Wij hebben een briefje meegekregen, dat áls Nederland zou winnen, de musical verplaatst werd van dinsdag naar woensdag. Misschien kan dat ook op jullie school?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Jammer voor de eindmusical van zoonlief as dinsdag. ik denk dat er veel mensen gelijk daarna naar huis gaan.Maar goed, wel tof hoor.
![]()
Finale Nederland-Duitsland?
En dat van een voetbalhater.quote:
turkse winkel? iemand die op vakantie gaat naar Turkije?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:59 schreef Vicky het volgende:
Oeks, je kan de minitrosjes er wel afknippen hoor. Dat is neit erg, maar terugsnoeien moet je nu niet doen.
Mijn ouders hebben een hele grote druivenplant die over de hele muur van het plein gaat.
Mijn moeders snoeit in februari/maart of na de bloeitijd.
Misschien heb je hier wat aan
Kom idd maar op met die onweer!
Ik ben weer naarstig op zoek naar dit:
[ afbeelding ]
Turkse appelthee. Dat is zooooo lekker als het zo warm is buiten!
Maar ik weet wel precies wat je bedoeld!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het echt heel leuk klinken, oeke! Ik ben niet zo van het tuinieren, maar ik hielp mijn opa vroeger altijd in de moestuin en daar koester ik warme herinneringen aan. Mijn oma hielp ik altijd met bijvoorbeeld het door de vermaler halen van boontjes. Ik kon zo genieten balen van dat soort klusjes en ik mis die 'simpele' dingen wel eens gelukkig niet.
Heel erg leuk! Was voor de 7-jarigen heftig genoeg, parcours was 18 banen dus 1,5 uur werk ongeveer. Daarna een ijsje en wegwezen maar weerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:56 schreef oeke het volgende:
Jeumig TF, pannenkoeken bakken in die hitte.En glow in the dark minigolf klinkt grappig! Was dat leuk?
wij hebben normaal altijd musical op woensdag, maar de lio heeft diplomauitreiking en die heeft een rol. Maar verzetten was beter geweest ja. Nou ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wij hebben een briefje meegekregen, dat áls Nederland zou winnen, de musical verplaatst werd van dinsdag naar woensdag. Misschien kan dat ook op jullie school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |