abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83581884
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee de constante roep om verlies is trollen.
Achterlijke idioot man. Natuurlijk is dat niet zo. Niks geen roep. Kwestie van realisme kan toch verdomme geen kwaad? Zeg nou zelf, geniet jij van het Nederlandse spel? Simpele dingen gaan mis.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:13:42 #127
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83581885
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik pleeg wel zelfmoord.
Neeeeee da's dan weer wat te rigoureus!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_83581896
Ongelooflijk. Kan het nog steeds niet geloven, wat een turn-around die 2e helft.
pi_83581901
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Neeeeee da's dan weer wat te rigoureus!
Ah, ik mag nog wel blijven leven van jullie na mijn idiote uitspraken?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_83581933
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

Wat hoop ik zo enorm dat Uruguay Ghana EN Nederland afslacht.
En ze vervolgen op de bbq gooien?
Ik krijg spam, dus ik besta.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:14:53 #131
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83581941
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Achterlijke idioot man. Natuurlijk is dat niet zo. Niks geen roep. Kwestie van realisme kan toch verdomme geen kwaad? Zeg nou zelf, geniet jij van het Nederlandse spel? Simpele dingen gaan mis.
Ruuuuustig. Denk nou aan je hart
L'Amour menaçant:
pi_83581955
quote:

[..]

Je moet gewoon je bek houden, de winnaar heeft namelijk altijd gelijk. Nederland is door, dus ga maar huilen in een hoekje, kuttroll dat je er bent. Ik kots op vieze negatieve mannetjes zoals jij, die al bij voorbaat roepen dat we kansloos zijn. Realistisch zou zijn geweest als je had geroepen dat we het moeilijk zouden krijgen. Roepen dat we met 3-0 eraf gaan is gewoon trollen.
pi_83581958
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:14 schreef Egotripper het volgende:

[..]

En ze vervolgen op de bbq gooien?
Nee joh, gewoon op het veld wil ik de terechte winnaar zien of ben ik nu verkeerd bezig?
pi_83581962
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Scorpie het volgende:
Ongelooflijk. Kan het nog steeds niet geloven, wat een turn-around die 2e helft.
ja, vet he?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 juli 2010 @ 18:15:33 #135
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83581972
quote:

[..]

Achterlijke idioot man.
doe een beetje normaal. Dat bewaar je maar voor je knikkervriendjes.
quote:
Natuurlijk is dat niet zo. Niks geen roep.
Niet
quote:

quote:
Kwestie van realisme kan toch verdomme geen kwaad? Zeg nou zelf, geniet jij van het Nederlandse spel? Simpele dingen gaan mis.
Ja ik geniet, want het is spannend en ze winnen. En daar gaat dit spelletje om... winnen.
pi_83581976
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je moet gewoon je bek houden, de winnaar heeft namelijk altijd gelijk. Nederland is door, dus ga maar huilen in een hoekje, kuttroll dat je er bent. Ik kots op vieze negatieve mannetjes zoals jij, die al bij voorbaat roepen dat we kansloos zijn. Realistisch zou zijn geweest als je had geroepen dat we het moeilijk zouden krijgen. Roepen dat we met 3-0 eraf gaan is gewoon trollen.
Ik mijn bek houden voor jou? Kom op, verzin eens wat betere humor.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:15:50 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83581984
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Er is geen jullie.

Maar als je roept: Ik heb het heeeeeeeeeeelemaal gehad met NL, dan denk ik gewoon heel simpel "Nou, dan stop je met kijken en je er druk over maken". Life isn;t that hard!
L'Amour menaçant:
pi_83581995
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar die halve finale lijkt dus eigenlijk gewoon een formaliteit te worden
dat er alweer mensen zo denken ...
pi_83582000
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Waarom zou hij dat moeten? Omdat hij een afwijkende mening heeft? ( die in mijn mening realistischer is dan het gezegde dat we nu al in de finale staan ). Mensen zoals jij, die geen mening van anderen accepteren , die zouden moeten emigreren. God, wat heb ik daar een hekel aan. Alleen omdat zijn mening afwijkt is hij al een troll...hilarisch gewoon
Hoe sneu ben jij gast Als dit geen trollen meer is, wat is het dan? Kluiver-vandevaart heeft gewoon geen leven en geniet van de aandacht.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_83582003
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Nee, liever niet. Pleeg digitale zelfmoord, want met je kansloze opmerkingen maak je je onsterfelijk belachelijk. En nu tjeften, autistische nerd.
pi_83582017
quote:

[..]

Haha, hoor jezelf nou. Van der Vaart had ik graag zien spelen, jammer dat ik dat niet mag zeggen hier op Fok! Want ja, zogenaamde ideale schoonzonen moeten spelen he.

pi_83582021
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 17:50 schreef Replicat het volgende:
NOU?! NOU?!
Ik, op mijn werk was ik de enige van vier mensen die geloofde dat het mogelijk was (ik heb letterlijk gezegd dat ik na Slowakije meer vertrouwen had in de mogelijkheid van Oranje om te winnen). Mijn vriend had ze na de eerste helft opgegeven, en toen riep ik nog; Er komt nog een tweede helft !!!!

heheh
pi_83582026
Ik dacht dat we hier in Nederland de Wereldbeker wilde winnen? Kijk, mooi en aardig als dat lukt met mooi voetbal, maar lukt dat niet en moet het met kutvoetbal, dan maar met kutvoetbal.
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2010 @ 18:16:33 #144
230491 Zith
pls tip
pi_83582029
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_83582034
Swetsenegger, ach, met dit vertoonde spel ( zeker van vandaag ) krijg je bijna zin om dat soort uitspraken te menen. Godsongelofelijk, zo slecht. Het moet toch beter?
pi_83582035
quote:

[..]

Jij hoopt dat Nederland verliest, met je oranje tag. Smerig gewoon.
Met mooi spel winnen we nooit en nu wel. Dus kan je niet simpelweg blij zijn?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 juli 2010 @ 18:16:42 #147
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83582037
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon op het veld wil ik de terechte winnaar zien of ben ik nu verkeerd bezig?
Had brazilie nu dan de terechte winnaar geweest? Hebben die beter gespeeld dan? Ja inderdaad... in de eerste helft. Dat hebben ze met 1 goal bekroont. Nederland was beter in de 2e helft en heeft dat met 2 goals bekroont.

Wie is dan de terechte winnaar?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:16:46 #148
249756 Symphonic
Look o Look
pi_83582043
quote:

[..]

de tweede helft was anders prima.
Alleen de spitsen moeten veel scherper worden.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_83582045
quote:

[..]

Ik zag bij het Braziliaanse team ook fouten.

Bij meerdere teams die uiteindelijk toch wonnen. Niemand speelt perfect.

Ik acht de kans dat we wereldkampioen worden alsnog niet groot, maar ben toch blij dat we nu zo ver zijn gekomen en van Brazilie hebben gewonnen. Dat is best iets om trots op te zijn.
pi_83582046
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik mijn bek houden voor jou? Kom op, verzin eens wat betere humor.
De winnaar heeft altijd gelijk

Doei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')