iddquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:22 schreef kutkabouter het volgende:
robben is nou dus al 3 of 4 keer vol het gras ingeschopt
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 16:23 schreef Karrs het volgende:
En nu krijg je dus het idee dat NL wat beter in de wedstrijd komt...
... en meestal scoren dan de Brazilianen.
ja, het is serieus een kwestie van tijd voordat ze hem een blessure trappen als het zo doorgaatquote:
Brazilie is een klasse beter op dit moment, maar laat Nederland nu wel komen.quote:
Dommiequote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]ik zie nu pas dat vd Sar niet meer op doel staat.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:23 schreef apij4125 het volgende:
Die japanse scheids is gewoon jaloers dat wij gewonnen hebben tegen Japan daarom wil hij ons zien lijden en deelt geen geel uit
Mario vd Ende zei gisteren nog dat deze schieds allang naar huis had gemoetenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:23 schreef apij4125 het volgende:
Die japanse scheids is gewoon jaloers dat wij gewonnen hebben tegen Japan daarom wil hij ons zien lijden en deelt geen geel uit
En dan het niet zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 16:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, het is serieus een kwestie van tijd voordat ze hem een blessure trappen als het zo doorgaat
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:24 schreef Golaso het volgende:
Gelukkig kijkt Frank de Boer nog vrolijk, anders zou ik het somber inzien
Thanks, Char.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:22 schreef Swetsenegger het volgende:
De gelijkmaker gaat wel vallen.
Ga koken mens.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:24 schreef BabeWatcher het volgende:
Dit is typisch Nederlands, niet kunnen omgaan met achterstand.
je komt niet boven die toeters uitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:24 schreef Flashbag het volgende:
GEEF DIE LUI GEWOON GEEL JEZUS AL DE 5e KEER![]()
![]()
![]()
Ja echt was gewoon op de been maar okequote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:25 schreef MagicIsland1 het volgende:
Is gewoon een penal![]()
what de fuck commentator
Tegen Brazilië kwamen we achter met 1-0 toen 1-1 en verloren na penalties.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:24 schreef OnCraintDégun het volgende:
In '98 stond nederland toch vroeg voor?
Die is geblesseerd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:26 schreef Lauuwtje het volgende:
Staat van der Vaart er eigenlijk wel in? Heb zn naam nog niet voorbij horen komen
ja Boulartouz daar gaan we mee winnenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:27 schreef Wilskracht het volgende:
Dubbele wissel
Boularouz voor van der Wiel
Ellia voor Van Persie
Kan Kuyt in de spits gaan lopen.
Hij, die al lang en breed een basisplek had verdiend.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:27 schreef Bankfurt het volgende:
Er was eens ..... Klaas-Jan Huntelaar .........
Als de nood het hoogst is dan .....
Ooijer wel wil je zeggen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja Boulartouz daar gaan we mee winnen
Ja, hij wordt steeds overgeslagen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:26 schreef Lauuwtje het volgende:
Staat van der Vaart er eigenlijk wel in? Heb zn naam nog niet voorbij horen komen
Ik vind ze wel sfeervolquote:
Wellicht dat hij een blamage weet te voorkomen, die twee centrale kaalkoppen zijn toch duidelijk niet opgewassen tegen de technische kanaries.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja Boulartouz daar gaan we mee winnen
Nederland heeft mazzel gehad ze speelde het hele toernooi al zwak nu hebben ze een echt tegenstanderquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:29 schreef patrickpsv het volgende:
brazilie is eigenlijk helemaal niet zo denderend, Nederland speelt gewoon echt slecht
Was een aanvulling op wat ik daarvoor zei, maar ik was vergeten te quotenquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:29 schreef bamboe007 het volgende:
[..]
Nederland heeft mazzel gehad ze speelde het hele toernooi al zwak nu hebben ze een echt tegenstander
of een reden om van Marwijk weg te stuern aangezien hij niet met een blessure kan omgaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maargoed, we hebben weer een excuus..Mathijssen geblesseerd blabla
Kuyt eruit gooien.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:30 schreef nikk het volgende:
Tja, dit krijg je als je zo weinig voetbal in een elftal stopt. Kansloos op deze manier. Elia ipv Kuyt en VdV ipv De Jong of Van Bommel graag.
nog steeds geen geweldige tegenstander, maar ze spelen gewoon slecht, daarbij laten de grote 4(quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:29 schreef bamboe007 het volgende:
[..]
Nederland heeft mazzel gehad ze speelde het hele toernooi al zwak nu hebben ze een echt tegenstander
Brazilie speelt gewoon heel goed op dit moment.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:31 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
nog steeds geen geweldige tegenstander, maar ze spelen gewoon slecht, daarbij laten de grote 4() het ook afweten
Wisten de meeste voor de wedstrijd ook alquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:31 schreef wolferl het volgende:
Defensief rammelt Nederland aan alle kanten.
Die vent moet douchenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:32 schreef Lauuwtje het volgende:
2-0 en je bent verloren, nou die commentator heeft er ook vertrouwen in
Maar het is wel zoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:32 schreef Lauuwtje het volgende:
mwah, nederland is ook gewoon erg matig hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Brazilie speelt gewoon heel goed op dit moment.
Sowieso voetbalcommentatoren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:32 schreef Lauuwtje het volgende:
Ja maar het word nu dus even duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:32 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Wisten de meeste voor de wedstrijd ook al.
En wat als hij geen beschuit heeft ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:33 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Ik zou wel een beschuitje met m willen eten
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Nederland komt steeds beter in de wedstrijd
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:33 schreef Hankster het volgende:
Diepgang?
Gooi Elia erin! Gooi Huntelaar erin!
En kunnen ze het alleen met overtredingen oplossen..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:34 schreef VeX- het volgende:
Telkens komt Brazilie voorbij Oranje. Alsof er niemand staat.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:33 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Ik zou wel een beschuitje met m willen eten
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:34 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop dat we in de halve finale beter spelen.
Whehehehehe optimistquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:34 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop dat we in de halve finale beter spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |