michielos?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat soort dingen riep hij al toen we nog onze eerste wedstrijd tegen Denemarken moesten spelen.
Samen met Flammie of hoe heet die andere idioot.
Hij blijft zichzelf herhalen nu. Tuurlijk mag hij zijn mening geven, maar hij probeert nu het hele topic een negatieve sfeer te geven.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Triest dat jij het punt niet begrijpt. Hij geeft zijn mening ; het word persoonlijk gemaakt ; en vervolgens is hij een troll die het zelf uitlokt? Als je dat echt denkt, dan ben je pas triest. ( Let op : jij begon met het woord triest)
Ja echt, Brazilie was echt super vet man, echt kankerhard goede verdediging, niks weggegeven man, zieke shit. Super verdedigd!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar de 1-1 was strak verdedigd van Brazilie.
ik had ook 5-1 verlies voorspeld, en het doelpunt van Brazilië was precies de reden, maar ze hebben het in de tweede helft meer dan goed gemaaktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:19 schreef minutenman het volgende:
[..]
michielos?![]()
michielos durft hier niet meer te komen, flammie zegt dat hij gelijk had dat nederland met 2-1 won van brazilië maar voorspelt dat we met 5-0 verliezen van uruguay/ghana omdat we kwaliteit tekort komen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:20 schreef dawg het volgende:
[..]
zeg, doe eens aardig. ik weet dat je dat kunt.
Jammer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon op het veld
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:21 schreef grazz het volgende:
geweldig, ik had van te voren hoop. Toen ik de eerste helft zag schrok ik nogal en dacht echt dat we dik ingemaakt zouden worden..maar NL heeft toch wel gestreden de 2e helft, zeker tot het eind. Er waren nog zoveel kansen die ze hadden moeten benutten, das jammer maar we hebben in de 2e helft echt wel goed gespeeld. Mensen die nog steeds zeiken...![]()
5-1 verlies? omg kerel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had ook 5-1 verlies voorspeld, en het doelpunt van Brazilië was precies de reden, maar ze hebben het in de tweede helft meer dan goed gemaakt
Nu mag de finale geen probleem meer zijn
mee eens.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:21 schreef grazz het volgende:
geweldig, ik had van te voren hoop. Toen ik de eerste helft zag schrok ik nogal en dacht echt dat we dik ingemaakt zouden worden..maar NL heeft toch wel gestreden de 2e helft, zeker tot het eind. Er waren nog zoveel kansen die ze hadden moeten benutten, das jammer maar we hebben in de 2e helft echt wel goed gespeeld. Mensen die nog steeds zeiken...![]()
ja, op ned1 net na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:23 schreef attila_de_hun het volgende:
Het leek wel of ze tijdens de pauze het hele Braziliaanse team was vervangen door blinde, zer stressgevoelge klonen. Hoe dan ook, het Braziliaasn team "piekte" duidelijk te vroeg.
zijn er al jankende Brazilianen gesignaleerd trouwens???
Ik niet, wist dat het moeilijk zou worden, maar ben blij dat we het gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, ik heb het vanaf de allereerste minuut gedacht dat we dit gingen winnen.
Nou, ik had toch mijn twijfels tijdens de eerste helft. Laten we eerlijk zijn, dat was niet superbest. Maar goed, er kwam gelukkig nog een tweede helft...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, ik heb het vanaf de allereerste minuut gedacht dat we dit gingen winnen.
Hetgeen wat ik heb gezien en jullie ook zouden zien als jullie je beslagen bril eens af zouden zetten :quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij geeft geen mening. Hij perst zoveel mogelijk anti-Nederlandse leuzen uit zijn toetsenbord om zich vervolgens op de reacties af te trekken als een 14 jarige puber die nog nooit is aangekeken door een meid. Dat is geen mening geven, dat is gewoon trollen.
die 1-0 was precies dezelfde fout die ze tegen slowakij een stuk of 5x maakten, en Brazilianen schieten nou eenmaal iets beter, maar gelukkig zat het de tweede helft goed in elkaar.quote:
wat maakt het uit dat het nog beter had gekund? we hebben gewonnen, resultaat telt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hetgeen wat ik heb gezien en jullie ook zouden zien als jullie je beslagen bril eens af zouden zetten :
- Kluivert geeft zijn mening dat naar zijn mening NL beter kan voetballen dan dat het nu doet.
- 80% van de FOK gemeenschap maakt het persoonlijk en scheld hem uit.
- Kluivert verdedigd zich
- Het word nog persoonlijker naar Kluivert en hij word een troll genoemd.
Go figure ; en zet die bril af.
als je iedere wedstrijd op deze manier met 201 wint ben je wel kampioenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
wat maakt het uit dat het nog beter had gekund? we hebben gewonnen, resultaat telt.
Omdat het volgens jou niks uitmaakt, mag het hem ook niet bezighouden? Kluivert kijkt tenminste naar de toekomst. Niet alleen naar het nu en vandaag.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
wat maakt het uit dat het nog beter had gekund? we hebben gewonnen, resultaat telt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |