abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83617834
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hopen dat ze de huur dan verdubbelen, dan wonen je buren voor 600 euro in de maand mooier dan jij met 1200 euro per maand
afgunst is zo saaaaaaaaad dat het haast mooi is
pi_83617847
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

afgunst is zo saaaaaaaaad dat het haast mooi is
Afgunst
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83617862
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Afgunst
ow

wat is het dan

pi_83617868
quote:

[..]

Hopen dat ze de huur dan verdubbelen, dan wonen je buren voor 600 euro in de maand mooier dan jij met 1200 euro per maand
Hopen dat jij morgen je poot breekt en nooit meer kunt werken! Dan zit jij lekker in de shit en moet je je huis verkopen met dik verlies! Leuk man!
pi_83617874
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ow

wat is het dan

Gogme
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83617887
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:09 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Hopen dat jij morgen je poot breekt en nooit meer kunt werken! Dan zit jij lekker in de shit en moet je je huis verkopen met dik verlies! Leuk man!
Welk huis?
pi_83617910
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gogme
ehm nu in nederlands... ik ben niet zo goed in dat slang wat jij spreekt
pi_83617920
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Welk huis?
Dat huis van je, waar je zo'n dikke hypotheek op hebt! Of heb je dat al verdrongen?
  zaterdag 3 juli 2010 @ 19:13:11 #109
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_83617981
Dat verdubbelen van de huren gaat natuurlijk nooit in één keer gebeuren. Maar al zóu het gebeuren, dan ben ik toch binnen 1 week weg? Ik ben vrij en ongebonden. Binnen 3 maanden woon en werk ik in Nieuw-Zeeland als ik zou willen. Of ik koop een huis. Of toch een kamper. Ik kan alle kanten op, ben van niemand afhankelijk.
The End Times are wild
  zaterdag 3 juli 2010 @ 19:14:28 #110
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_83618013
quote:

[..]

Ik heb trouwens wegens een geschil van de verhuurder met de huurcommissie hier bijna vanaf het begin met 60% korting op de huurprijs gewoond. Dat was wel aardig. Helaas gaan we deze maand terug naar de oude huur (die altijd nog minder dan 600 euro is trouwens)
The End Times are wild
pi_83618026
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:13 schreef LXIV het volgende:
Dat verdubbelen van de huren gaat natuurlijk nooit in één keer gebeuren. Maar al zóu het gebeuren, dan ben ik toch binnen 1 week weg? Ik ben vrij en ongebonden. Binnen 3 maanden woon en werk ik in Nieuw-Zeeland als ik zou willen. Of ik koop een huis. Of toch een kamper. Ik kan alle kanten op, ben van niemand afhankelijk.
Joh, verklap het hem nou niet. Z'n fixatie op de denkbeeldige mogelijkheid huurders uit te knijpen ten gunste van huizenbezitters is juist zo grappig.
pi_83618075
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:11 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Dat huis van je, waar je zo'n dikke hypotheek op hebt! Of heb je dat al verdrongen?
Die bestaat net als alles alleen in jouw verknipte kop

Medicijnen niet ingenomen vandaag?
pi_83618089
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:14 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Joh, verklap het hem nou niet. Z'n fixatie op de denkbeeldige mogelijkheid huurders uit te knijpen ten gunste van huizenbezitters is juist zo grappig.
Niet uitknijpen, gewoon liberaliseren
pi_83618104
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb trouwens wegens een geschil van de verhuurder met de huurcommissie hier bijna vanaf het begin met 60% korting op de huurprijs gewoond. Dat was wel aardig. Helaas gaan we deze maand terug naar de oude huur (die altijd nog minder dan 600 euro is trouwens)
Maar zou rond de 1200 euro moeten zijn
pi_83618105
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die bestaat net als alles alleen in jouw verknipte kop
Waar woon je dan? In een stacaravan aan het strand?
pi_83618115
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:17 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Waar woon je dan? In een stacaravan aan het strand?
Heb jij geen fuck mee te maken
  zaterdag 3 juli 2010 @ 19:17:46 #117
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_83618116
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:14 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Joh, verklap het hem nou niet. Z'n fixatie op de denkbeeldige mogelijk huurders uit te knijpen ten gunste van huizenbezitters is juist zo grappig.
Ja. Net alsof iedereen dan hier braaf in Nederland blijft zitten om zijn belasting af te dragen, danwel meteen een overgewaardeerd huis koopt als dat gebeurd.
Met een beetje pech zegt 40% van de scheefhuurders voorgoed vaarwel, en dan snijdt de BV-Nederland zich helemaal diep in de vingers. Veel belastingbetalers er vandoor voor altijd, tekort aan arbeidskrachten groter en veel huizen leeg waarvan niemand de huur kan of wil betalen.
The End Times are wild
pi_83618132
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja. Net alsof iedereen dan hier braaf in Nederland blijft zitten om zijn belasting af te dragen, danwel meteen een overgewaardeerd huis koopt als dat gebeurd.
Met een beetje pech zegt 40% van de scheefhuurders voorgoed vaarwel, en dan snijdt de BV-Nederland zich helemaal diep in de vingers. Veel belastingbetalers er vandoor voor altijd, tekort aan arbeidskrachten groter en veel huizen leeg waarvan niemand de huur kan of wil betalen.
Net alsof de Nederlandse economie zit te wachten op de losers die wonen als scheefhuurders
pi_83618179
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heb jij geen fuck mee te maken
Ik weet het heus wel hoor. Je posts in deze topicreeks spreken boekdelen.
pi_83618189
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:20 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Ik weet het heus wel hoor. Je posts in deze topicreeks spreken boekdelen.
Ok
  zaterdag 3 juli 2010 @ 19:20:45 #121
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_83618200
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar zou rond de 1200 euro moeten zijn
Dat is maar hoe je het bekijkt. Ja, gezien de huizenprijs en de reeële 8% van de waarde die nodig is om een huis rendabel te kunnen verhuren. Nee, vanuit het oogpunt dat die huizenprijs ook zo hoog is vanwege de HRA, en dat de (particuliere) eigenaar ooit, in 1980, ook de grond goedkoop heeft gekregen van de gemeente om er huizen op te zetten die nog binnen de huursubsidiegrens vallen. Hem nu ineens toestaan de huur te verdubbelen zou raar zijn, een gratis cadeautje aan die commerciële instelling.

In een volledig vrije markt is die 8% wel reeël, maar dan zou het prijsniveau hooguit rond de 600-700 euro liggen.
The End Times are wild
pi_83618212
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Net alsof de Nederlandse economie zit te wachten op de losers die wonen als scheefhuurders
jups want die mensen brengen extra veel belastingcentjes op
  zaterdag 3 juli 2010 @ 19:22:28 #123
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_83618256
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nou, ik betaal toch zelf al een modaal netto inkomen aan belasting. Waar ik hooguit een paar duizend euro van af kan trekken. Ook geef ik hier 80% van mijn geld uit. Waarom zou ik niet goed zijn voor de economie?
The End Times are wild
pi_83618271
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

jups want die mensen brengen kosten extra veel belastingcentjes op
pi_83618315
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

eehm dat moet je toch maar eens ff onderbouwen. want er klopt uiteraard weer eens geen jota van lief zuigertje van me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')