Dani alvesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:11 schreef minutenman het volgende:
hij probeerde een tricky corner, maar bastos had het eerder door dan sneijder denk ik.
sorryquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag bij VI Oranje een ander goal met dezelfde trucje. Deze is mislukt, Sneijder moest ernaartoe lopen en dan naar goal sprinten en dan knallen. Maar werkte niet.
EDIT:
Te laat![]()
Hij zat niet eens, maar door de slechte kwaliteit zag je dat nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag bij VI Oranje een ander goal met dezelfde trucje. Deze is mislukt, Sneijder moest ernaartoe lopen en dan naar goal sprinten en dan knallen. Maar werkte niet.
EDIT:
Te laat![]()
?? Kijk nou even dat videootje hierboven. Duurt maar een paar secondesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:15 schreef Markster het volgende:
Hij gaf aan dat snijder(?) hem mocht nemen, en liet hem dus liggen. Alleen de scheids vond dat hij hem genomen had.
heb ik gedaan, maar wie zegt dat dat de bedoeling was danquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:16 schreef wdn het volgende:
[..]
?? Kijk nou even dat videootje hierboven. Duurt maar een paar secondes
Robben raakte de bal heel bewust, dus hij nam inderdaad de corner, maar heel vreemd. Maar het blijkt dat dat Sneijder zn schuld wasquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:17 schreef Markster het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar wie zegt dat dat de bedoeling was dan(ik heb het niet gezien, enkel op de radio kunnen volgen)
ALs het bewust was, vind ik het gewoon robben zijn fout, welke idioot gaat er in zo een wedstrijd nou een corner verspillen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:19 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Robben raakte de bal heel bewust, dus hij nam inderdaad de corner, maar heel vreemd. Maar het blijkt dat dat Sneijder zn schuld was
Hij speelde die bal zeer zeker doelbewust. Met de voet over de bal en een rollertje zodat deze een volledige omwenteling maakte. Echt bewust.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:17 schreef Markster het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar wie zegt dat dat de bedoeling was dan(ik heb het niet gezien, enkel op de radio kunnen volgen)
okee, zie mijn post boven jouwe.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij speelde die bal zeer zeker doelbewust. Met de voet over de bal en een rollertje zodat deze een volledige omwenteling maakte. Echt bewust.
Alleen dat lukt tegen het 3de van ADO misschien maar niet tegen Brazilianen
Jaaa want Brazilië heeft meer doelpunten gemaakt dan Nederland in die wedstrijd! Ik begin voetbal nou langszaam te begrijpen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:11 schreef porsche1 het volgende:
Huh? Brazilië heeft gewonnen hoor.
Komt zeker omdat je een vrouw bent.
Raadt eens hoeveel Basel voor stondquote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:40 schreef Markster het volgende:
Zoiets doe je maar lekker als je 4-0 voorstaat ofzo
Ik kanniemee!!quote:
Je mag door voor de koelkastquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |