Jij postte heel magisch door een slotje heen.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
Joepie het waait door het huis heen, t koelt af!
Hier is er net nog een graad bijgekomen op de thermometerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
en dat zonder mod rechtenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij postte heel magisch door een slotje heen.
snap ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker
Morgenochtend gaat het mss hier regenen, dus ik wacht nog even met de tuin sproeien.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en dat zonder mod rechten
maar PdeH denk je nou werkelijk dat de dames mijn achterwerk willen zien dat gehuld is in oranje?
27,5 graden binnen nog steedsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
Ik hou mijn mond alquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hoor tot nu alleen jij het zeggen..
Heaumeau's onder elkaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:41 schreef flying-dutchman het volgende:
hoor tot nu alleen jij het zeggen..
T komt goed, hier was t vandaag 29 graden in huis, maar nu voelt het al een stukkie beter...quote:
Hier ook een beetjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
Uiteindelijk wel, denk alleen dat het hier nog 24 uur gaat durenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
T komt goed, hier was t vandaag 29 graden in huis, maar nu voelt het al een stukkie beter...
Ja, maar als ik dat ga doen ben ik bang dat je nog onzekerder wordt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; je mag best grappen maken over dat ik geen vrienden heb. doe ik zelf ook
Niet eens naar je eilandje? Daar is het nu toch ideaal weer voor?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
het is heerlijk buiten. tv naar buiten verhuisd en lekker met voet op tafel aan het kijken met onze breedbeeld tv
(smal van voren, breed van achteren)
Ghana! omdat er dan nog een afrikaans land in zitquote:
ja maar geen voetbalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet eens naar je eilandje? Daar is het nu toch ideaal weer voor?
Morgenvroeg nog werken, en verder vooral heel veel nietsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:49 schreef Laydina het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan doen vandaag of dit weekend![]()
jullie nog beetje plannen dan?
Metropolis!Zondag in rotterdamquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:49 schreef Laydina het volgende:
ik hoop dat het morgen 10 graden afkoelt want het Strooplikkertoernooi (Open Toernooi in ons dorp) begint en ik moet om 13u aan de bak, samen met mijn vaderquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:49 schreef Laydina het volgende:
Ik weet het wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:49 schreef Laydina het volgende:
oe, details pls morgenavond/nachtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:50 schreef Aure het volgende:
Oja en morgen misschien nog even park en savonds op nintendoboyjacht
eerste 2 zijn cool, 3e saaiquote:
haha veel plezierquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:53 schreef flying-dutchman het volgende:
Morgen even benodgfheden voor mojitos en caipirinhas scoren... heb ik nu ook al zin
De tour is echt 100 keer interessanter dan Wimbledonquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eerste 2 zijn cool, 3e saai(tot de laatste kilometers)
Op papier is het een mooie tour. Een ronde van vlaanderen en een kasseienrit in de eerste weekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eerste 2 zijn cool, 3e saai(tot de laatste kilometers)
verschil moet er zijn. ik vind Wimbledon superquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De tour is echt 100 keer interessanter dan Wimbledon
Qua totale beleving misschien wel het mooiste sportevenement dat er is![]()
Giro >tourquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De tour is echt 100 keer interessanter dan Wimbledon
Qua totale beleving misschien wel het mooiste sportevenement dat er is![]()
vrouwentournooiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
verschil moet er zijn. ik vind Wimbledon super
Vind ik dus echt niet hè. De tour is en blijft de mooiste rondequote:
Nee, dat is de ronde van Bloemendaal.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:01 schreef TAV74 het volgende:
Vind ik dus echt niet hè. De tour is en blijft de mooiste ronde
mmmmmm heb je dat in je buurt?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:01 schreef Laydina het volgende:
Net nog heel snel stratiatella ijs gehaald
lekkkeerrr!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:04 schreef Aure het volgende:
Ik heb ook wel zin in ijs, maar ik heb vanmiddag al een swirls gehaald
ik woon tegenover de Sanders (supermarkt) en net drie minuten voor dichtgaan gehaald. en nu aan het etenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mmmmmm heb je dat in je buurt?
Of de klassieke o zo beroemde Beddenrace bij onsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Niet, de Dikke Banden Race in ons durpke!
Nja, ik hou niet zo van die veel te grote commerciele evenementen, maar het is een leuke ronde jaquote:
Hertog heeft Pecan Karamel ijs... (met mijn pecannootjes hihi).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
ik woon tegenover de Sanders (supermarkt) en net drie minuten voor dichtgaan gehaald. en nu aan het eten
Hahaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekkkeerrr!!
ik ga dankzij jullie zo even rijden naar naastgelegen dorp; b&j halen. een bakje cookie dough en een bakje macadamia
En het Jan bier is ook erg lekkerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hertog heeft Pecan Karamel ijs...
Het is wel veel folklore daar bij jullie, he?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Of de klassieke o zo beroemde Beddenrace bij ons![]()
hehe, allemaal even beroemd. samen met tractor ringsteken dé attracties van ons dorpquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is wel veel folklore daar bij jullie, he?
Strooplikkerstoernooi, beddenrace.
Lekker !quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:01 schreef Laydina het volgende:
Net nog heel snel stratiatella ijs gehaald
Het het gevoel dat ik er van blijf dooreten totdat ik misselijk benquote:
zo was er een meisje die toen ik 20quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het het gevoel dat ik er van blijf dooreten totdat ik misselijk ben
onder het mom: heb niks beters te doen, dan maar eten
gaf ze je appeltaart? dat is liefdequote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
zo was er een meisje die toen ik 20werd appeltaart voor me mee nam tijdens het stappen, en ik had me net daarvoor misselijk gegeten aan hertog ijs appeltaart smaak
appeltaart mee tijdens het stappen? Vaagheid!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
zo was er een meisje die toen ik 20werd appeltaart voor me mee nam tijdens het stappen, en ik had me net daarvoor misselijk gegeten aan hertog ijs appeltaart smaak
*PLING* jouw goeie daad voor vandaag weer gedaanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
zo kon lekker eerder weg, tijdens de wedstrijd complex probleem van klant opgelost dus weinig van mee gekregen maar dinsdag vrij
En werd 4 weken later toen we aan het stappen waren maar ff spontaan verliefd op iemand anders..... die ik trouwens daarvoor nog omschreven kreeg als lastig en vervelend en of ik hem uit haar buurt wou houden ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaf ze je appeltaart? dat is liefde
Keeper staat ook wel te slapen hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:21 schreef golfer het volgende:
Aardig schot van die Ghanees. Mooi doelpunt.
en dan zit je puur op maag onder controle houd skillaz te proberen een glimlach te vormen,quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
appeltaart mee tijdens het stappen? Vaagheid!!
maar goede timing lol
Handbal is leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
De touris naast het schaatsen het enige wat mij als anti-sport kijken kan bekoren..
Tennis: saaivooral met die rare puntentelling die ik niet snap
![]()
Voetbal: saaial dat drama ook nog eens..
Schaatsen en de Tour vind ik echt leuk om te kijken. Oh en een enkele handbal wedstrijd! Dat is pas teamsport! Veeeeeel leuker dan voetbalveeeel minder drama en saaie momenten.
Ik ben voor het vrouwenhockey ! ! !quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Handbal is leuk om te kijken. Vooral dameshandbal
. Alleen Als vrouw ben je dan alleen niet eigenaar over je eigen borsten
.
Het zou echt mijn sport niet zijn om te doen, maar ik vind het van de teamsporten het leukste om te zienquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:24 schreef borisz het volgende:
[..]
.
Handbal is zo'n sport wat ik zie tijdens EK/WK/OS of tijdens de kwalificatieduels als de NOS wel eens wat wil uitzenden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het zou echt mijn sport niet zijn om te doen, maar ik vind het van de teamsporten het leukste om te zien![]()
Handbalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:24 schreef borisz het volgende:
[..]
.
Uhu.. of als Thijs moet spelen..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Handbal is zo'n sport wat ik zie tijdens EK/WK/OS of tijdens de kwalificatieduels als de NOS wel eens wat wil uitzenden.
wel heel tof, maargoed, snoepje is dan ook echt ongelovelijk de man ! en dat ze het in den haag maar weten !quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:29 schreef TAV74 het volgende:
Dat ze Snoop niet wilden in Den Haag zeg...
http://www.dumpert.nl/med(...)rwinning_oranje.html
ole ole olequote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:29 schreef TAV74 het volgende:
Dat ze Snoop niet wilden in Den Haag zeg...
http://www.dumpert.nl/med(...)rwinning_oranje.html
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik voorspel trouwens dat Ghana wint met 1-0. [ afbeelding ]
nope 1-1 nuquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Foutquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:40 schreef Bluezz het volgende:
nja, ik nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Zonder jurkje vind ik je ook leuker.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:45 schreef Bluezz het volgende:
Shit, ik trek mijn blauwe jurk maar weer uit
/jomanda
ik nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:40 schreef Bluezz het volgende:
meisjesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En werd 4 weken later toen we aan het stappen waren maar ff spontaan verliefd op iemand anders..... die ik trouwens daarvoor nog omschreven kreeg als lastig en vervelend en of ik hem uit haar buurt wou houden ofzo
als je naar deventer komt ga ik wel mee hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:47 schreef Aure het volgende:
He bah er is niemand die mee uit wilNou dan maar in mn uppie een biertje drinken
Ik vind die grolsch lemon trouwens écht lekker
Mijn ouwe schoonzus wil mij zonder iets er onder aan in dat jurkie zien. Zal ik aan dat verzoek voldoen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ik vind het oranje jurkje vooral leuk![]()
als je dat een volgende keer eerder voorstelt dan wil ik nog wel die richting opkomen maar ik ga nu niet meer zo lang in de trein zittenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:49 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
als je naar deventer komt ga ik wel mee hoor
zolang je maar geen fotos postquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn ouwe schoonzus wil mij zonder iets er onder aan in dat jurkie zien. Zal ik aan dat verzoek voldoen?
Waarom niet??quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn ouwe schoonzus wil mij zonder iets er onder aan in dat jurkie zien. Zal ik aan dat verzoek voldoen?
JAAAA!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
moet je wel snel zijn, binnenkort woon ik er niet meerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:51 schreef Aure het volgende:
[..]
als je dat een volgende keer eerder voorstelt dan wil ik nog wel die richting opkomen maar ik ga nu niet meer zo lang in de trein zittenMaar ik wil best een keertje komen stappen in Deventer hoor
Als we wereldkampioen wordenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:51 schreef golfer het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha waar ga je dan wonen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:52 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
moet je wel snel zijn, binnenkort woon ik er niet meer
beide mag natuurlijk ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Ohhh daar wil ik ook best wel een keertje uit hoor
Dat is een goede. Dan doe ik het dan wel.quote:
NEM-ert dat je er bentquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een goede. Dan doe ik het dan wel.
Tof!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
je zit eraan vastquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ooh nou dan kunnen we makkelijk een avondje stappen plannen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:55 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
sleutels krijg ik pas eind van de maand als het goed is
Ja hoor! Leuk!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Aure, kom je ook een keer bij mij stappen?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:56 schreef Aure het volgende:
[..]
Ooh nou dan kunnen we makkelijk een avondje stappen plannen!
jaaaa gezelliggquote:
okaayy ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaaa gezelliggik weet wel wat leuks, en dan kun je daarna blijven slapen als je wilt
vergeet die gele/rode kaarten nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Doe maar lekker 120 minuten spelen en allerlei spierblessures en vermoeidheden oplopen![]()
beter voor Nederland.
zaterdag avond isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:02 schreef Aure het volgende:
Oh ik zie wel dat ik echt elke zaterdag moet werken vanaf volgende week, dus ik kan alleen zaterdagavonden! En eventueel donderdagavond, maar ik weet niet of t dan leuk is in andere steden (hier in ieder geval wel).
Precies, die vooralquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
vergeet die gele/rode kaarten niet
Daar doe ik met je aan mee. Ook trouwens als we geen wereldkampioen worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:56 schreef TAV74 het volgende:
Tof. En omdat ik je niet alleen voor lul wil laten staan beloof ik dat ik dronken word als we wereldkampioen worden
TMFawardsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:07 schreef Laydina het volgende:
Ik wil beelden van de tmf awards zien!! weet iemand hoe ik dat kan zien/terugkijken?
edit: gevonden denk ik
tenminste, iets wat er op lijkt
Ik heb precies hetzelfde probleem !quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:47 schreef Aure het volgende:
He bah er is niemand die mee uit wilNou dan maar in mn uppie een biertje drinken
En zelfs toen eigenlijk al nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:09 schreef borisz het volgende:
[..]
TMFawards
Die waren nog leuk in 2003 1998 maar daarna ging het snel achteruit.
Wsa wel leuk afgelopen weekendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:09 schreef borisz het volgende:
[..]
TMFawards
Die waren nog leuk in 2003 maar daarna ging het snel achteruit.
Ben ik ook uitgenodigt voor die avond? of die met onze dutchmanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Aure, kom je ook een keer bij mij stappen?
En uiteraard verken jij alle etablishementen voordat de dames binnen mogen hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ben ik ook uitgenodigt voor die avond? of die met onze dutchman
Ik meld mij geheel vrijwillig aan om de afdelingen *alcohol misbruik* en *good looking* onder mijn hoede te nemen
mooie kerelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:15 schreef Aure het volgende:
Haaahahahaha mn huisgenoot kwam stomdronken bij me kijken omdat ie voetbalgeluiden hoorde (heb ghana op de achtergrond op staan), vervolgens houdt ie een heel lulverhaal over dat ie zo blij is dat NL door is en hoe dronken ie wel niet is en dat ik dat vast wel aan hem kan zienVervolgens biedt ie me een biertje aan terwijl ik nét met een volle in mn hand zit
En naja ik mag hem niet heel erg dus ik gaf hem ook niet zoveel gespreksstof zodat ie weer afdroop, zegtie halverwege de trap "He *naam* je bent echt mn meest favoriete huisgenoot die ik heb gehad! Maar dat weet jij zelf ook wel he!"
lawlquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:15 schreef Aure het volgende:
Haaahahahaha mn huisgenoot kwam stomdronken bij me kijken omdat ie voetbalgeluiden hoorde (heb ghana op de achtergrond op staan), vervolgens houdt ie een heel lulverhaal over dat ie zo blij is dat NL door is en hoe dronken ie wel niet is en dat ik dat vast wel aan hem kan zienVervolgens biedt ie me een biertje aan terwijl ik nét met een volle in mn hand zit
En naja ik mag hem niet heel erg dus ik gaf hem ook niet zoveel gespreksstof zodat ie weer afdroop, zegtie halverwege de trap "He *naam* je bent echt mn meest favoriete huisgenoot die ik heb gehad! Maar dat weet jij zelf ook wel he!"
Zeker niet !..... ben geen verkenner....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En uiteraard verken jij alle etablishementen voordat de dames binnen mogen he
mannen hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:18 schreef Aure het volgende:
OHja en "He als ik morgen mn was doe he, dan kan ik dat toch gewoon hier ophangen?" wijst naar de wasrekjes, die helemaal leeg zijnEh ja dat lijkt me wel hea
Meteen afkappen dus en hem duidelijk maken dat je daar niet van gediend bent..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
damn.. ero camera man heb ik afgezegd en nu vraagt hij of we iets kunnen drinken en dat vind ik goed. nu krijg ik een heel liefdesoffensief terwijl ik hem maar een paar keer op msn gesproken heb.. hij ziet een toekomst met mij wel zitten en ik ben anders dan anderen
hij bedoeld je spreid niet je benen voor 15K, waar anderen dat wel doenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
damn.. ero camera man heb ik afgezegd en nu vraagt hij of we iets kunnen drinken en dat vind ik goed. nu krijg ik een heel liefdesoffensief terwijl ik hem maar een paar keer op msn gesproken heb.. hij ziet een toekomst met mij wel zitten en ik ben anders dan anderen
jah meid, wat is dat anders dan anderen....... dat zeggie echt heul vaak maar je wilt er nooit over pratenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah meid, wat is dat anders dan anderen....... dat zeggie echt heul vaak maar je wilt er nooit over praten
he? ik snap je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zei die jongen.. ik niet
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Bier werkt vanavond tegen mij !quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
he? ik snap je niet?
dat zei die jongen.. ik niet
aaah dat is hetquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:20 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hij bedoeld je spreid niet je benen voor 15K, waar anderen dat wel doen
Afkappen dus.. mafkees dat het isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan iemand niet afkappenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Meteen afkappen dus en hem duidelijk maken dat je daar niet van gediend bent..
Ja, types die je dit soort aanbiedingen gedaan hebben zou ik ook echt direct vertrouwenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
vind je het zelf wel leuk als iemand met je afspreekt uit medelijden (omdat ie het niet kon afkappen?) ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kan iemand niet afkappen![]()
(dingen die ik zelf niet leuk vind, doe ik zelf ook niet bij anderen)
wees voorzichtig dan meid... voor je het weet heb je een shot GHB in mik en sta je op internet zonder censuur balkjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kan iemand niet afkappen![]()
(dingen die ik zelf niet leuk vind, doe ik zelf ook niet bij anderen)
te laatquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:24 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
krijg ook een beetje dat idee
rustig aan he, anders ben je morgen katerig
Moet je toch leren hoor.quote:
nee ik hou van eerlijkheid. ik wil ook best met em drinken alleen hij is zo snel verliefd hahaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
vind je het zelf wel leuk als iemand met je afspreekt uit medelijden (omdat ie het niet kon afkappen?) ?
dan dus uit de buurt blijven. Geeft alleen maar ellende. zEker als jij zelf niks in hem ziet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee ik hou van eerlijkheid. ik wil ook best met em drinken alleen hij is zo snel verliefd haha
Precies ditquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
dan dus uit de buurt blijven. Geeft alleen maar ellende. zEker als jij zelf niks in hem ziet.
Die gast deugt niet. Je hoeft geen Willy Wortel te zijn om dat te doorzien.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee ik hou van eerlijkheid. ik wil ook best met em drinken alleen hij is zo snel verliefd haha
helaas komt dat voor ja.. doet veel verdriet maar toch heb ik de instelling om aardig te zijn en mensen te vertrouwen. anders word ik er zelf ook heel depri van als ik anders doe. ik kan niet 'bitcherig' zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je toch leren hoor.
Anders blijven mensen 'misbruik' van je maken.
De Hertog Jan Fabriek maakt misbruik van mijquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je toch leren hoor.
Anders blijven mensen 'misbruik' van je maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:31 schreef Braamyo het volgende:
maar ik heb net mijn 2e aangebroken...... ben nog niet eens van start gegaan....Geen seks op uitzending braamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand zegt dat je bitcherig moet zijn. Je moet gewoon eerlijk en duidelijk zijn en hem vertellen dat ie geen verwachtingen moet koesteren en dat jij verder niets met hem wil.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
helaas komt dat voor ja.. doet veel verdriet maar toch heb ik de instelling om aardig te zijn en mensen te vertrouwen. anders word ik er zelf ook heel depri van als ik anders doe. ik kan niet 'bitcherig' zijn
...... Ik heb als dienstbevel al meegekregen om met niet eenheidsgenoten iedere wazige flirt actie uit te proberen ter vermaak van de overige manschappenquote:
ik heb hem gevraagd geen verwachtingen te krijgen en vooral niet snel verliefd te worden. dat is ie ook niet gelukkig. verder lijkt ie me heel aardig en wil ik best wat met em drinken, kan geen kwaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je bitcherig moet zijn. Je moet gewoon eerlijk en duidelijk zijn en hem vertellen dat ie geen verwachtingen moet koesteren en dat jij verder niets met hem wil.
jij kent hem beter adn ik... maar een chaperon is maybe geen slecht idee...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb hem gevraagd geen verwachtingen te krijgen en vooral niet snel verliefd te worden. dat is ie ook niet gelukkig. verder lijkt ie me heel aardig en wil ik best wat met em drinken, kan geen kwaad
ingerukt! mars!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
...... Ik heb als dienstbevel al meegekregen om met niet eenheidsgenoten iedere wazige flirt actie uit te proberen ter vermaak van de overige manschappenmaargoed ik ben te laat dus moet nu echt de stad in
+1quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff waar begin je aan, echt waar FF.. mijn alarm bellen rinkelen echt aan alle kanten en ik heb die gozer niet eens zelf op msn gesproken. Zo fout dit![]()
Maar goed, je moet het zelf weten verder.. ik zou er iig mijlen ver van vandaan blijven! Hoe dan ook!
ga zo maar eens naar bed geloof ik.. denk niet dat mijn hoofdpijn nog over gaat binnen afzienbare tijd..
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:38 schreef Laydina het volgende:
Speciaal voor Z80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat goed!
neem een lauwe douche en 2 aspirientjesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff waar begin je aan, echt waar FF.. mijn alarm bellen rinkelen echt aan alle kanten en ik heb die gozer niet eens zelf op msn gesproken. Zo fout dit![]()
Maar goed, je moet het zelf weten verder.. ik zou er iig mijlen ver van vandaan blijven! Hoe dan ook!
ga zo maar eens naar bed geloof ik.. denk niet dat mijn hoofdpijn nog over gaat binnen afzienbare tijd..
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]Slechte foto, maar tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat goed!![]()
Speciaal voor Z80Keurig vind ik het eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schat heel lief, maar daar kan jij hem niet mee helpenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neem een lauwe douche en 2 aspirientjes![]()
ehm ja... wel vaker dit soort types gehad hoor; maar wil er op een vriendschappelijke manier mee om kunnen gaan. en hem 'helpen' om niet zo snel verliefd te worden want dat is helemaal niet leuk
Helpt niet..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helpt ook nietquote:ehm ja... wel vaker dit soort types gehad hoor; maar wil er op een vriendschappelijke manier mee om kunnen gaan. en hem 'helpen' om niet zo snel verliefd te worden want dat is helemaal niet leuk
sorry maar ik geloof weinig van zijn verhaal, maar vind het meer overkomen als een gladde aal actiequote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ehm ja... wel vaker dit soort types gehad hoor; maar wil er op een vriendschappelijke manier mee om kunnen gaan. en hem 'helpen' om niet zo snel verliefd te worden want dat is helemaal niet leuk
Sorry, maar je bent echt vreselijk naief.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Keurig is goedquote:
mocht je gaan, zorg dan voor backup. (lees een vriendin of vriend die ook mee gaat)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb hem gevraagd geen verwachtingen te krijgen en vooral niet snel verliefd te worden. dat is ie ook niet gelukkig. verder lijkt ie me heel aardig en wil ik best wat met em drinken, kan geen kwaad
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ron Jeremy!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef flying-dutchman het volgende:
[ afbeelding ]
als hij het is: wegwezen....
zoals joran het zou zeggen: hij is viesssssss
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh ik dacht ff dat je je telnr online zette
Nou, vind er echt niets hoerigs aan eigenlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
Keurig is goedHet moet ook niet hoerig staan ofzo
![]()
en zeiden collega's ooit toen ik die pumps voor de tweede keer aan had ofzo, of ik ging tippelen
Speciaal voor Z80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
is zeker niet hoerigquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
Keurig is goedHet moet ook niet hoerig staan ofzo
![]()
en zeiden collega's ooit toen ik die pumps voor de tweede keer aan had ofzo, of ik ging tippelen
precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, vind er echt niets hoerigs aan eigenlijkKeurig rokje, keurig topje.. ja, hoge hakken, maar geen netkousen en zichtbare jarretels, so who cares
![]()
(te) goed van vertrouwen heet zoietsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sorry, maar je bent echt vreselijk naief.
Maar waarom vertrouw je ons dan niet als we allemaal zeggen dat het niet goed zit?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
(te) goed van vertrouwen heet zoiets
Naïef dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee hoor. Geloven dat iemand die je eerst geld biedt om in een pornofilm te spelen zielig is omdat hij zo snel verliefd op je is is puur naïef.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankjewel. en ik vertrouw jullie ook hoor Layquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Naïef dusSorry, maar kan er ook niet iets anders van maken hoor. En dat is niet als iets negatiefs bedoeld of zo, maar pas wel op!
jij bekijkt het (mensen) wel heel bekrompen, sorry hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee hoor. Geloven dat iemand die je eerst geld biedt om in een pornofilm te spelen zielig is omdat hij zo snel verliefd op je is is puur naïef.
Goed idee. Braam drinkt hem zo onder tafelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:46 schreef flying-dutchman het volgende:
Neem zowiezo backup mee, braam ofzo die hem onder de grond stopt als er iets gebeurt wat niet in de haak is
Denk jij dat Braam nog iets kan in de staat zoals ie nu isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:46 schreef flying-dutchman het volgende:
FF
ik voorspel echt dat er ellende van komt....
maar goed, who am I to say this...
Neem zowiezo backup mee, braam ofzo die hem onder de grond stopt als er iets gebeurt wat niet in de haak is
bekrompen??quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij bekijkt het (mensen) wel heel bekrompen, sorry hoor
ok ok ik neem back up mee mocht ik ooit wat drinken. maar goed; zo snel ga ik helemaal niet jongens. ik heb geen relatie met emquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:46 schreef flying-dutchman het volgende:
FF
ik voorspel echt dat er ellende van komt....
maar goed, who am I to say this...
ja om die gast ze nek gaan hangen en hem onder kotsenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:47 schreef Aure het volgende:
[..]
Denk jij dat Braam nog iets in kan in de staat zoals ie nu is
Ja joh, wat jij wil. Ik ben de bekrompenheid zelf en jij bent goed van vertrouwen. Ik wens je succes.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:46 schreef z80 het volgende:
richting bed.
mag morgen (en als het tegenzit ook zondag) de hele dag werken in een hok zonder airco.
hij heeft wel een puntquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oei, sterkte Zquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:46 schreef z80 het volgende:
richting bed.
mag morgen (en als het tegenzit ook zondag) de hele dag werken in een hok zonder airco.
FF, echt, ik denk echt niet dat hier iets goeds aan te vinden is... Echt niet.. Kijk alsjeblieft uit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt
hij bied je geld
jij zegt nee
hij bied je meer geld
jij blijft nee zeggen
je stemt toe wat te gaan drinken
hij zegt dat ie verliefd op je is
jij vindt dat misschien wel schattig, maar bent het niet op hem
maar hij heeft je dan wel waar hij je wil
serieus, maar het zou me echt niks verbazen als hij dan evt met ghb aan komt zetten (zonder dat je het weet!)
Ja en dan let je ff niet op en dan zit t al in je drankje.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooie boel. ik blijf gewoon bij mn bestelde drankje
ik neem nooit drank aan van vreemden (behalve van organisaties waar ik dans, maar das logisch)
je draait je om en een pilletje zit er zo inquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik neem nooit drank aan van vreemden (behalve van organisaties waar ik dans, maar das logisch)
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:50 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja en dan let je ff niet op en dan zit t al in je drankje.
Vergeet niet dat je maar even hoeft weg te kijken en iemand z'n slag zal kunnen slaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:50 schreef Aure het volgende:
[..]
Is een vriendin van mij trouwens overkomen, die had het geluk dat ze nog met iemand anders was die dus kon voorkomen dat ze met die dude mee naar huis ging.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:50 schreef Aure het volgende:
[..]
het gekke is; misschien dat ik dit allemaal niet ken in dit kleine boerendorpje hehequote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:50 schreef Aure het volgende:
[..]
Enige wat hij ziet is een mogelijkheid om haar face to face te spreken over die video. En te hopen dat ze dan helemaal geen nee meer durft te zeggen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Los van drankjes, ik geloof gewoon 0,0 dat die gast oprechte intenties heeft. Maar ja, dat zal mijn bekrompenheid wel zijn
zekerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:47 schreef Aure het volgende:
Ik voel me niet aangevallen hoor!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
niet gelijk zo aangevallen voelen. ik heb het niet over altijd, alleen nu. dat maakt niet dat ik dat van Tav vind, want zo goed ken ik em niet
laat je dan adviseren door mensen die de minder fijne dingen van het uitgaansleven ook al hebben meegemaakt...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het gekke is; misschien dat ik dit allemaal niet ken in dit kleine boerendorpje hehe
omdat het idioten zijn die over lijken gaan...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
oh ik snap jullie bezorgdheid Lay en Aure![]()
dat is ook echt een vuile rotstreek... waarom doen ze dat nou?
Omdat je een makkelijke prooi bent schatquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom hebben loverboys succes??quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:53 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
omdat het idioten zijn die over lijken gaan...
waarom bestaan er figuren zoals joran...
Omdat niet iedereen lief, leuk en schattig is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm ik weet van mezelf dat het vaker mis is gegaan en vroeger was ik (nog) veel naïever dan dat ik nu ben.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen hoor!Ik kijk wel uit voor enge mannen
![]()
Ik vind je alleen enorm naïef en ben bang dat dat echt een keer tegen je gaat werken.. Maar goed, je moet het verder zelf weten. Als jij het bekrompen vind is dat je goed recht, maar kom dan niet later piepen dat het mis gegaan is..![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen lief, leuk en schattig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen lief, leuk en schattig is.weet ik van jou AureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ik weet dat iedereen dat niet is, maar ik geloof wel erin dat mensen iets goeds hebben
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
oooh ik dacht ff dat je je telnr online zette
sorry, maar bij dat soort figuren kan je ECHT beter denken.... klootzak tenzij tegendeel bewezen isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm ik weet van mezelf dat het vaker mis is gegaan en vroeger was ik (nog) veel naïever dan dat ik nu ben.
nu weet ik veel van de 'soorten' mensen die er zijn. alleen als ik daar teveel aan denk en bij voorbaat zo gaat denken over iemand vind ik dat lullig van mezelf. mensen hebben nml ook veel vooroordelen over mij (zeker in de showbizz) terwijl ze mij helemaal niet kennen. en dat heeft me geraakt. ook stuk sterker gemaakt uiteindelijk, maar ik onthou het helaas wel
oooh wat belangrijks gemist tussen de regels door? Lay en Z?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook
Keurig outfitje Lay, waar is het voor?
Daten met Zet?
En dan moet ie dat toch echt op een betere manier bewijzen dan "ik ben zo verliefd op je" na 3 msn gesprekkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
sorry, maar bij dat soort figuren kan je ECHT beter denken.... klootzak tenzij tegendeel bewezen is
Vooroordelen zijn niet altijd juist en moet je niet gelijk op oordelen, maar ze zijn natuurlijk wel ergens op gebaseerd. En natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dan merk je dat ook wel gelijk... dan voelt het direct goed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm ik weet van mezelf dat het vaker mis is gegaan en vroeger was ik (nog) veel naïever dan dat ik nu ben.
nu weet ik veel van de 'soorten' mensen die er zijn. alleen als ik daar teveel aan denk en bij voorbaat zo gaat denken over iemand vind ik dat lullig van mezelf. mensen hebben nml ook veel vooroordelen over mij (zeker in de showbizz) terwijl ze mij helemaal niet kennen. en dat heeft me geraakt. ook stuk sterker gemaakt uiteindelijk, maar ik onthou het helaas wel
ok vader.. ik zal het zeggen dat ik niet met em wil afsprekenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:57 schreef golfer het volgende:
Je bent soms echt te naïef, FF.
Reken er gewoon maar op dat die gast maar op 1 ding uit is (zoals trouwens de meeste jongens). Je zo snel mogelijk het nest in krijgen en dan alsnog die videoshoot doen.
Gewoon afkappen dus.
Ow nee, zei vanmorgen iets over rokjes en hakken enzo en hij wou graag zien wat ik aan had/hebquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook
Keurig outfitje Lay, waar is het voor?
Daten met Zet?
Tja.. ik vind het vooral lullig voor je als iemand er gruwelijk misbruik van maakt. ik ben ook niet iemand die van vooroordelen houdt! Absoluut niet zelfs. maar met de info die jij hebt gegeven vertrouw ik totaal op mijn intuïtie en die zegt: rennen! En mijn intuïtie zit er niet vaak naast... Soms zijn mensen het voordeel van de twijfel ook gewoon ff niet waard gezien het risico dat je er naast zit. is niets lulligs aan, dat is gezond verstand!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok vader.. ik zal het zeggen dat ik niet met em wil afspreken
een zaklamp?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil lezen op het balkon maar het is te donker
2 lantaarns met kaarsen helpen ook niet
Goed zo kindquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Speciaal voor Z80En niet voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar staat je goed
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Mooi zo, mijn kind.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |