Net zoals die mensen die Sneijder verrot scholden in zijn Ajax-tijd. Maar nu die ineens er een paar ballen bij Oranje in schiet is het de nationale knuffelvolksheldquote:Op zondag 4 juli 2010 10:13 schreef HeatWave het volgende:
Mooi weer, die haat.
Ik had hem verrot gescholden als het tegen NL was, maar nu is ie er niet bij tegen ons, echt hoe geweldig was het?.
Dit geeft aan wat echte wil om te winnen is, oneerlijk? Misschien, maar minder oneerlijk dan een poot breken oid.
Suarez, ook al is het waarschijnlijk vergeefse moeite : blijf nog 1 jaar bij Ajax, al was het alleen maar om de blinde domme haat van ventjes als TS.
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Net zoals die mensen die Sneijder verrot scholden in zijn Ajax-tijd. Maar nu die ineens er een paar ballen bij Oranje in schiet is het de nationale knuffelvolksheld
Waarom geen Lodeiro?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:47 schreef Amoeba het volgende:
Suárez is een held, hij is gewoon pro-Nederland. Nu Uruguay zonder Lugano, Suárez, Lodeiro en Fucile.
Alhoewel Lugano nog niet helemaal zeker is, laten we i.i.g. hopen dat hij die knieblessure tot na dinsdag houdt. Dan mag hij zaterdag wel weer tegen Spanje meedoen. :p
Geblesseerd, die heeft iets gebrokenquote:
Owquote:Op zondag 4 juli 2010 12:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geblesseerd, die heeft iets gebroken
Hij is er 2 weken uit geloof ik maarja het wk duurt nog een wkquote:
Inderdaad zeg, ik vroeg me al af waarom hij niet gewoon kapt met rondtetteren hoe wreed hij die actie van zichzelf vond, maar het is gewoon een troll. Binnenkort zn team maar eens met 7-0 heen sturen.quote:
Dus omdat voetbal geen voetbal meer is speel je ook maar geen voetbal.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:05 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Als je niet hetzelfde als Suarez zou doen ben je gewoon een schande voor je land en schijnbaar te dom om te beseffen dat voetbal allang geen voetbal meer is.
Het is Suarez en die mag heul niks in Nederlandquote:Op zondag 4 juli 2010 12:48 schreef HeatWave het volgende:
het is toch gewoon volgens de regels gegaan? Overtreding in de 16, rood en penalty, dan moet die gast hem er maar inrammen, was het een handsbal 2 meter naar voren geweest was er niemand over gevallen.
Nee maar nogmaals, als Kuyt het zodrekt doet dan wil iedereen een standbeeld voor hem hebbenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:50 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Het is Suarez en die mag heul niks in Nederland
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar nogmaals, als Kuyt het zodrekt doet dan wil iedereen een standbeeld voor hem hebben
Ik werd door de ts dan ookal uitgemaakt voor nep-Ajacied en weet ik veel wat, hij zelf gaat regelmatig naar Utrechtquote:Op zondag 4 juli 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het Forlan geweest was dit topic er nooit gekomen, de haat jegens de beste speler die we in jaren in NL hebben gehad zit wederom diep bij onze proviciaalse vrienden.
Amenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:55 schreef Zero17 het volgende:
Extreme Suarez haters.
Hij heeft zijn straf geaccepteerd, kunnen jullie kutnerdjes je bek dan niet eens houden met je Suarez gehuil. Als jullie überhaupt zo'n legendarische redding hadden gemaakt zouden jullie maar al te trots zijn. Echter, zitten jullie op je zolderkamertjes met 0,0% kans op ook maar enige bekendheid en reageren dat lekker af op bekende spelers die wel van deze memorabele acties verrichten.
quote:
Plus hij wordt gestraft en mag de halve finale niet spelen, maar als hij dat er voor over heeft dan moet die dat gewoon doenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en daar gaat het om, NL speelt niet geweldig en wint, who cares? Alles maar dan ook alles is geoorloofd om die cup te pakken lijkt me zo.
het ging volgens de regel, hij heeft niemand kapot getrapt zoals die braziliaan wel bj Robben probeerde, ik zie het probleem niet.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:01 schreef Pieter-utd het volgende:
Alhoewel ik het Ghana wel veel meer gunde![]()
Maarja als je penalty mist is het wel je eigen schuld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |