wellicht, maar dat hoeft niet. Ik ben grotendeels door alleen mijn moeder opgevoed & ben ook redelijk terecht gekomen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel sneu voor dat kind natuurlijk.
Zij wil niet voor dat kind denken, hij weet niet eens dat hij haar bezwangert. Ja, dat is sneu voor dat kind, maar dan moet het maar gaan klagen bij ma.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel sneu voor dat kind natuurlijk.
Nogmaals: kinderen worden altijd de wereld in geschopt vanwege egoïstische verlangens*quote:Op maandag 5 juli 2010 10:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wellicht, maar dat hoeft niet. Ik ben grotendeels door alleen mijn moeder opgevoed & ben ook redelijk terecht gekomen.
Hoewel dat natuurlijk een andere situatie is. Aangezien mijn ouders wel kinderen wilde en daarna gewoon gescheiden zijn.
Daarbij vind ik het sneuer voor het kind dat het enkel de wereld in geschopt wordt om de egoïstische verlangens van de moeder te vervullen.
klopt, maar dan wel de verlangens van 2 mensen en niet 1 die het onafhankelijk van zijn/haar partner doet.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals: kinderen worden altijd de wereld in geschopt vanwege egoïstische verlangens*
*(wederom foutjes en verkrachting niet mee gerekend)
ach, een ethische discussie is altijd leuker dan trollen voeren, toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef mymoodfentje het volgende:
TS komt erin, plaatst 1 overduidelijk troll bericht en voor je het weet heb je 4 pagina's met gezeik over de ethiek ervan.
Welkom in R&P
Overigens vind ik dit dan niet echt een goede vergelijking, de vrouw zit namelijk ook als de man aan het saboteren is met het kind, zij moet het dragen. In een situatie zoals TS zit ze zelf met het kind, niet haar 'vriend'.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heel FOK! zou te klein zijn als TS een man was die zijn condooms lek prikt, of de pil van zijn neukertje had vervangen door suikersnoepjes om een kind te willen.
Hoezo is dat anders dan? Goed, de vrouw is uiteindelijk degene die het kind moet baren, maar in essentie is het hetzelfde. De één raakt zwanger door de achterbakse en egoïstische acties van de ander.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Overigens vind ik dit dan niet echt een goede vergelijking, de vrouw zit namelijk ook als de man aan het saboteren is met het kind, zij moet het dragen. In een situatie zoals TS zit ze zelf met het kind, niet haar 'vriend'.
En daarom altijd een condoom gebruiken.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo is dat anders dan? Goed, de vrouw is uiteindelijk degene die het kind moet baren, maar in essentie is het hetzelfde. De één raakt zwanger door de achterbakse en egoïstische acties van de ander.
Zou je het godverdomme niet eerst eens met hem overleggen voor je zoiets doet?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:56 schreef roos19 het volgende:
ik denk ook niet dat hij het erg zou vinden als ik zwanger van hem zou zijn, maar ik durf het niet tegen hem te zeggen omdat ik bang ben dat ik heb afschrik.
ik ben ook al gestopt met de pil. wat vinden jullie hiervan?
Jawel, maar dit is niet iets wat alleen verzonnen wordt, het gebeurd in het dagelijks leven genoeg. Dus dat maakt het wel tot een leuk onderwerp voor een discussie.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:12 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Heeft nou niemand door dat dit compleet uit de duim is gezogen
geen klassenjustitie, karmaquote:Op maandag 5 juli 2010 11:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb deze hier gvd al 4 uur geleden geplaatst maar dan wordt het meteen verwijderd
Klassejustitie
Sowieso een vrouw vertrouwenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En daarom altijd een condoom gebruiken.
Zeker bij zo'n scharrel als TS kan je niet vertrouwen dat deze meid haar pil ook regelmatig en goed slikt.
Hoezo ongepland? Je kwam erachter nadat een abortus niet meer een mogelijkheid was?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was geheel ongepland met 18 al mama. Ik kan mensen een hoop aanraden maar het moederschap op zo'n jonge leeftijd dus absoluut NIET!!
Je denkt wel dat je de hele wereld aan kan, dat je alle antwoorden hebt en dat alles een piece of cake gaat worden.
Ook ik hoop en denk dat TS een kutkloon is!!
Precies wat ik dus dacht.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo ongepland? Je kwam erachter nadat een abortus niet meer een mogelijkheid was?
Abortus is niet voor iedereen een optie. Respect voor Huppelmuts dat ze toch een kind op de wereld zet!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo ongepland? Je kwam erachter nadat een abortus niet meer een mogelijkheid was?
Is niet voor iedereen een optie, maar dan moet je ook niet zeggen dat het ongepland is natuurlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Abortus is niet voor iedereen een optie. Respect voor Huppelmuts dat ze toch een kind op de wereld zet!.
Wat de wijze kwiwi zegtquote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Abortus is niet voor iedereen een optie. Respect voor Huppelmuts dat ze toch een kind op de wereld zet!.
Hoezo niet? Als ze per ongeluk zwanger is geworden, abortus geen optie is, dan is die zwangerschap toch nog steeds ongepland?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:59 schreef kwiwi het volgende:
Is niet voor iedereen een optie, maar dan moet je ook niet zeggen dat het ongepland is natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |