abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:14:39 #1
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_83585733
Ik ga zo ff mijn laatste post copy/pasten.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:15:14 #2
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_83585758
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Jammer voor de eindmusical van zoonlief as dinsdag. ik denk dat er veel mensen gelijk daarna naar huis gaan. Maar goed, wel tof hoor.
Finale Nederland-Duitsland?
Wij hebben een briefje meegekregen, dat áls Nederland zou winnen, de musical verplaatst werd van dinsdag naar woensdag. Misschien kan dat ook op jullie school?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:16:31 #3
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_83585808
YPPY: ja, het is wel goed zo. De ervaring is, leerzaam.
Jammer alleen, dat ik nu niet elke week een paar keer naar de dierentuin mag
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_83585846
Das wel heel voetbalminded ... leuk!

Ok, nu an de pizza dus
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:20:25 #5
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_83585930
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:17 schreef Fannie het volgende:
Das wel heel voetbalminded ... leuk!
En dat van een voetbalhater. Maar ik heb de herhalingen van de doelpunten wel gezien. En na 2-1 zat ik ook nagelbijtend voor de tv voor de rest van de wedstrijd.
pi_83586247
Zo, P. is ergens aan het vieren dat Nederland Brazilie heeft overwonnen. "Dat zijn we verplicht aan de Brazilianen!"

En Ko en ik liggen uitgeput op bed na een dag werken op onze bijna-volkstuin. Wie dat bedacht heeft op de heetste dag van het jaar.
We hebben zo'n 250 kilo tuinafval en bouwafval weggebracht naar het afvalpunt.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2010 @ 20:32:45 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_83586378
oranje
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:38:01 #8
1762 YPPY
Yppiaans
pi_83586554
Wat goed oeke! Straks heb je wel heerlijk echte groente en fruit. Veel lekkerder.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_83586733
Ja he Yppy, verse aardbeitjes.
Ik liep daar echt als een tuinn00b door die tuin met mijn snoeischaar, bang dat ik allerlei bijzondere planten aan het wegknippen was.
En P. was zo mogelijk nog erger. Er staat een prachtige grote druif, echt heel tof, zegt P. 'wat groeit hier?' er een beetje aan trekkend met een intonatie van dit-hakken-we-ook-nog-even-om-hop-hop.

Misschien moet ik maar een volkstuintopic openen in F&F. Ik weet bijvoorbeeld ook niet of ik die druif nog wat kan snoeien, want er hangen veel te veel trossen aan.
pi_83586791
Wat leuk dat je een volkstuin hebt, oeke! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83586824
Oeks, het ligt aan het soort druif, maar nu kan je iig niet snoeien. Meestal moet je in het voorjaar snoeien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:50:25 #12
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_83586902
Oeke wat leuk dat je er al bezig bent geweest

Ik heb 2 intensieve dagen achter de rug. Gisteren kwam de klas van middelste hier in de tuin picknicken, en vandaag hadden we kinderfeestje van diezelfde middelste.
Er moesten pannenkoeken gebakken worden want die kant en klare zijn smerig, is besloten
We zijn wezen glowinthedark-midgetgolfen, daar was gelukkig airco
Damn wat was het heet vandaag!
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:52:55 #13
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83586982
Er komt onweer aan !! Pfff ff afkoelen. Ik was echt superblij dat m. totaal onverwachts een uur eerder thuis was! Ik ben meteen ff gaan douchen kon hij mooi op jen letten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83587000
Maar als ik nu niet snoei, komt er helemaal niks meer van ben ik bang. Er hangen echt zoveel mini trosjes aan...

Clauda, ik heb hem nog niet echt-echt. We moeten er nog voor betalen. Hopelijk maandag.
Via een vriend die er net zit. Hij heeft een zoon van een maand jonger dan Ko en heeft al zijn vrienden en kennissen met baby opgeroepen omdat hij meer kindjes wilde op het park.
We gingen kijken en werden meteen verliefd op dit huisje. Het is babyblauw.
Nouja, het is dus een beetje via via... Wel wat ver weg, in Osdorp. Maar lekker los in de regeltjes en dus uitermate geschikt voor ons.
pi_83587085
Ik vind het echt heel leuk klinken, oeke! Ik ben niet zo van het tuinieren, maar ik hielp mijn opa vroeger altijd in de moestuin en daar koester ik warme herinneringen aan. Mijn oma hielp ik altijd met bijvoorbeeld het door de vermaler halen van boontjes. Ik kon zo genieten van dat soort klusjes en ik mis die 'simpele' dingen wel eens.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83587100
Jeumig TF, pannenkoeken bakken in die hitte. En glow in the dark minigolf klinkt grappig! Was dat leuk?
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2010 @ 20:58:11 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_83587140
Er komen zoveel leuke vogels af op al die mini trosjes

Maar als het er te veel zijn bij ons in de druif trek ik ze er al voor ze groter worden af, weg d'r mee! Onze druif is nu zo groot dat we hem naar de buren geslingerd hebben, kunnen ze meeplukken. En wat dacht je anders van home made druivensap Oeke?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:58:51 #18
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_83587163
kom maar op met die regen en onweer!!
Ik kan best een buitje gebruiken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_83587189
Oeks, je kan de minitrosjes er wel afknippen hoor. Dat is neit erg, maar terugsnoeien moet je nu niet doen.
Mijn ouders hebben een hele grote druivenplant die over de hele muur van het plein gaat.
Mijn moeders snoeit in februari/maart of na de bloeitijd.
Misschien heb je hier wat aan

Kom idd maar op met die onweer!

Ik ben weer naarstig op zoek naar dit:

Turkse appelthee. Dat is zooooo lekker als het zo warm is buiten!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:02:36 #20
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_83587273
Ik zou er wel wat trosjes vanaf halen oeke, dan krijg je wat grotere druiven. Ik weet niet of de trossen erg vol zijn, maar wellicht kunnen ze ook nog gekrent worden. Dan haal je per tros een deel van de druifjes weg zodat de rest zon en ruimte heeft om te groeien.

Pannenkoeken bakken ja, gelukkig gedij ik prima met dit weer In tegenstelling tot mijn man, die bijna het leven laat als het kwik de 20 graden nadert

Vicky hebben ze dat niet bij de turkse suup?
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2010 @ 21:02:36 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_83587274
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:59 schreef Vicky het volgende:
Oeks, je kan de minitrosjes er wel afknippen hoor. Dat is neit erg, maar terugsnoeien moet je nu niet doen.
Mijn ouders hebben een hele grote druivenplant die over de hele muur van het plein gaat.
Mijn moeders snoeit in februari/maart of na de bloeitijd.
Misschien heb je hier wat aan

Kom idd maar op met die onweer!

Ik ben weer naarstig op zoek naar dit:
[ afbeelding ]
Turkse appelthee. Dat is zooooo lekker als het zo warm is buiten!
turkse winkel? iemand die op vakantie gaat naar Turkije?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:03:01 #22
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83587284
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het echt heel leuk klinken, oeke! Ik ben niet zo van het tuinieren, maar ik hielp mijn opa vroeger altijd in de moestuin en daar koester ik warme herinneringen aan. Mijn oma hielp ik altijd met bijvoorbeeld het door de vermaler halen van boontjes. Ik kon zo genieten balen van dat soort klusjes en ik mis die 'simpele' dingen wel eens gelukkig niet .
Maar ik weet wel precies wat je bedoeld!!
Maar de wéken dat we 3 keer per week snijboontjes/spercieboontjes/tuinbonen aten uit de vriezer 'omdat ze op moeten' mis ik niet Het eerste jaar op mezelf heb ik geen spercieboon klaargemaakt
De komkommers en rabarber en druiven van opa en opa zelf mis ik nog steeds
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_83587333
Mous en TF, vorig jaar niet. Mijn moeder heeft toen een pot meegenomen uit Beverwijk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:06:52 #24
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_83587394
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:56 schreef oeke het volgende:
Jeumig TF, pannenkoeken bakken in die hitte. En glow in the dark minigolf klinkt grappig! Was dat leuk?
Heel erg leuk! Was voor de 7-jarigen heftig genoeg, parcours was 18 banen dus 1,5 uur werk ongeveer. Daarna een ijsje en wegwezen maar weer
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:10:26 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_83587491
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:15 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Wij hebben een briefje meegekregen, dat áls Nederland zou winnen, de musical verplaatst werd van dinsdag naar woensdag. Misschien kan dat ook op jullie school?
wij hebben normaal altijd musical op woensdag, maar de lio heeft diplomauitreiking en die heeft een rol. Maar verzetten was beter geweest ja. Nou ja.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')