abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juli 2010 @ 10:57:56 #226
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83673422
oee Miss Sly; wat vervelend dat gedoe he? ik heb daar ook zo'n ontzettende hekel aan. Gedoe en geregel.. en idd maar altijd afwachten of mensen kunnen enzo..
denk dat ons ook nog wel wat staat te wachten met Evie haar verjaardag... want denk niet dat feestjes op sinterklaas bijvoorbeeld een succes zullen zijn...
en uhh trakteren; die kids krijgen de hele dag al pepernoten.
Terwijl dat wij in de familie juist Evie haar verjaardag echt OP 5 december gaan vieren en sinterklaas dan in het weekend ofzo...
ben heel erg benieuwd hoe dat allemaal zal gaan.

en Evie is verkouden.. was vanmorgen ook veel vroeger wakker dan normaal en ligt dr nu weer in voor een dutje. Vanmiddag CB. ben benieuwd!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_83673950
quote:
Op maandag 5 juli 2010 08:15 schreef miss_sly het volgende:

Ik had gisteren wel ineens een stukje inzicht in mezelf, ik weet ineens waarom ik mijn verjaardag nooit vier. Door het te vieren en mensen uit te nodigen, zet je jezelf in het midden van de belangstelling (waar ik liever niet wil staan) en door die uitnodiging vraag je ook nog eens bevestiging van anderen.
Zo voel ik dat dus precies hetzelfde, daarom vier ik mijn verjaardag dus ook nooit. (wel gewoon gezellig met mn man aan de taart enzo, maar gewoon dus lekker samen)
Mijn schoonfamilie daarintegen viert het altijd echt standaard in een grote kring met koffie, gebak enzo, en die nodigden zichzelf dus gewoon uit, op mijn verjaardag stonden ze hier voor de deur

Wolfs verjaardag vier ik wel, ik zet een tijd op de uitnodiging van 2 uurtjes, lang zat. Ze komen tenslotte voor hem en hij zal dan ook nog wel een keertje slapen gaan 's middags.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_83676388
O wat vervelend menicole, ik hoop dat de KA iets kan doen, want zo erg afvallen is niet goed natuurlijk.

En die foto van Groofs, sjonge echt net Lente!!!!

En Takkembah, "net een echt mens" haha!!

hier alles prima, dik genieten van het kleine vriendje!
Hij is mega "ondeugend", constant rooster van de keuken aftrekken, en niet stoppen voor het eraf is, als het eraf is is het klaar en gaat hij verder met de volgende sloopwerkzaamheden whahaha!! Hij is constant aan het kletsen, echte woordjes nog niet, soms per ongeluk papa of mama, maar zeker niet gericht. Hij vindt iedereen lief en gezellig, zo leuk! Ik geniet echt volop van dat kleine mannetje!
Fruit gaat zo goed, lekker!! Peer, appel, mango, druifjes, nectarine en zelfs aardbei gaan goed! Smullen!!!
Op zijn broodje kan naast leverpastei nu ook jam en boterhamworst!
Pepti 2 gaat ook goed!!! nu hoorde ik alleen van de apotheek dat de machtiging stopt als hij 1 is...en om hem nou na zijn 1e geen melk meer te geven lijkt me een slecht plan.....koemelk gaat absoluut niet lukken (laatst had hij per ongeluk het verkeerde broodje gekregen bij oma, was niet zo handig zeg maar) dus ik ga de volgende keer op het CB maar vragen of de machtiging nog een poosje langer kan doorgaan.
En we gaan bezig om Lars wat meer groentes te laten eten, eens kijken of dat ook zo goed gaat.

Straks even bij nijna visiten, eens kijken of Iris is opgeknapt en dan met badzitje voor Lars weer huiswaarts. Eens kijken of meneer dan niet meer constant omkukelt in bad.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_83678149
Oh wat geweldig moet dat zijn dat hij nu zoveel dingen eten kan Karin! Heerlijk zeg, het was eerst zo ontzettend beperkt
en veel plezier bij de visite!

BJ, wat ''gek'' dat jij nu naar het CB moet, hier is dat helemaal niet bij 7 maanden, pas bij 8 maanden weer

Wolf heeft net voor het eerst brood gegeten.Boterham met smeerkaas zonder korstjes ging er helemaal in, alsof hij het al jaaaaren eet geen gekokhals niks
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 5 juli 2010 @ 13:18:40 #230
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_83678349
Menicole , hopelijk vind de ka iets. sterkte voor beiden, 1,5 kilo is niet niks nee.

Karin en Lars

Beterschap voor de zieke kindjes nog!

Ssserpente, al een "oplossing"gevonden voor het autorijden?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_83678595

Kijk eens wie zo al bijna anderhalf uur slaapt!
(In bed gelegd met de armen binnenboord en met de risten open! )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_83678851
Karin, wat fijn dat Lars zo goed eet! En wat klinkt het als een heerlijk mannetje!

Poppejans, Wolf al heel brood?! Gaaf! Ik had Rienk laatst een broodkorst en dat was wel een succes, maar ze mogen toch nog eigenlijk geen brood? Toch pas met 8 maanden?

Menicole, wat sneu dat leander zo afvalt! Sterkte met hem!

En ook ik heb een hekel aan verjaardagen. Ze komen toch alleen maar voor de vreterij' en ik vind het een vreselijke verplichting Rienk is op een zaterdag jarig, dus we vieren het op die dag, van 13:00 tot 17:00 ofzo. Lang genoeg.

En oh ja:

Rienk zn boventanden
De linker naast zn voortanden is inmiddels dus ook al door en dat maakt samen met de 2 ondertanden 6 tanden!
De foto is van vorige week, het is nu vast al duidelijker te zien allemaal. Ik zal straks eens kijken of ik het beter op de foto krijg
  maandag 5 juli 2010 @ 14:56:53 #233
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_83682234
Karin, fijn dat het goed gaat met Lars zijn eten. Wat hebben jullie al veel te verduren gehad.....

Menicole, sterkte... 1,5 kilo idd een partij hoor...

Bekend verhaal, verjaardagen. Ik zou hem zelf niet vieren, ware het niet dat Manlief op dezelfde dag jarig is . Die van Alexa vieren we wel, ook met een bepaalde tijd en niet met een enorme hoeveelheid mensvolk.

Vlindur dat zijn een hoop tanden en wat fijn dat je mup zo goed heeft geslapen en de ritsen open!! En wat een lange wimpers trouwens
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_83683733
Miss_Sly, wat een gedoe. Ik heb de uitnodigingen voor Iris besteld, die zullen van de week wel komen. We vieren het op 1 dag en wie niet kan die heeft pech...
Wij vieren de verjaardag van lief en Iris tegelijk, want zijn een paar dagen na elkaar jarig. En met de oudste en mij idem dito.
Wel handig, want ik heb toch niet zo heel veel met verjaardag vieren en zo hebben we er 4 in 2 keer .
Al die drukte met visite, ik vind het vaak veel gezelliger om met een klein clubje te zitten dan spreek je ook nog eens iemand.

MeNicole, wat veel zeg 1,5 kilo... Sterkte!

Poppejans, gewoon een tijd op het kaartje zetten, van zo tot zo laat. Dan kan je de mensen daarna de deur uit zetten .
Lekker zo'n smullende Wolf .

Karin, lekker boefje is Lars! En fijn om te lezen dat het met eten zo goed gaat!
Leuk dat we jullie weer even gezien hebben! Iris ligt nog na te babbelen in bed .

Vlinder, wat een lieve slaapfoto met open ritsen goedzo Rienk en tandjes ook nog, goed te zien!
Fake it till you make it...
pi_83683844
Vond het ook gezellig Nijna, Lars ook, en vermoeiend blijkbaar, die is na een slokje drinken naar bed gegaan en slaapt al! Iris is ook een gezellig ding!!

Vlindur!! Ben je die gekke pucka's straks niet eens meer nodig joh! Goehoed!!!! En wat een tanden heeft ie!!
kan ie straks mooi aan de spareribs haha! Lars heeft nog steeds 0 tanden!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 5 juli 2010 @ 16:11:06 #236
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83684962
ooo wat goed Vlindur! hoop dat het zo doorgaat voor Rienk en jullie!

@poppejans; ik vond dat ook zo vreemd; maar was bij hen niet goed te plannen ofzo... dus ik moest nu met 7 maanden, en dan pas weer bij 9... naja ik vind het wel prima hoor...

even de cijfertjes:
lengte: 68,5 cm
gewicht: 7920 gram

nog steeds helemaal goed dus...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_83688965
pi_83692529
Rienk! Knapperd! Rollen en goed slapen En met tandjes!

Evie goedgekeurd, fijn

MeNicole dat is wel schrikken zeg, zo ineens 1,5 kilo er af Hopelijk kan de ka iets voor Leander doen..

Timo is vandaag gevallen op het kdv... en mist nu een hoekje van zn boventandje En dat dingetje waarmee je lip aan je tandvlees vastzit was wat gescheurd en bloedde.. Maar hij had er niet echt last van.. Ik vind het echt zo erg dat ik er niet voor hem was om m te troosten. Maar ze hebben me wel meteen gebeld om het even door te geven gewoon.
pi_83692971
Evie, goedzo .

Rienk knapperd

Chan, dikke voor jou en je kleine ventje

[ Bericht 1% gewijzigd door Nijna op 05-07-2010 19:37:07 (verkeerde emoticon) ]
  maandag 5 juli 2010 @ 19:52:52 #240
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83693900
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:19 schreef Chan het volgende:
Timo is vandaag gevallen op het kdv... en mist nu een hoekje van zn boventandje En dat dingetje waarmee je lip aan je tandvlees vastzit was wat gescheurd en bloedde.. Maar hij had er niet echt last van.. Ik vind het echt zo erg dat ik er niet voor hem was om m te troosten. Maar ze hebben me wel meteen gebeld om het even door te geven gewoon.
Wat sneu.
  maandag 5 juli 2010 @ 19:55:42 #241
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83694007
En mijn manneke kan zowaar één kant oprollen . Ik moet hem op zijn zij leggen, maar tot nu toe 'viel'hij dan zeg maar gewoon terug naar zijn rug, en nu kan hij heel rustig en beheerst naar z'n buik . Ik vind het zo knap .

Das dan wel hè, als ze er dan zo lang mee wachten, is het mooi wel extra knap .

Rienk, heel mooi doe je dat .
  maandag 5 juli 2010 @ 20:41:00 #242
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_83696393
Haai!

Rienkje, oh mannetje, wat ben jij lief! En die spierballetjes! Scháttig!

Timo, arm ding.. Vervelend dat er een stukje van zijn tand af is gebroken, Chan Ik begin te begrijpen waar dat melkgebit voor dient

MeNicole, gatver, wat ontzettend vervelend! Kun je er nu inderdaad zó niet bijhebben.. Hopelijk kan er snel naar gekeken worden en kunnen ze er ook iets mee. Heb je al een afspraak?

BJ, wat lief dat Evie ook echt zo met je oma aan de slag was

Hiero even een beetje , Stef is enórm moe weer, maar slapen blijft lastig. En vanavond legden we hem vroeg aan omdat hij gewoon echt honger leek te hebben en daarnaast ook flink moe leek te zijn, maar echt zeg, wat een onrust! Hij was zó druk gewoon, hij lag te spartelen en te rollen en te kruipen en te graaien, er was geen land mee te bezeilen. Gisteren ging het ook al zo.. Dus nu begon mijn lief over het geven van een flesje en eigenlijk raakte ik er een beetje geïrriteerd van, want hey, als hij zo onrustig aan de borst drinkt wordt dat echt niet beter van een flesje. Uit een soort van wanhoop echter wel geprobeerd.. En ja hoor! Metéén rustig én drinken. Daarna in bed gelegd en per direct in dromenland Nouja, eigenlijk wel heel fijn natuurlijk, maar ik begin nu toch echt bang te worden dat mijn productie 's-avonds toch niet zo goed meer is als ik eigenlijk dacht.. Of mijn kind drinkt dan gewoon liever uit de fles als bij mij en dat maakt me eigenlijk ook wel een beetje verdrietig. Ik ga zo dus even kolven, kijken wat eruit komt of op z'n minst proberen het op gang te krijgen/houden.

Ow, en hey, die boventanden van Rienk trouwens! Wat gaat hij ENORM hard qua tanden, Vlindur! De voortanden van Stef zie je ook flink zitten, maar dat is toch altijd zo? Of zouden die aan het doorkomen zijn?
3!
pi_83697248
O, MeNicole, wat ontzettend vervelend zeg. Het zit ook niet mee. Maar als hij die hongersignalen niet zou hebben, zou hij daar dan al niet vanaf de geboorte last van hebben gehad? Of zou het pas in een later stadium beschadigd zijn geraakt? Veel sterkte iig bij de KA.

Rienk, wat goed. Slapen met de armen los, dat slaapt toch veel fijner? En wat een mooi speelkleed heeft hij. Thomas vindt dat ook te gek.

En over verjaardagen, ik denk dat wij het ook gewoon in het weekend doen, wie kan, die kan, anders pech. Misschien de opa's en oma's ook op de dag zelf. (maar dat duurt nog zoooooo lang)

Hier moesten we eigenlijk bij 7.5 maand naar het cb, maar wij mochten die afspraak overslaan omdat we er allebei zo relaxed uitzagen . Dus nu weer bij 9 maanden.

Arme Timo, een stukje uit je tand. Tsja, dat kan gebeuren helaas. Wat Trix zegt, maar goed dat het een melkgebit is. Wel heel vervelend.
  maandag 5 juli 2010 @ 21:01:55 #244
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_83697333
Aww Trixie, ik weet hoe het voelt. Hopelijk krijg je de boel op peil. En als het niet meer wil, dan komt het ook echt wel goed.

Vannacht was weer eens ouderwetsch slecht. Iedere 2 uur wakker, en heel moeilijk weer in slaap te krijgen. Vandaag sliep hij ook al heel weinig overdag heeft mijn moeder verteld. Nou ben ik zo bang dat ik het verpest heb van het weekend.

Morgen is (eindelijk!) de MRI. Hij mag 's ochtends (voor 7 uur) nog ontbijten en een flesje, en daarna alleen nog wat water. Ik ben toch wel een beetje zenuwachtig. bluh.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_83698002
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:31 schreef Vlindur het volgende:

Poppejans, Wolf al heel brood?! Gaaf! Ik had Rienk laatst een broodkorst en dat was wel een succes, maar ze mogen toch nog eigenlijk geen brood? Toch pas met 8 maanden?

CB hier zegt 6 maanden, toen we de laatste keer waren toen hij net 6 maanden was begon ze er al over dat ik kon starten met brood.
Maar hij is nu bijna 7 maanden en we zijn dus nu gestart. (bij 6,5 maanden gaf ik heel sporadisch ook wel eens een broodkorstje in de hand)
Rienk al doorkomende boventanden jeumig dat is wel heel erg snel!
pi_83698200
Och Ca.ra. Dat is ook heel spannend. Krijg je meteen iets te horen, of moet je een andere keer terugkomen daarvoor. Veel succes morgen. Ik hoop dat Thomas niet pas heel laat aan de beurt is als hij verder niks mag eten.
pi_83698253
De dietiste zei ook bij 6 maanden, behalve als er een allergie is, dan wordt het uitgesteld tot 9 maanden
pi_83699299
ca.ra, succes morgen met de MRI. Hopen dat jullie vlot aan de beurt zijn!
  maandag 5 juli 2010 @ 21:46:58 #249
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_83699702
Als het goed is zijn we een van de eersten, om 1 uur. De uitslag krijgen we de 14e.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_83702084
Nog een week, dan hoor ik niet meer in dit topic.....

Ca.ra, succes morgen!

Inc : zien zitten op zich wel, maar als het tandvlees dik wordt staan ze echt op springen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')