Haai!

Rienkje, oh mannetje, wat ben jij lief! En die spierballetjes!

Scháttig!
Timo, arm ding.. Vervelend dat er een stukje van zijn tand af is gebroken, Chan

Ik begin te begrijpen waar dat melkgebit voor dient

MeNicole, gatver, wat ontzettend vervelend! Kun je er nu inderdaad zó niet bijhebben.. Hopelijk kan er snel naar gekeken worden en kunnen ze er ook iets mee. Heb je al een afspraak?
BJ, wat lief dat Evie ook echt zo met je oma aan de slag was
Hiero even een beetje

, Stef is enórm moe weer, maar slapen blijft lastig. En vanavond legden we hem vroeg aan omdat hij gewoon echt honger leek te hebben en daarnaast ook flink moe leek te zijn, maar echt zeg, wat een onrust! Hij was zó druk gewoon, hij lag te spartelen en te rollen en te kruipen en te graaien, er was geen land mee te bezeilen. Gisteren ging het ook al zo.. Dus nu begon mijn lief over het geven van een flesje en eigenlijk raakte ik er een beetje geïrriteerd van, want hey, als hij zo onrustig aan de borst drinkt wordt dat echt niet beter van een flesje. Uit een soort van wanhoop echter wel geprobeerd.. En ja hoor!

Metéén rustig én drinken. Daarna in bed gelegd en per direct in dromenland

Nouja, eigenlijk wel heel fijn natuurlijk, maar ik begin nu toch echt bang te worden dat mijn productie 's-avonds toch niet zo goed meer is als ik eigenlijk dacht.. Of mijn kind drinkt dan gewoon liever uit de fles als bij mij en dat maakt me eigenlijk ook wel een beetje verdrietig. Ik ga zo dus even kolven, kijken wat eruit komt of op z'n minst proberen het op gang te krijgen/houden.
Ow, en hey, die boventanden van Rienk trouwens!

Wat gaat hij ENORM hard qua tanden, Vlindur! De voortanden van Stef zie je ook flink zitten, maar dat is toch altijd zo? Of zouden die aan het doorkomen zijn?