Juli vind ik nog beterquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:58 schreef Lavenderr het volgende:
Dat May moet June zijn, maar dat is detail.
Ik had dat singletje vroegerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:58 schreef Lavenderr het volgende:
Dat May moet June zijn, maar dat is detail.
Ik zou er mijn wekker niet voor zetten, want ze komen altijd later dan verwachtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:00 schreef Laysa het volgende:
Nah zo maar naar bed...want morgenochtend staat er alweer een monteur bij ons op de stoep
Ze bellen eerst...want ik klonk al minder aardig dan vanmiddagquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou er mijn wekker niet voor zetten, want ze komen altijd later dan verwacht
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had dat singletje vroeger![]()
Het is jaren geleden dat ik het heb gehoord.
Het was vroeger ook een favoriet van mij, maar na al die jaren weet je dat niet meer.... totdat je het weer hoortquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk liedje he? Heb een hele stapel singletjes van mijn moeder gekregen plus een pickup. Zitten hele leuke liedjes bij. Dit is een favoriet van me.
Op zaterdag???quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:00 schreef Laysa het volgende:
Nah zo maar naar bed...want morgenochtend staat er alweer een monteur bij ons op de stoep
Dat riep ik al voor het toernooi begonquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:41 schreef remlof het volgende:
Godverdomme wat een geweldige wedstrijd. Eerste helft was kut, maar tweede helft was geweldig, had vier doelpunten op kunnen leveren.
Finale wordt Nederland - Deutschland
Ian, zet je schrap
En dat je dan gewoon toegeeft dat je daarbij hoort, ik vind dat dapper, ik ken mensen die zouden nog liever hun tong afbijten, sterker zich eerder voor een aanstormende intercity werpen, dan toe te geven dat ze daar onderdeel van uitmaken, maar jij zegt het gewoon. Chapeau ende hulde.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou, filmpje dan maar van hoe wij boeren WK kijkenGesjellug
Daar hoop ik op, maar eerlijk gezegd denk ik dat die Duitse ploeg te onervaren is om die geslepen Argentijnen te verslaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:41 schreef remlof het volgende:
ste helft was kut, maar tweede helft was geweldig, had vier doelpunten op kunnen leveren.
Finale wordt Nederland - Deutschland
Bespeur ik daar enig sarcasmequote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:48 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat je dan gewoon toegeeft dat je daarbij hoort, ik vind dat dapper, ik ken mensen die zouden nog liever hun tong afbijten, sterker zich eerder voor een aanstormende intercity werpen, dan toe te geven dat ze daar onderdeel van uitmaken, maar jij zegt het gewoon. Chapeau ende hulde.
Kom je nu meequote:
Enig ?, het droop ervan !quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bespeur ik daar enig sarcasmeWaarom eigenlijk? Omdat ze in een sloot springen? Wat érg!
![]()
![]()
Nah goed ik hou van gezelligheid op kleine schaal, beetje gek doen op z'n tijd want het leven is al kut genoegDus nee, daar schaam ik me niet voor. Hier kan dat gewoon nog!
En wat doet u dan, mijn waarde, voor gezelligheid? Lekker kopje thee bij de buren?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Enig ?, het droop ervan !, maar als jij je er goed bij voelt zeg ik; Knock yourself out
![]()
Heerlijk, met een drupje vieux, en ik zeg een drupje hè. Nee zeg, over het algemeen doe ik alles wat onze lieve heer verboden heeft, ik trek er alleen geen oranje boerenkiel en pijpekrullen pruik bij aan, alshoewel dat natuurlijk heel kinky kan zijn en spring niet bezopen, schreeuwend in een gore sloot omdat ik mezelf geen andere houding weet te geven. Maar okee, ik doe weer andere gekke dingenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En wat doet u dan, mijn waarde, voor gezelligheid? Lekker kopje thee bij de buren?
Als ik nu niet zo lam was zou ik komenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kom je nu mee![]()
Morgen is er hier een bourgondisch bierfestijn, lijkt me prachtige gelegenheid![]()
Ieder z'n ding hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk, met een drupje vieux, en ik zeg een drupje hè. Nee zeg, over het algemeen doe ik alles wat onze lieve heer verboden heeft, ik trek er alleen geen oranje boerenkiel en pijpekrullen pruik bij aan, alshoewel dat natuurlijk heel kinky kan zijn en spring niet bezopen, schreeuwend in een gore sloot omdat ik mezelf geen andere houding weet te geven. Maar okee, ik doe weer andere gekke dingen
En als ik nu niet zo lam was zou ik je persoonlijk welkom hetenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik nu niet zo lam was zou ik komen
Ik zal het nu niet meer doen, maar in '88 stond ik bovenop de Kamper brug met een vlag te zwaaien. Onderweg met het boemeltje van Kampen naar Zwolle moest en zou die vlag uit het raam en vergat ik dat er zo links en rechts wat palen naast het spoor stonden. Dat was einde vlag en het deed pijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:48 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat je dan gewoon toegeeft dat je daarbij hoort, ik vind dat dapper, ik ken mensen die zouden nog liever hun tong afbijten, sterker zich eerder voor een aanstormende intercity werpen, dan toe te geven dat ze daar onderdeel van uitmaken, maar jij zegt het gewoon. Chapeau ende hulde.
Nieuwsgierig isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar okee, ik doe weer andere gekke dingen
Ze waren in Kampen ook niet veilig, auto's met Duits kenteken, maar dat vond ik, hoe "rondom" ik ook was, te ver gaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:21 schreef remlof het volgende:
'88
Ik stond op het Willemsplein in Arnhem en we doken op elke Duitse auto
Volgende week zondag. Ik zou bijna met een stel vrienden in Kleef gaan kijkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Totdat ik in Zwolle uit de kroeg gezet werd![]()
Afijn, ik was niet de enige en gedeelde smart is halve smart
Ik zeg: "Doen!!". Maar wat als Nederland de onderliggende partij is? Dan ben je mooi zuurquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgende week zondag. Ik zou bijna met een stel vrienden in Kleef gaan kijken
En ik ga er sofort deel van uitmaken als de mogelijkheid zich voordoet, want dat is tof, keckst, puickendst en stoerst en ik wou dat ik er al vanaf het begin bij wasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik doe niet mee, heb dus nu echt slecht geslapen en niet meer dan vier uurtjes.quote:
Ik wel zo'n 5,5quote:Op zaterdag 3 juli 2010 07:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik doe niet mee, heb dus nu echt slecht geslapen en niet meer dan vier uurtjes.
Nou, veel heeft het niet uitgehaald hoor. Tis weer zoooo warm in huis. Ik zit alweer voor de ven, al staat die op stand 2 ipv 3.quote:
oke, maar doe vandaag ook maar niet teveel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:36 schreef Marrije het volgende:
Nou vanmiddag, dan krijgen we bezoek. Einde van de ochtend / vanmiddag. Maar ik moet ook nog wat schoonmaken, was gisteren wat te warm voor.
Ja ik ben dr nu alweer chagie van...dat ze nu dit keer maar wel laten zien welk knopje het moet zijn...ownee mevrouw, terwijl ze ondertussen de kap dr af halen....met 1 druk op de knop doet ie het weer....maar dat mag u eigenlijk niet zelf doen....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar doe vandaag ook maar niet teveel.
en Laysa dat is lekker vroeg, nou succes met de ketelmeneer.
Heeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:02 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, lekkere tijd ook mop![]()
Wij gaan naar het zwembad vandaag, strand zit er niet in
Ja nou ja je bent er bijna een week uit dus het klopt wel natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeee![]()
Aaaah zwembad is ook lekker....Ik moet boodschappen doen en mn lijstje afwerken....ut lijkt gvd wel alsof ik op vakantie ga
Heul de week liggen en de tour kijkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja je bent er bijna een week uit dus het klopt wel natuurlijk
Nee doe dat maar woensdag als hij zijn werk heeft gedaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:08 schreef Laysa het volgende:
Ik word overigens niet rustig van die oxazepammetjes...maar eerder hyper en best wel snel ge argiteerd....Ik hoop niet dat ik dinsdag die chirurg zn kop van zn romp af ruk
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:20 schreef Leandra het volgende:
Môgguh, niet teruggelezen, maar is alles gisteren goed gegaan Laysa?
Oh, en we hebben gewonnen![]()
vertelllllllllllllllll, we zaten gisteren op je te wachten hahaha maar je kwam maar niet, we zijn niet nieuwschierig hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:20 schreef Leandra het volgende:
Môgguh, niet teruggelezen, maar is alles gisteren goed gegaan Laysa?
Oh, en we hebben gewonnen![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ik ben dr nu alweer chagie van...dat ze nu dit keer maar wel laten zien welk knopje het moet zijn...ownee mevrouw, terwijl ze ondertussen de kap dr af halen....met 1 druk op de knop doet ie het weer....maar dat mag u eigenlijk niet zelf doen....
en ondertussen heb ik gisteren wel 1 hele afwas kunnen doen
denk vandaag niet Teun, net buienradar bekeken, we krijgen klein beetje regen, hier warm maar zonnetjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nieuwe zonnebril gehaald (daar ging ik gisteren in al mijn enthousiasme bovenop zitten en daar was ie niet tegen bestand) dus la maar komen die roodkoperen ploert
D'r zit nooit strand in een zwembadquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:02 schreef Kally het volgende:
Wij gaan naar het zwembad vandaag, strand zit er niet in
leuk dat Jr zo blij is, hahah ach lief om dit te lezen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:56 schreef Leandra het volgende:
Het was leuk, het krummeltje zwaaide naar ons, en ik geloof dat Jr. het nog geweldiger vond dan wij zelf
Oh, en onderweg in de de auto voetbal geluisterd, damn wat was dat spannend.... en we zaten net voor het eind van de wedstrijd weer in de auto, net tussen de 2-1 en de blessuretijd hadden we de echo, dus we hebben de wedstrijd gewoon op de radio meegekregen, helemaal nostalgisch
Hier schijnt hij wel hoor, maar het is wel zwaar bewolktquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk vandaag niet Teun, net buienradar bekeken, we krijgen klein beetje regen, hier warm maar zonnetjemaar
nou hier een sombere lucht, maar vind ik niet erg hoor, een dagje met een beetje regen sla ik nooit af.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier schijnt hij wel hoor, maar het is wel zwaar bewolkt
Die had nog nooit een echo gezien natuurlijk, en dan zo'n zwaaiend handje is wel heelquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leuk dat Jr zo blij is, hahah ach lief om dit te lezen.
Hier volgens mij wel hoor. Het is al 29,5 graden buiten, binnen nog steeds 27,8quote:
Dat scheelt nogal wat. Hier hangt die voeler ook gewoon in de schaduw.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:22 schreef Leandra het volgende:
Ik heb hier 23,0 graden buiten (aan de noordkant van het huis, dat uiteraard wel weer) in de schaduw, en binnen 24,8
Of de meneer van de CV!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:08 schreef Laysa het volgende:
Ik word overigens niet rustig van die oxazepammetjes...maar eerder hyper en best wel snel ge argiteerd....Ik hoop niet dat ik dinsdag die chirurg zn kop van zn romp af ruk
Nee dat was het niet....dat ding wordt te warm....de monteur moest er zelfs van zuchten en opperde of ik hem niet per ongeluk stuk kon makenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, er zit een knopje dan moet je hem resetten, doet hans ook altijd.
veel plezier vandaag Kally in het zwembad, hier drukkend warm maar geen zonnetje.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:56 schreef Leandra het volgende:
Het was leuk, het krummeltje zwaaide naar ons, en ik geloof dat Jr. het nog geweldiger vond dan wij zelf
Oh, en onderweg in de de auto voetbal geluisterd, damn wat was dat spannend.... en we zaten net voor het eind van de wedstrijd weer in de auto, net tussen de 2-1 en de blessuretijd hadden we de echo, dus we hebben de wedstrijd gewoon op de radio meegekregen, helemaal nostalgisch
quote:
goedenmorgen Cc, lekker geslapen of ook last van de warmte gehad vannacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |