Jij postte heel magisch door een slotje heen.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
Joepie het waait door het huis heen, t koelt af!
Hier is er net nog een graad bijgekomen op de thermometerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
en dat zonder mod rechtenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij postte heel magisch door een slotje heen.
snap ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker
Morgenochtend gaat het mss hier regenen, dus ik wacht nog even met de tuin sproeien.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en dat zonder mod rechten
maar PdeH denk je nou werkelijk dat de dames mijn achterwerk willen zien dat gehuld is in oranje?
27,5 graden binnen nog steedsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
Ik hou mijn mond alquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hoor tot nu alleen jij het zeggen..
Heaumeau's onder elkaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:41 schreef flying-dutchman het volgende:
hoor tot nu alleen jij het zeggen..
T komt goed, hier was t vandaag 29 graden in huis, maar nu voelt het al een stukkie beter...quote:
Hier ook een beetjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
Uiteindelijk wel, denk alleen dat het hier nog 24 uur gaat durenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
T komt goed, hier was t vandaag 29 graden in huis, maar nu voelt het al een stukkie beter...
Ja, maar als ik dat ga doen ben ik bang dat je nog onzekerder wordt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; je mag best grappen maken over dat ik geen vrienden heb. doe ik zelf ook
Niet eens naar je eilandje? Daar is het nu toch ideaal weer voor?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
het is heerlijk buiten. tv naar buiten verhuisd en lekker met voet op tafel aan het kijken met onze breedbeeld tv
(smal van voren, breed van achteren)
Ghana! omdat er dan nog een afrikaans land in zitquote:
ja maar geen voetbalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet eens naar je eilandje? Daar is het nu toch ideaal weer voor?
Morgenvroeg nog werken, en verder vooral heel veel nietsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:49 schreef Laydina het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan doen vandaag of dit weekend![]()
jullie nog beetje plannen dan?
Metropolis!Zondag in rotterdamquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:49 schreef Laydina het volgende:
ik hoop dat het morgen 10 graden afkoelt want het Strooplikkertoernooi (Open Toernooi in ons dorp) begint en ik moet om 13u aan de bak, samen met mijn vaderquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:49 schreef Laydina het volgende:
Ik weet het wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:49 schreef Laydina het volgende:
oe, details pls morgenavond/nachtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:50 schreef Aure het volgende:
Oja en morgen misschien nog even park en savonds op nintendoboyjacht
eerste 2 zijn cool, 3e saaiquote:
haha veel plezierquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:53 schreef flying-dutchman het volgende:
Morgen even benodgfheden voor mojitos en caipirinhas scoren... heb ik nu ook al zin
De tour is echt 100 keer interessanter dan Wimbledonquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eerste 2 zijn cool, 3e saai(tot de laatste kilometers)
Op papier is het een mooie tour. Een ronde van vlaanderen en een kasseienrit in de eerste weekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eerste 2 zijn cool, 3e saai(tot de laatste kilometers)
verschil moet er zijn. ik vind Wimbledon superquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De tour is echt 100 keer interessanter dan Wimbledon
Qua totale beleving misschien wel het mooiste sportevenement dat er is![]()
Giro >tourquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De tour is echt 100 keer interessanter dan Wimbledon
Qua totale beleving misschien wel het mooiste sportevenement dat er is![]()
vrouwentournooiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
verschil moet er zijn. ik vind Wimbledon super
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |