Nu.nlquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:40 schreef BrandX het volgende:
Wat is je bron? Waar heb je dit vandaan gekopieerd?
O die.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef jimjim1983 het volgende:
die ene Braziliaan vanmiddag bij t grote scherm in t westerpark werd ook door iedereen met bier bestookt.
linkje?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef jimjim1983 het volgende:
die ene Braziliaan vanmiddag bij t grote scherm in t westerpark werd ook door iedereen met bier bestookt.
De beelden gezien van de Brazilianen die in Rio op groot scherm keken? Stond ook een klein groepje oranjefans tussen, juichten als enige bij de goalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:41 schreef Monco10 het volgende:
Nee, lekker slim om daar in je oranje shirt uitbundig te gaan doen.
Joeptjoeblink?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:47 schreef Golaso het volgende:
[..]
De beelden gezien van de Brazilianen die in Rio op groot scherm keken? Stond ook een klein groepje oranjefans tussen, juichten als enige bij de goal
Brazilliaanse voetbalfan pleegt zelfmoord na verliesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:41 schreef Rockiejj het volgende:
En nu maar wachten totdat ze hun tv uit het raam gooien, en zichzelf erachter aan gooien.
Is dit serieus? Dat zou ik echt treurig vinden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef jimjim1983 het volgende:
hij ging opstaan en naar zn shirt wijzen na de 1-0. moet je gewoon niet doenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Is dit serieus? Dat zou ik echt treurig vinden.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij ging opstaan en naar zn shirt wijzen na de 1-0. moet je gewoon niet doen
stelletje nichten hier zegquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:06 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Die had ik hier ook maar we respecteren elkaars club
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |