ethiek ervan.
Welkom in R&P
ach, een ethische discussie is altijd leuker dan trollen voeren, toch?
  maandag 5 juli 2010 @ 10:36:43 #83
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_83672764
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Heel FOK! zou te klein zijn als TS een man was die zijn condooms lek prikt, of de pil van zijn neukertje had vervangen door suikersnoepjes om een kind te willen.
Overigens vind ik dit dan niet echt een goede vergelijking, de vrouw zit namelijk ook als de man aan het saboteren is met het kind, zij moet het dragen. In een situatie zoals TS zit ze zelf met het kind, niet haar 'vriend'.

Buiten dat blijft het natuurlijk een idiote actie (of de man of de vrouw het nou zou doen).
pi_83673059
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Overigens vind ik dit dan niet echt een goede vergelijking, de vrouw zit namelijk ook als de man aan het saboteren is met het kind, zij moet het dragen. In een situatie zoals TS zit ze zelf met het kind, niet haar 'vriend'.
Hoezo is dat anders dan? Goed, de vrouw is uiteindelijk degene die het kind moet baren, maar in essentie is het hetzelfde. De één raakt zwanger door de achterbakse en egoïstische acties van de ander.
pi_83673120
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hoezo is dat anders dan? Goed, de vrouw is uiteindelijk degene die het kind moet baren, maar in essentie is het hetzelfde. De één raakt zwanger door de achterbakse en egoïstische acties van de ander.
En daarom altijd een condoom gebruiken.
Zeker bij zo'n scharrel als TS kan je niet vertrouwen dat deze meid haar pil ook regelmatig en goed slikt.
pi_83673568
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:56 schreef roos19 het volgende:
ik denk ook niet dat hij het erg zou vinden als ik zwanger van hem zou zijn, maar ik durf het niet tegen hem te zeggen omdat ik bang ben dat ik heb afschrik.
ik ben ook al gestopt met de pil. wat vinden jullie hiervan?
Zou je het godverdomme niet eerst eens met hem overleggen voor je zoiets doet?
Kanker, wat een egoïstisch kut kind ben je dan.
Jij vertelt het hem dus liever achteraf, als je al zwanger bent?

pi_83673629
Meid, uit dit soort dingen kun je al meteen opmaken dat je nog niet volwassen genoeg bent voor een kind.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_83673833
jawel maar voor de kleine kans dat het echt is he.. beter het zekere voor het onzekere nemen.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 5 juli 2010 @ 11:15:44 #89
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_83673890
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:12 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Heeft nou niemand door dat dit compleet uit de duim is gezogen

Jawel, maar dit is niet iets wat alleen verzonnen wordt, het gebeurd in het dagelijks leven genoeg. Dus dat maakt het wel tot een leuk onderwerp voor een discussie.
pi_83674091
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:15 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ik heb deze hier gvd al 4 uur geleden geplaatst maar dan wordt het meteen verwijderd

Klassejustitie
geen klassenjustitie, karma
pi_83674461
Ook al is het wel een troll, wat kwiwi zegt: het is wel een goed topic om over te kletsen. Dus opbokke met je youtubefilmpjes en gejank over gewiste posts!
  maandag 5 juli 2010 @ 11:46:33 #92
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_83675007
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En daarom altijd een condoom gebruiken.
Zeker bij zo'n scharrel als TS kan je niet vertrouwen dat deze meid haar pil ook regelmatig en goed slikt.
Sowieso een vrouw vertrouwen
  maandag 5 juli 2010 @ 11:51:05 #93
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_83675188
Ik was geheel ongepland met 18 al mama. Ik kan mensen een hoop aanraden maar het moederschap op zo'n jonge leeftijd dus absoluut NIET!!
Je denkt wel dat je de hele wereld aan kan, dat je alle antwoorden hebt en dat alles een piece of cake gaat worden.

Ook ik hoop en denk dat TS een kutkloon is!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_83675296
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was geheel ongepland met 18 al mama. Ik kan mensen een hoop aanraden maar het moederschap op zo'n jonge leeftijd dus absoluut NIET!!
Je denkt wel dat je de hele wereld aan kan, dat je alle antwoorden hebt en dat alles een piece of cake gaat worden.

Ook ik hoop en denk dat TS een kutkloon is!!
Hoezo ongepland? Je kwam erachter nadat een abortus niet meer een mogelijkheid was?
pi_83675357
Roosje, ik wil je best zwanger schoppen en alleen laten met het kind. Resultaat is hetzelfde en kans is zeer groot dat je er een mooi kind aan overhoud.

maandag 5 juli 2010 @ 11:56:40 #96
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_83675404
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hoezo ongepland? Je kwam erachter nadat een abortus niet meer een mogelijkheid was?
Precies wat ik dus dacht.

Hoewel, de zwangerschap kan natuurlijk inderdaad ongepland zijn. Het krijgen van het kind echter niet als je het al wist toen abortus nog tot de mogelijkheden behoorde.
  maandag 5 juli 2010 @ 11:58:23 #97
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83675446
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Abortus is niet voor iedereen een optie. Respect voor Huppelmuts dat ze toch een kind op de wereld zet! .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 5 juli 2010 @ 11:59:20 #98
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_83675475
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Abortus is niet voor iedereen een optie. Respect voor Huppelmuts dat ze toch een kind op de wereld zet! .
Is niet voor iedereen een optie, maar dan moet je ook niet zeggen dat het ongepland is natuurlijk.
pi_83675497
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat de wijze kwiwi zegt
  maandag 5 juli 2010 @ 12:00:12 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83675508
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:59 schreef kwiwi het volgende:

Is niet voor iedereen een optie, maar dan moet je ook niet zeggen dat het ongepland is natuurlijk.
Hoezo niet? Als ze per ongeluk zwanger is geworden, abortus geen optie is, dan is die zwangerschap toch nog steeds ongepland?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')