afgunst is zo saaaaaaaaad dat het haast mooi isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hopen dat ze de huur dan verdubbelen, dan wonen je buren voor 600 euro in de maand mooier dan jij met 1200 euro per maand
Afgunstquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
afgunst is zo saaaaaaaaad dat het haast mooi is
Hopen dat jij morgen je poot breekt en nooit meer kunt werken! Dan zit jij lekker in de shit en moet je je huis verkopen met dik verlies! Leuk man!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hopen dat ze de huur dan verdubbelen, dan wonen je buren voor 600 euro in de maand mooier dan jij met 1200 euro per maand
Gogmequote:
Welk huis?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:09 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Hopen dat jij morgen je poot breekt en nooit meer kunt werken! Dan zit jij lekker in de shit en moet je je huis verkopen met dik verlies! Leuk man!
Ik heb trouwens wegens een geschil van de verhuurder met de huurcommissie hier bijna vanaf het begin met 60% korting op de huurprijs gewoond. Dat was wel aardig. Helaas gaan we deze maand terug naar de oude huur (die altijd nog minder dan 600 euro is trouwens)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Joh, verklap het hem nou niet. Z'n fixatie op de denkbeeldige mogelijkheid huurders uit te knijpen ten gunste van huizenbezitters is juist zo grappig.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:13 schreef LXIV het volgende:
Dat verdubbelen van de huren gaat natuurlijk nooit in één keer gebeuren. Maar al zóu het gebeuren, dan ben ik toch binnen 1 week weg? Ik ben vrij en ongebonden. Binnen 3 maanden woon en werk ik in Nieuw-Zeeland als ik zou willen. Of ik koop een huis. Of toch een kamper. Ik kan alle kanten op, ben van niemand afhankelijk.
Die bestaat net als alles alleen in jouw verknipte kopquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:11 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Dat huis van je, waar je zo'n dikke hypotheek op hebt! Of heb je dat al verdrongen?
Niet uitknijpen, gewoon liberaliserenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:14 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Joh, verklap het hem nou niet. Z'n fixatie op de denkbeeldige mogelijkheid huurders uit te knijpen ten gunste van huizenbezitters is juist zo grappig.
Maar zou rond de 1200 euro moeten zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wegens een geschil van de verhuurder met de huurcommissie hier bijna vanaf het begin met 60% korting op de huurprijs gewoond. Dat was wel aardig. Helaas gaan we deze maand terug naar de oude huur (die altijd nog minder dan 600 euro is trouwens)
Waar woon je dan? In een stacaravan aan het strand?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die bestaat net als alles alleen in jouw verknipte kop
Heb jij geen fuck mee te makenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:17 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Waar woon je dan? In een stacaravan aan het strand?
Ja. Net alsof iedereen dan hier braaf in Nederland blijft zitten om zijn belasting af te dragen, danwel meteen een overgewaardeerd huis koopt als dat gebeurd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:14 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Joh, verklap het hem nou niet. Z'n fixatie op de denkbeeldige mogelijk huurders uit te knijpen ten gunste van huizenbezitters is juist zo grappig.
Net alsof de Nederlandse economie zit te wachten op de losers die wonen als scheefhuurdersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Net alsof iedereen dan hier braaf in Nederland blijft zitten om zijn belasting af te dragen, danwel meteen een overgewaardeerd huis koopt als dat gebeurd.
Met een beetje pech zegt 40% van de scheefhuurders voorgoed vaarwel, en dan snijdt de BV-Nederland zich helemaal diep in de vingers. Veel belastingbetalers er vandoor voor altijd, tekort aan arbeidskrachten groter en veel huizen leeg waarvan niemand de huur kan of wil betalen.
Ik weet het heus wel hoor. Je posts in deze topicreeks spreken boekdelen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb jij geen fuck mee te maken
Okquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:20 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Ik weet het heus wel hoor. Je posts in deze topicreeks spreken boekdelen.
Dat is maar hoe je het bekijkt. Ja, gezien de huizenprijs en de reeële 8% van de waarde die nodig is om een huis rendabel te kunnen verhuren. Nee, vanuit het oogpunt dat die huizenprijs ook zo hoog is vanwege de HRA, en dat de (particuliere) eigenaar ooit, in 1980, ook de grond goedkoop heeft gekregen van de gemeente om er huizen op te zetten die nog binnen de huursubsidiegrens vallen. Hem nu ineens toestaan de huur te verdubbelen zou raar zijn, een gratis cadeautje aan die commerciële instelling.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar zou rond de 1200 euro moeten zijn
jups want die mensen brengen extra veel belastingcentjes opquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Net alsof de Nederlandse economie zit te wachten op de losers die wonen als scheefhuurders
Nou, ik betaal toch zelf al een modaal netto inkomen aan belasting. Waar ik hooguit een paar duizend euro van af kan trekken. Ook geef ik hier 80% van mijn geld uit. Waarom zou ik niet goed zijn voor de economie?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Net alsof de Nederlandse economie zit te wachten op de losers die wonen als scheefhuurders
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jups want die mensen brengen kosten extra veel belastingcentjes op![]()
![]()
eehm dat moet je toch maar eens ff onderbouwen. want er klopt uiteraard weer eens geen jota vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |