heb msn de hele dag al niet aanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom ben je niet op msn?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb jij opdekop nog nooit gezien.
quote:
Hihihiquote:
Ohh, dat is gewoon een zakcentje. Kan ik weer een mooi paar schoenen van kopen. Als jij moet leven van mijn geld hoef ik je niet eens. Ik zoek een miljonair, weet je. Sorry, het had mooi kunnen zijn tussen ons..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:57 schreef Crutch het volgende:
Maakt niet uit Ilse; ik trouw alleen maar met je om je geld.
Dat je blijkbaar verdient met Socios() pijpen.
Mijn liefde voor jou maakt mij rijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:58 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ohh, dat is gewoon een zakcentje. Kan ik weer een mooi paar schoenen van kopen. Als jij moet leven van mijn geld hoef ik je niet eens. Ik zoek een miljonair, weet je. Sorry, het had mooi kunnen zijn tussen ons..
Ja dat was ook de afspraak.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:58 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ohh, dat is gewoon een zakcentje. Kan ik weer een mooi paar schoenen van kopen. Als jij moet leven van mijn geld hoef ik je niet eens. Ik zoek een miljonair, weet je. Sorry, het had mooi kunnen zijn tussen ons..
Mooi gezegd. Misschien zegt Opdekop dat ook nog eens over Socios.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn liefde voor jou maakt mij rijk
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou maakt mij rijk
Ik ben druk bezig, ik ben pas sinds anderhalve week legaal he dus ik heb nog tijd zat!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja dat was ook de afspraak.
Als je echt zo hot bent, sla je zo een miljonair aan de haak.
Dan trouw je daarmee en vervolgens scheiden jullie en krijg jij de helft.
Dan kom ik en dan krijg je wel een paar kinderen van me ofzo.
Liefde en stomend hete seks inbegrepen uiteraard.
Oh, doe maar rustig aan hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:04 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig, ik ben pas sinds anderhalve week legaal he dus ik heb nog tijd zat!
Oké, zolang je het zelf maar gelooftquote:Op zondag 4 juli 2010 00:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, doe maar rustig aan hoor.
Ik heb het nog druk met al die vrouwen overal.
Ja.quote:
Ik houd me wel stil verder.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:25 schreef Opdekop het volgende:
Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa STOP IT DW. Daar word ik verlegen van![]()
Als je me dronken voert maak je meer kans dan nuchter.
Jij wel. Maar jij komt niet op de BBQ toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:28 schreef L.no het volgende:
mag ik ook toekijken? ben tenslotte een lurker.
Die van ONZ?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wel. Maar jij komt niet op de BBQ toch?
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ikga niet kijken, want ik ga niet naar de BBQ
Die van ONZ ja.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Die van ONZ?
Ik las daar iets vaagjes over. Ik weet verder niets van die meet.
de leuke mensen die komen ken ik toch alquote:Op zondag 4 juli 2010 00:32 schreef Socios het volgende:
Ik vind barbecueën maar niets.![]()
Maar ja, wel lachen mensen die langskomen.
Nah, ik moet de komende weken vaak van limboland naar friesland reizen. Hier heb ik het geld en tijd nauwelijks voor.quote:
ik wil morgen wel ff met wat rubber op die bulten slaan eventueel?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:40 schreef Opdekop het volgende:
Yo er zitten wel vijf muggenbulten op mijn rug. Waar ik net niet bij kan. Ik word gek. Ik zweer jou.
Eventueellll. Nee Alex hier hebben ze nou het fenomeen 'zusje' voor uitgevonden. Die kunnen prima kriebelen!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil morgen wel ff met wat rubber op die bulten slaan eventueel?
Dan wens ik je zusje veel succes!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:45 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Eventueellll. Nee Alex hier hebben ze nou het fenomeen 'zusje' voor uitgevonden. Die kunnen prima kriebelen!
Jij mij in m;n kont batsen daar?quote:
Ach, bloed glijdt ook wel.quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja,maar das jouw fetish, niet de mijne
Alhoewel ik niet vies ben van bloed aan mn orgaan
Vandaag 2 auto's met van die omroepdingen op het dak rond zien (en horen) rijden, die dat dus verkondigden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef Ensaf het volgende:
Laatste nieuws: Halve Finale en Finale worden op groot scherm uitgezonden bij de Oldehove!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |