Cleveland.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Cleaveland Steamer: Na een onenight stand, terwijl zij slaapt, schijt je haar op de borst en wegwezen![]()
;')
Dus je loopt maar een beetje aan te kloten?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik haal hem ook maat van die site af
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:33 schreef IkWilbert het volgende:
nee tong, de balkenende gaat anders. Nadat je bent klaargekomen op het gezicht van een vrouw, zeggen: je kijkt zo lief.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:33 schreef IkWilbert het volgende:
nee tong, de balkenende gaat anders. Nadat je bent klaargekomen op het gezicht van een vrouw, zeggen: je kijkt zo lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charizard:
(alleen bij vrouwen met een bosje schaamhaar)
Je bent bezig, plotseling steek je haar schaamhaar in de fik, en begin je met je armen te zwaaien alsof je vleugels hebt. Tegelijkertijd moet je roepen: JE HEBT NIET GENOEG BADGES OM MIJ TE TRAINEN!!![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:37 schreef Klonterpot het volgende:
Poltergeist.
Keihard doggystyle neuken, expres 'een fout maken' en een vriend het stilletjes laten overnemen en daarna voor het raam gaan staan zwaaien.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:37 schreef Klonterpot het volgende:
Poltergeist.
Keihard doggystyle neuken, expres 'een fout maken' en een vriend het stilletjes laten overnemen en daarna voor het raam gaan staan zwaaien.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:16 schreef ShiroYasha het volgende:
de Simba:
Je komt klaar op haar buik, haalt je duim door het kwakje en smeert het met één beweging uit over haar voorhoofd, terwijl je zegt;'Simba'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charizard:
(alleen bij vrouwen met een bosje schaamhaar)
Je bent bezig, plotseling steek je haar schaamhaar in de fik, en begin je met je armen te zwaaien alsof je vleugels hebt. Tegelijkertijd moet je roepen: JE HEBT NIET GENOEG BADGES OM MIJ TE TRAINEN!!Ik heb echt keihard gelachen!
omg.. hahahaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:30 schreef Ocelot360 het volgende:
Voor alle jongelui die op vakantie gaan, hier een stel leuke tips Bwhaha![]()
De Dirty Sanchez: Na Anale sex, smeer je jouw lul af op haar bovenlip voor een echte Mexicaanse snor.
De White Dragon: Nadat je haar mond vol spuit, moet je haar kietelen tot het haar neusgaten uit komt
De Spiderman; Je spuit je hand vol na het neuken en dan schiet je jouw cum zoals Spiderman. Tssssss!
De Houdini; Vlak voordat je spuit, spuug je haar op de rug dat ze denkt dat je kwam en dan spuit je haar in het gezicht en zegt: Tadaaaa!
De Fishhooks: Doggystyle, en dan haar mond inhaken als een vis met je beide wijsvingers.
Meer nog op; http://www.dailybase.nl/2010/07/hilarische-sextermen/
Ik had vandaag nog een lachen bedacht met een kameraad....de Chopper!!
Een mokkeltje met de benen spreiden, met de handen om de enkels en haar pompen als een Chopper (motor)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |