En, kwam er stoom vanaf?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had net een ijsblokje in mijn nek gelegd
Neeee geen Argentinie. Stelletje verkapte straatvoetballers die smerig spelenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ik voor argentinie. als we de finale niet halen.
diego is een held, alleen daarom al
zeker weten, ik weet het feest nog in 88, dat was geweldigquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
...het land ligt dan he-le-maal op zijn kop gok ik zo
ik vind straatvoetbal mooiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeee geen Argentinie. Stelletje verkapte straatvoetballers die smerig spelen
we hebben nog iets recht te zettenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeee geen Argentinie. Stelletje verkapte straatvoetballers die smerig spelen
Ik kan me alleen die eerder genoemde woonboten herinnerenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zeker weten, ik weet het feest nog in 88, dat was geweldig
Jaquote:
laatste minuut robben uit een onmogelijke hoek, net langs de goede kant vand e paal in de korte hoek?quote:
mooi scenarioquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
laatste minuut robben uit een onmogelijke hoek, net langs de goede kant vand e paal in de korte hoek?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zeker weten, ik weet het feest nog in 88, dat was geweldig
polonaie lopen op de Provinciale weg met een biertje in de handquote:
ik denk dat ze morgen zwaar klop krijgenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vrees de Duitsers. Die hebben wel echt alles mee
Ik ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
Allebei de doelpunten missen omdat ik naar de wc moest door het bierquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
polonaie lopen op de Provinciale weg met een biertje in de hand
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
nice timingquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Allebei de doelpunten missen omdat ik naar de wc moest door het bier
Je weet wie het patent hebben op in de laatste seconde op een ongelofelijk kansloze manier winnen he?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das juist lachen... gewoon een flut wedstrijd, waarin we in de laatste secondes scoren en winnen ofzo
Echt bizar was datquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
nice timing
als we de finale halen ga jij maar elke 5 minuten naar de wc ofzo
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet wie het patent hebben op in de laatste seconde op een ongelofelijk kansloze manier winnen he?
Uhm Duitsland en Ajax toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet wie het patent hebben op in de laatste seconde op een ongelofelijk kansloze manier winnen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |