quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:59 schreef Koen66 het volgende:
Hahaha 2 uur later hoor ik nog steeds regelmatig vuurwerk
Ik ben niet zo'n kenner van al die commentatoren maar het zou me niet verbazen als die Snoeks tijdens de eerste helft met z'n broek naar beneden zat en zijn commentaar tafeltje had geen pootjes en toch viel die niet om if you know what I mean.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:56 schreef Symphonic het volgende:
Lang geleden dat ik zover naar beneden moest scrollen om de SC te vinden
Wat een wedstrijd![]()
![]()
In de rust was ik niet zo vrolijk
En in de tweede helft heb ik die Snoeks helemaal stijfgevloekt
Het zou mij ook niet verbazen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n kenner van al die commentatoren maar het zou me niet verbazen als die Snoeks tijdens de eerste helft met z'n broek naar beneden zat en zijn commentaar tafeltje had geen pootjes en toch viel die niet om if you know what I mean.
Ach, kan mij het schelen.![]()
![]()
Denk hetzelfde als wij allemaalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zou mij ook niet verbazen.
Wat zat die zak hooi Brazilië op te hemelen.
Ik zal hier ook maar niet herhalen wat ik in de rust over Oranje zei
ik denk dat je dat in deverkeerde SC vraagtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:14 schreef tralalala het volgende:
Kloontjes, moeten jullie niet massaal accounts aanmaken met sterspelers van Uruguay en Ghana?
Ik zei na tien minuten dat Brazilië ons ging oprollen en dat ik hoopte dat het snel en pijnloos zou zijn zonder al te veel genante momenten en geen 6-0 taferelen en zo. Maar er stond opeens een heel ander team in de tweede helft, de Kanaries kwamen er niet meer aan!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zou mij ook niet verbazen.
Wat zat die zak hooi Brazilië op te hemelen.
Ik zal hier ook maar niet herhalen wat ik in de rust over Oranje zei
Ja maar jij zat al aan de drankquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Behalve ik!!! Ik ben heel de wedstrijd positief gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |