Jij postte heel magisch door een slotje heen.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
Joepie het waait door het huis heen, t koelt af!
Hier is er net nog een graad bijgekomen op de thermometerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
en dat zonder mod rechtenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij postte heel magisch door een slotje heen.
snap ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker
Morgenochtend gaat het mss hier regenen, dus ik wacht nog even met de tuin sproeien.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en dat zonder mod rechten
maar PdeH denk je nou werkelijk dat de dames mijn achterwerk willen zien dat gehuld is in oranje?
27,5 graden binnen nog steedsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
Ik hou mijn mond alquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hoor tot nu alleen jij het zeggen..
Heaumeau's onder elkaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:41 schreef flying-dutchman het volgende:
hoor tot nu alleen jij het zeggen..
T komt goed, hier was t vandaag 29 graden in huis, maar nu voelt het al een stukkie beter...quote:
Hier ook een beetjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
Uiteindelijk wel, denk alleen dat het hier nog 24 uur gaat durenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
T komt goed, hier was t vandaag 29 graden in huis, maar nu voelt het al een stukkie beter...
Ja, maar als ik dat ga doen ben ik bang dat je nog onzekerder wordt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; je mag best grappen maken over dat ik geen vrienden heb. doe ik zelf ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |