ik had er vertrouwen in en het kan nog steeds, Nederland is goede doen kan gewoon winnen van dit braziliequote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo makkelijk, zulke teksten..als het niets is, en dan echt totaal niets, dan mag dat dus niet gezegd worden?Overigens durf ik te wedden dat er hier genoeg mensen zijn die zich zorgen maakten over het baggerspel van Nederland de afgelopen weken.
Preciesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Het valt eigenlijk nog best mee allemaal, het kan nog alle kanten op.
Voor een wedstrijd heb je toch 2 ploegen nodig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:42 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig lopen deze topics niet zo hard. Kun je je af en toe op de wedstrijd consentreren.
Absolute nonsens. Eerder de 2-0.quote:
Maak dat de kat maar wijs NL is echt bedroevend slechtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Het valt eigenlijk nog best mee allemaal, het kan nog alle kanten op.
Dat dusquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Is dit nu de kwartfinale van het WK? Zijn er nu echt geen betere voetballers dan deze?
Jij hebt wel een erg trage verbinding.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo'n goal mag toch nooit vallen, bal precies door t midden
Die scheids kan er ook niet aan doen dat Brazilië sterker is...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:43 schreef minutenman het volgende:
die scheids maneen nekschot gun ik hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |