Achterlijke idioot man. Natuurlijk is dat niet zo. Niks geen roep. Kwestie van realisme kan toch verdomme geen kwaad? Zeg nou zelf, geniet jij van het Nederlandse spel? Simpele dingen gaan mis.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee de constante roep om verlies is trollen.
Neeeeee da's dan weer wat te rigoureus!quote:
Ah, ik mag nog wel blijven leven van jullie na mijn idiote uitspraken?quote:
En ze vervolgen op de bbq gooien?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Wat hoop ik zo enorm dat Uruguay Ghana EN Nederland afslacht.![]()
Ruuuuustig. Denk nou aan je hartquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Achterlijke idioot man. Natuurlijk is dat niet zo. Niks geen roep. Kwestie van realisme kan toch verdomme geen kwaad? Zeg nou zelf, geniet jij van het Nederlandse spel? Simpele dingen gaan mis.
Je moet gewoon je bek houden, de winnaar heeft namelijk altijd gelijk. Nederland is door, dus ga maar huilen in een hoekje, kuttroll dat je er bent. Ik kots op vieze negatieve mannetjes zoals jij, die al bij voorbaat roepen dat we kansloos zijn. Realistisch zou zijn geweest als je had geroepen dat we het moeilijk zouden krijgen. Roepen dat we met 3-0 eraf gaan is gewoon trollen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Achterlijke idioot man. Natuurlijk is dat niet zo. Niks geen roep. Kwestie van realisme kan toch verdomme geen kwaad? Zeg nou zelf, geniet jij van het Nederlandse spel? Simpele dingen gaan mis.
Nee joh, gewoon op het veld wil ik de terechte winnaar zien of ben ik nu verkeerd bezig?quote:
ja, vet he?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Scorpie het volgende:
Ongelooflijk. Kan het nog steeds niet geloven, wat een turn-around die 2e helft.
doe een beetje normaal. Dat bewaar je maar voor je knikkervriendjes.quote:
Nietquote:Natuurlijk is dat niet zo. Niks geen roep.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ja ik geniet, want het is spannend en ze winnen. En daar gaat dit spelletje om... winnen.quote:Kwestie van realisme kan toch verdomme geen kwaad? Zeg nou zelf, geniet jij van het Nederlandse spel? Simpele dingen gaan mis.
Ik mijn bek houden voor jou? Kom op, verzin eens wat betere humor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet gewoon je bek houden, de winnaar heeft namelijk altijd gelijk. Nederland is door, dus ga maar huilen in een hoekje, kuttroll dat je er bent. Ik kots op vieze negatieve mannetjes zoals jij, die al bij voorbaat roepen dat we kansloos zijn. Realistisch zou zijn geweest als je had geroepen dat we het moeilijk zouden krijgen. Roepen dat we met 3-0 eraf gaan is gewoon trollen.
Er is geen jullie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, ik mag nog wel blijven leven van jullie na mijn idiote uitspraken?
dat er alweer mensen zo denken ...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar die halve finale lijkt dus eigenlijk gewoon een formaliteit te worden
Hoe sneu ben jij gastquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat moeten? Omdat hij een afwijkende mening heeft? ( die in mijn mening realistischer is dan het gezegde dat we nu al in de finale staan ). Mensen zoals jij, die geen mening van anderen accepteren , die zouden moeten emigreren. God, wat heb ik daar een hekel aan. Alleen omdat zijn mening afwijkt is hij al een troll...hilarisch gewoon
Nee, liever niet. Pleeg digitale zelfmoord, want met je kansloze opmerkingen maak je je onsterfelijk belachelijk. En nu tjeften, autistische nerd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, ik mag nog wel blijven leven van jullie na mijn idiote uitspraken?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Haha, hoor jezelf nou. Van der Vaart had ik graag zien spelen, jammer dat ik dat niet mag zeggen hier op Fok! Want ja, zogenaamde ideale schoonzonen moeten spelen he.
Ik, op mijn werk was ik de enige van vier mensen die geloofde dat het mogelijk was (ik heb letterlijk gezegd dat ik na Slowakije meer vertrouwen had in de mogelijkheid van Oranje om te winnen). Mijn vriend had ze na de eerste helft opgegeven, en toen riep ik nog; Er komt nog een tweede helft !!!!quote:
Jij hoopt dat Nederland verliest, met je oranje tag. Smerig gewoon.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Had brazilie nu dan de terechte winnaar geweest? Hebben die beter gespeeld dan? Ja inderdaad... in de eerste helft. Dat hebben ze met 1 goal bekroont. Nederland was beter in de 2e helft en heeft dat met 2 goals bekroont.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon op het veld wil ik de terechte winnaar zien of ben ik nu verkeerd bezig?
de tweede helft was anders prima.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik zag bij het Braziliaanse team ook fouten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De winnaar heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik mijn bek houden voor jou? Kom op, verzin eens wat betere humor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |