des te zoeter de gedachte dat je naar de 2-1 bent gekomen!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef Hankster het volgende:
Oh man man man, wat de uitslag ook mag zijn; de herhaling van de 0-1 was toch wel erg pijnlijk hoor...
brazilie heeft dit wk, muv de eerste helft tegen ons, geen salsavoetbal laten zien. en ik persoonlijk vind het vrij duidelijk dat het technische zakelijke voetbal de brazilianen niet zo ligt. zoals frank snoek al zei, het zijn stuk voor stuk spitsen. pingelaars, en daar past zakelijk voetbal dus niet zo goed bij. 5-1 is derhalve onrealistisch.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die 1-0 was precies dezelfde fout die ze tegen slowakij een stuk of 5x maakten, en Brazilianen schieten nou eenmaal iets beter, maar gelukkig zat het de tweede helft goed in elkaar.
mijn punt is dat het altijd beter kan en dat dat dus logischerwijs wegvalt tegen winst.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Omdat het volgens jou niks uitmaakt, mag het hem ook niet bezighouden? Kluivert kijkt tenminste naar de toekomst. Niet alleen naar het nu en vandaag.
wel sambatvoetbal?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
brazilie heeft dit wk, muv de eerste helft tegen ons, geen salsavoetbal laten zien. en ik persoonlijk vind het vrij duidelijk dat het technische zakelijke voetbal de brazilianen niet zo ligt. zoals frank snoek al zei, het zijn stuk voor stuk spitsen. pingelaars, en daar past zakelijk voetbal dus niet zo goed bij. 5-1 is derhalve onrealistisch.
Wat ik zie?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hetgeen wat ik heb gezien en jullie ook zouden zien als jullie je beslagen bril eens af zouden zetten :
- Kluivert geeft zijn mening dat naar zijn mening NL beter kan voetballen dan dat het nu doet.
- 80% van de FOK gemeenschap maakt het persoonlijk en scheld hem uit.
- Kluivert verdedigd zich
- Het word nog persoonlijker naar Kluivert en hij word een troll genoemd.
Go figure ; en zet die bril af.
Billenmaatje van Kluivert_vandervaartquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Omdat het volgens jou niks uitmaakt, mag het hem ook niet bezighouden? Kluivert kijkt tenminste naar de toekomst. Niet alleen naar het nu en vandaag.
Idd. Dan verdien je niet om te winnen. Ik wist niet dat de Brazilianen zo erg waren eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:38 schreef BlueMage het volgende:
Ach al dat gezeur het is idd het resultaat wat telt, met al dat talent en die sterspelers zoals Kaka is Brazilië toch uitgeschakeld en m.i verdienden ze dat ook, ook lekker sportief om je frustratie op Robben af te reageren.
Nou, die ene die op het dijbeen van Robben ging staan... niet te geloven toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Idd. Dan verdien je niet om te winnen. Ik wist niet dat de Brazilianen zo erg waren eerlijk gezegd.
ja kut schele klaasjan aan het eind...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef cleany het volgende:
o jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het had zelfs 3-1 kunnen worden aan het eind.
Ben liever het billenmaatje van iemand die realistisch kijkt dan van iemand die alleen maar blind dingen roept en andere meningen de kiem in smoort.quote:
Exact!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:51 schreef marcodej het volgende:
Ik had echt vetrouwen, maar na de eerste helft zag ik het eerlijk gezegd niet meer zitten...
Was zeker wel mogelijk geweest! Eindelijk lieten ze een glimp zien van wat ze echt kunnen. Hopen dat ze dit weten vol te houden...Oranje heeft er ook altijd zo veel tijd voor nodig...quote:
Ik vond 2-1 eigenlijk wel een beetje dunnetjes. Zeker in de laatste 10 minuten had ik echt meer verwacht.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:51 schreef mrcool het volgende:
[..]
Was zeker wel mogelijk geweest! Eindelijk lieten ze een glimp zien van wat ze echt kunnen. Hopen dat ze dit weten vol te houden...Oranje heeft er ook altijd zo veel tijd voor nodig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |