Heyyyy Joooo-Pi ook weer terugquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat een bazenactie van Suarez.
Alles vvor het team en het doel!!
hier ook als t goed is, en ik hoop dat ze t goed hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoorde net al wat gedonder en het regent zachtjes (Zoetermeer)
Wromquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:28 schreef gomi het volgende:
[..]
hier ook als t goed is, en ik hoop dat ze t goed hebben
Zodat het wat afkoeltquote:
Hey Bosquote:
Inderdaad... Zal niet zo heet worden als vandaag morgen. Volgens mij kant 't overdag ook wel gaan regenenquote:
Het wil niet lukkenquote:
Hier is ook ergens een feestjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:31 schreef Kally het volgende:
Ze hebben een feestje hier vlakbij, nu dus heftige dicussie over het voetbal gaande
Zoww kan je lekker meeluisteren....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:31 schreef Kally het volgende:
Ze hebben een feestje hier vlakbij, nu dus heftige dicussie over het voetbal gaande
Ik wou naar het strandquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad... Zal niet zo heet worden als vandaag morgen. Volgens mij kant 't overdag ook wel gaan regenen
Frans Duijtsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Hier is ook ergens een feestje
Ik hoor 'boenk, boenk, boenk' en één of andere schlagerstem
quote:
Ja ze zitten buiten, het gaat er verhit aan toe, maar nee ze praten dwars door elkaar heenquote:
Ik wil idd ook wel iets buiten gaan doen.... En zowizo was BBQ de planning...quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Hier is ook ergens een feestje
Ik hoor 'boenk, boenk, boenk' en één of andere schlagerstem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |