quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:14 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Gejat van zo'n topic hierzo![]()
![]()
![]()
![]()
Das het mooie van dit topic, gaat niet over de wedstrijd van dinsdag of zondag, nee dit gaat over de wedstrijd van vandaag!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:14 schreef Sigmund666 het volgende:
Nu nog allemaal blij, dinsdag in diepe mineur als ze opeens van Ghana verliezen met 2-0, want 'we zijn zo goed en zij zo slecht, en we maken ze wel even in!'
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:14 schreef Sigmund666 het volgende:
Nu nog allemaal blij, dinsdag in diepe mineur als ze opeens van Ghana verliezen met 2-0, want 'we zijn zo goed en zij zo slecht, en we maken ze wel even in!'
In mijn topic was het nog 3-0.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:14 schreef Sigmund666 het volgende:
ja want het team en van marwijk denken ook op die manier inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:14 schreef Sigmund666 het volgende:
en dat zal met bert van marwijk dus niet zo gauw gebeuren denk ik. Ik denk dat hij zich er van bewust is dat we er nog lang niet zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:14 schreef Sigmund666 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:18 schreef Markster het volgende:
[..]
en dat zal met bert van marwijk dus niet zo gauw gebeuren denk ik. Ik denk dat hij zich er van bewust is dat we er nog lang niet zijn.
En net zoals zoveel andere punten zal hij dit goed over kunnen brengen op het team.
Dus ik denk dat ze niet zo snel van ghana of uruguay zullen verliezen.
Ik zeg nederland tegen duitsland in de finale
Die bal had er zowiezo wel ingegaan hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zo denken domme chauvinistische Hollanders altijd.
Vandaag hebben we ook alleen maar op dom geluk gewonnen. Als die Braziliaan geen eigen goal had gemaakt, was het 1-1 gebleven en hadden we op strafschoppen verloren.
En de eerste troll hebben we gevangen YES!!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zo denken domme chauvinistische Hollanders altijd.
Vandaag hebben we ook alleen maar op dom geluk gewonnen. Als die Braziliaan geen eigen goal had gemaakt, was het 1-1 gebleven en hadden we op strafschoppen verloren.
Want ik moet je zeker naar de mond toepraten?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:20 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
En de eerste troll hebben we gevangen YES!!!!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Want ik moet je zeker naar de mond toepraten?
Zielig gozertje.
Lees je eigen post nog eens terug en leg eens uit waarom die zo dom is?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:15 schreef Beetlebum het volgende:
tegen uruguay of ghana (nog even onbekend) moeten we kunnen winnen.
helaas komen we daarna, al is het met het beste voetbal, niet meer verder.
dit omdat spanje, argentinie, paraguay en duitsland allemaal door adidas gesponsord worden en oranje door nike.
daar steekt de fifa natuurlijk dus een stokje voor...
misschien mis ik het maar leg jij het me even uit?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lees je eigen post nog eens terug en leg eens uit waarom die zo dom is?
De Brazillianen hebben op dom geluk (en pech van ons) een grotere nederlaag kunnen voorkomen, anders waren ze met 4-1 afgegaan.quote:
Jij kent de FIFA niet goed genoeg:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lees je eigen post nog eens terug en leg eens uit waarom die zo dom is?
quote:adidas is delighted to present itself once again as a FIFA Partner for the numerous competitions and developing activities of football's world governing body. In addition, adidas will also serve as Official Licensee and Supplier of the FIFA World Cup™ in 2010 and 2014.
juist net zoals 4 jaar geleden bij Italie met Puma...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:15 schreef Beetlebum het volgende:
tegen uruguay of ghana (nog even onbekend) moeten we kunnen winnen.
helaas komen we daarna, al is het met het beste voetbal, niet meer verder.
dit omdat spanje, argentinie, paraguay en duitsland allemaal door adidas gesponsord worden en oranje door nike.
daar steekt de fifa natuurlijk dus een stokje voor...
Wat een faal!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:14 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Gejat van zo'n topic hierzo![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |