Ik hoop dat ik straks nog een beetje van kantoor weg kom en in Spijkenisse word ik ook al geisoleerdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
VoetbalTour
...Maar in jouw geval snap ik het wel....wordt er veel afgesloten bij jullie?
Naaaaaaaaaaaah is wel lief van je...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:52 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog effe snel een paar bekers ijskoffie gehaald, niet voor de ijscoffe want die gaat voortaan
zelluf maken maar voor de bekertjes die zijn wel handig met die dekseltjes
en toen heb ik de daklozekrantverkoperteen ijskoffie gegeven toen ik de supermarkt uitkwam
![]()
en ik heb gezegd, om het goed te maken omdat ik nooit een krantje koop ...
Hij keek helemaal zoo wat lief !
ik ja,ja, is goed![]()
![]()
en toen riep hij me nog 2x na IK VIND HET HARSTIKKE TOF HOOR !
en nou voel ik me helemaal vredig enzo![]()
ik mis alleen nog een heiligheidsverklaring![]()
maar misschien komt die nog
Yo....Chill....jij barbaarse voetbal idioot...of was het nou baardbaarsequote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
ECHT NIET VUILE FORUMTROLL!!! WE GAAN WINNEN WANT WE HEBBEN ROBBEN EN BERTJE EN IEDEREEN WEET DAT ORANJE DE MEEST SEXY KLEUR IS DIE BESTAAT HOOR MET JE NEUS GODVERDOMME
Das wel mooi kut danquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik straks nog een beetje van kantoor weg kom en in Spijkenisse word ik ook al geisoleerd
Laat mijn baard met rustquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Yo....Chill....jij barbaarse voetbal idioot...of was het nou baardbaarse
Ik heb wel eens een vriendje gehad, echt een schat van een jongen, maar op een dag sloeg hij een vlieg dood...... op mjin broek. Al zijn ingewanden (van die vlieg) geplet op mijn gebleekte spijkerbroekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:59 schreef hondjes het volgende:
Je hebt toch wel het bekertje terug gevraagd , Fann![]()
Hier dan even de heilig verklaring![]()
En nu die vlieg een rotmep geven, hij zat alweer op mijn knie, en dat geeft wat bloedspetters
en darmen, dus even het juiste moment afwachten.![]()
Het is nu echt heet, heerlijk om te winkelen, lekker koel.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vriendje gehad, echt een schat van een jongen, maar op een dag sloeg hij een vlieg dood...... op mjin broek. Al zijn ingewanden (van die vlieg) geplet op mijn gebleekte spijkerbroek![]()
Diezelfde dag heb ik het uitgemaakt.
Had ik ook gedaan, dat zijn smerige vriendjesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vriendje gehad, echt een schat van een jongen, maar op een dag sloeg hij een vlieg dood...... op mjin broek. Al zijn ingewanden (van die vlieg) geplet op mijn gebleekte spijkerbroek![]()
Diezelfde dag heb ik het uitgemaakt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:01 schreef Copycat het volgende:
Zout op mijn huid.
En zweet. Vijf minuten rustig fietsen.
Dat zijn de eckte eckte bazen, hč.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaja...je bent niet de enige...D_K is ook niet dol op het scheer app..
In mjin jeugdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik Adje had geheten was ik nu dood.
op de foto welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:00 schreef Copycat het volgende:
Mera! Zat die satellietschotel al de hele tijd aan dat hotel van Vlemmix vast?
Ik ken wel een Adje uit SV? Die was ook onderweg naar zijn ex vriendin geloof ik? Fris uit de inrichting?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mjin jeugdwas het een stuk minder erg om Adje te heten.
Oh, dan keek ik weer eens niet verder dan mijn neus lang is. Ik fietste er net langs en zag dat ding staan, verscholen op de plaats.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ken wel een Adje uit SV? Die was ook onderweg naar zijn ex vriendin geloof ik? Fris uit de inrichting?
ja dat gevoel kan ik me nog wel herinneren....jullie stoppen niet eerder dus?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb geen zin meer om te werken, want er komt toch niets uit mijn handen, maar ik vind het lullig om weer vroeg naar huis te gaan, want het is hier knaldruk.
quote:
Het is hier gekkenhuis, normaal hebben we 15 man buiten lopen, maar door het vele werk zijn dat er nu 35. De telefoon staat roodgloeien en ik zit als een zombie achter mijn pc.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat gevoel kan ik me nog wel herinneren....jullie stoppen niet eerder dus?
Dikke knuffel dan maarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is hier gekkenhuis, normaal hebben we 15 man buiten lopen, maar door het vele werk zijn dat er nu 35. De telefoon staat roodgloeien en ik zit als een zombie achter mijn pc.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is hier gekkenhuis, normaal hebben we 15 man buiten lopen, maar door het vele werk zijn dat er nu 35. De telefoon staat roodgloeien en ik zit als een zombie achter mijn pc.
Ja, ik weet het godverdomme ook niet meer. Ik heb nog geen prachtig voetbal van Oranje gezien zoals in de eerste paar wedstrijden EK 08. Maar ik weet ook niet of ik dat wel wil als deze rare soort van resultaatvoetbal er wel voor zorgt dat we steeds winnen. En ik schijt bagger voor die Fabiano met zijn para-brother ogen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
LUL!!!!!!!!!!!!!!!!! Nee man!!!! Jankend het veld af dat samba-gepeupel.![]()
![]()
En zo niet... doe dan ook maar gewoon verliezen omdat het slécht was.
En niét "met opgeheven hoofd' na een geweldige partij, of wegens een buitenspeldoelpunt of na penalties.
Want relativeren is niet zo moeilijk, behalve als je het gevoel hebt dat het niet nodig was geweest of onterecht is.
Godverdomme zeg.
Zometeen toch maar een biertje vast.
Dat bedacht ik me toevallig ook afgelopen week. Maar ik denk niet dat een Amsterdamse naar Rotterdam komtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:26 schreef Copycat het volgende:
Sterkte met de drukte Deisyy!
Kun je Soury niet aannemen?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:25 schreef liesje1979 het volgende:
Whieeeeeeeeeh! Lekker vroeg vrij van school.
Snel nog even naar de AH en dan ben ik er klaar voor.
En wat ziet het stadion er tof oranje uit.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, het is natuurlijk wel zo dat elke keer dat heel Nederland begint te gillen dat we gaan winnen dat ze eruit vliegen, misschien werkt het andersom ook wel.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:37 schreef hondjes het volgende:
Joris M is eruit, zijn been doet zeer.
Ooijer gaat erin..ohoh, niemand blij
Is het al begonnen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:37 schreef hondjes het volgende:
Joris M is eruit, zijn been doet zeer.
Ooijer gaat erin..ohoh, niemand blij
Ja wel ok...de arme dokter heeft me niet echt minder angstig kunnen maken maar wel heel goed uitgelegd wat er gaat gebeuren...en alles wordt zo geplaatst dat ik nog gewoon met mn decoleté kan pronkenquote:
Neen, nog een kwartiertje.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:39 schreef beequeen het volgende:
Ik ben zo bang voor gelijk spel, ook na de verlenging.
Gevolgd door die klote strafschoppen.![]()
Sterkte voor Marrije en Leandra, moet geen pretje zijn met deze hitte.![]()
Ook eenvoor Dees.
Misschien moet Laysa haar oxazepam maar even delenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Zelfs ik word zenuwachtichtig van strafschoppen
Dank je. Ik zit net ff naar de ven te kijken, blaast alleen maar warme lucht ipv dat het verkoeling brengt lijkt het welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:39 schreef beequeen het volgende:
Sterkte voor Marrije en Leandra, moet geen pretje zijn met deze hitte.![]()
Ook eenvoor Dees.
Ach meissie wat een gedoe allemaalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja wel ok...de arme dokter heeft me niet echt minder angstig kunnen maken maar wel heel goed uitgelegd wat er gaat gebeuren...en alles wordt zo geplaatst dat ik nog gewoon met mn decoleté kan pronken... En de ingreep moet niet heel heftig zijn...wat erna komt...het opnieuw instellen van mn medicatie en het genezen van alles is eigenlijk het grootste euvel...maar ik mag ws wel ipv dinsdag, maandag naar huis...daarna zijn we naar het gastenverblijf gegaan waar D_K dan blijft al die tijd...en dat zag er goed uit...beter dan menigeen hotel...heel netjes en ook modern...dus dat is ook weer een zorg minder...stom, maar ik maak me dan daar weer zorgen over
![]()
Verder lekker Oxazepan gekregen zodat ik wat rust in mn hoofd krijg en me tijdens de ingreep ook niet zo druk hopelijk ga maken....
een soort van Ronald mc donald huis zeg maar?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja wel ok...de arme dokter heeft me niet echt minder angstig kunnen maken maar wel heel goed uitgelegd wat er gaat gebeuren...en alles wordt zo geplaatst dat ik nog gewoon met mn decoleté kan pronken... En de ingreep moet niet heel heftig zijn...wat erna komt...het opnieuw instellen van mn medicatie en het genezen van alles is eigenlijk het grootste euvel...maar ik mag ws wel ipv dinsdag, maandag naar huis...daarna zijn we naar het gastenverblijf gegaan waar D_K dan blijft al die tijd...en dat zag er goed uit...beter dan menigeen hotel...heel netjes en ook modern...dus dat is ook weer een zorg minder...stom, maar ik maak me dan daar weer zorgen over
![]()
Verder lekker Oxazepan gekregen zodat ik wat rust in mn hoofd krijg en me tijdens de ingreep ook niet zo druk hopelijk ga maken....
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. die wite wijn moet eerst ook nog even snel koel hč! Zó lekker was die wijn van 28 graden op parkpop ook weer niet.
Ik kijk niet naar de voorbeschouwing. Zenuwachtigmakend gedoe. En Jack.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:55 schreef Copycat het volgende:
Lies!
Boy A. Heel indringende film die qua verhaal wat wegheeft van de James Bulger affaire. En dan de daderkant van het verhaal. Na de gevangenis, aan de start van een nieuw begin.
Heftig maar mooi.
Ik ben bang van wel en als ze winnen een extraquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:09 schreef Marrije het volgende:
We gaan ze toch niet om de oren krijgen he. . .
als ze dit tempo vasthouden. . .quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel en als ze winnen een extra
1 -0
Ik vond het een gave goalquote:
ja hoor Heksquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:13 schreef Toverheks het volgende:
kutterdekut nou ja we maken er wel ff 2, ja toch???/
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:13 schreef Toverheks het volgende:
Ja hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:13 schreef Toverheks het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Bijna een steward onthoofd.quote:
pis in je broekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hou op, ik moet lachen. En dat kan niet want gespannen.
Balbezit, bedoel jequote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:33 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben benieuwd wat Teun nu over het balverlies zegt![]()
PIC!!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:34 schreef beequeen het volgende:
Ik heb mijn oranje lipstick weer op, niet echt een succes met dit weer.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:34 schreef beequeen het volgende:
Na vandaag niet meer nodigquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:34 schreef beequeen het volgende:
quote:
Ikke wel, heb veel oranje kleding omdat het een leuke kleur is. Maar nu ff niet deze weken.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:40 schreef Deisyy het volgende:
die Braziliaanse coach blijft er straks nog in
Zelfs geen bootjes/boten die langskomen. Die vrachtdingen maken een tering herrie met dit weer omdat de luiken van de motoren openstaanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan niet horen of het stil is op straat, daarvoor staat mijn televisie te hard.
En daarnaast ook nog een redelijk riante ontslagvergoeding, toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:39 schreef Soury het volgende:
@ Cc. Ik las dat van die maand, maar ik had een fictief opzegtermijn. Ik werd werkeloos in september en pas in februari kreeg ik een uitkering. Denk dat het met de regeling te maken heeft die ik heb afgesloten.
Het waren dus 4 dikke sigaren uit eigen doos
quote:
Die heb jij toch ook na 10 jaar dienstquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daarnaast ook nog een redelijk riante ontslagvergoeding, toch?
Het is een beetje een minne actie als dit echt met voorbedachte rade is. En dat zal wel.
Lijers.
Nee, economische gronden en dus is dat niet wettelijk verplicht. Ik krijg wel wat mee, volgens de kantonrechtersformule, maar dan tegen een heel laag ratio: 0,3. Over negen jaar.quote:
Hey Soury, las ging niet door je baan, jammer.quote:
Dapper wijf, dát ben je.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:46 schreef Laysa het volgende:
Tis idd een soort van ronald Mc donald huis....maar dan zonder de Mc donalds.....ach komt goed....* schuift zichzelf een glas ijsthee toe....
die mag wel oppassen voor zn hart, stress type a mensquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:40 schreef Deisyy het volgende:
die Braziliaanse coach blijft er straks nog in
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Maar goed, zolang 't 0-1 is is 1 moment genoeg.
ondanks de ellendige situatie destijds vond ik het goed vertoeven daar, ik hoop voor je dat je daar een beetje rust vindtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:46 schreef Laysa het volgende:
Tis idd een soort van ronald Mc donald huis....maar dan zonder de Mc donalds.....ach komt goed....* schuift zichzelf een glas ijsthee toe....
ja hier ook stil, echt je kan een bom de sloterplas ingooien niemand die ff reageert.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs geen bootjes/boten die langskomen. Die vrachtdingen maken een tering herrie met dit weer omdat de luiken van de motoren openstaan![]()
Ze zullen wel ergen stil liggen
Ze verdienen het alleen nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:49 schreef PietjePuk007 het volgende:.
Maar goed, zolang 't 0-1 is is 1 moment genoeg.
Ja, maar ik zit hier alleen op kantoorquote:
/carequote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit hier alleen op kantoor.
oh dat heb ik gemist, maar jammer muisquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Soury, las ging niet door je baan, jammer.
en die hoe heet ie erin, elody ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik gok dat van Persie er misschien wel uit is zo.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ondanks de ellendige situatie destijds vond ik het goed vertoeven daar, ik hoop voor je dat je daar een beetje rust vindt
Ik ook...ze weten niet wat ze missen muis....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh dat heb ik gemist, maar jammer muis
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef Laysa het volgende:
![]()
maar kijk iin godsnaam niet verbaasd op als ik dinsdag meld dat ik de boel heb afgeblazen![]()
Ik vin dat brazi elftal wel goed...bestaat uit 1 hele speler lijkt het wel....een Cc negerT
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij het afblaast, daar ben je te strijdvaardig voor volgens mij.
Maar als je dat wel doet zou ik je er iig niet om veroordelen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, en nu maken we die cokedealers en shemales KAPODT.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij het afblaast, daar ben je te strijdvaardig voor volgens mij.
Maar als je dat wel doet zou ik je er iig nmiet om veroordelen.
Wat raar... Maar als je een eigen bv begint kan je dat toch 100% benutten, zonder dat de fiscus gelijk 50% inpikt. Nah zal wel anders zijn. Ik heb een soort bv constructie (zonder dat ik dat heb) Maar ik kan niet zeggen van oh ja ik wil nu 30:000 euro voor een boot ofzo. Dat moet ik doseren. Aanvullen op mijn uitkering of de volgende baan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, economische gronden en dus is dat niet wettelijk verplicht. Ik krijg wel wat mee, volgens de kantonrechtersformule, maar dan tegen een heel laag ratio: 0,3. Over negen jaar.
Maar dat zou toch alleen maar uitstel zijn? Tijd om jezelf meer op te fokken?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef Laysa het volgende:
maar kijk iin godsnaam niet verbaasd op als ik dinsdag meld dat ik de boel heb afgeblazen![]()
LOLquote:Ik vin dat brazi elftal wel goed...bestaat uit 1 hele speler lijkt het wel....een Cc negerT
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat zou toch alleen maar uitstel zijn? Tijd om jezelf meer op te fokken?
We kregen die ene optie, take it or leave it. En dat is vanwege de omstandigheden dus hun 'goed recht'. . Terwijl ze ons wel in deeltijdWWtijd hebben ontslagen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:02 schreef Soury het volgende:
Wat raar... Maar als je een eigen bv begint kan je dat toch 100% benutten, zonder dat de fiscus gelijk 50% inpikt. Nah zal wel anders zijn. Ik heb een soort bv constructie (zonder dat ik dat heb) Maar ik kan niet zeggen van oh ja ik wil nu 30:000 euro voor een boot ofzo. Dat moet ik doseren. Aanvullen op mijn uitkering of de volgende baan.
Het was voor mij de beste oplossing iig.
Jah...eik welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat zou toch alleen maar uitstel zijn? Tijd om jezelf meer op te fokken?
[..]
LOL
Er loopt wel een aardig aantal 'lekkertjes' rond.
Dus!quote:
hier gooien ze alleen met bommen, toen doelpunt viel leek wel of osdorp werd opgeblazenquote:
Goed idee. Tijd voor Elia.quote:
Ik kan altijd nog terug nar de remo...Mooi...slotjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:07 schreef Toverheks het volgende:
ben je gek Laysa, je blaast niks af hoor liev, je wordt er alleen maar beter van en straks met die medicijnen wordt gewoon routine, en je hebt D-K die goed op je past.
je ken het, je bent sterk en achteraf zal je misschien denken, ach was dat het allemaal.
nee alles komt goed geloof ik heilig.
kus xxx
Puhnánties!quote:
quote:
Tijd om ff te relaxenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hou eens op.
Ik vind het al zo spannend.
32,8 buitenquote:
hier ook 29,5 in de woonkamerquote:
hier ook en ook met het vuurwerk, zowel voor als achter knalt het er op losquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:25 schreef Coos het volgende:
en ze gaan helemaal los hier in de buurt met die kuttoeters
Kijk, gewoon dit hier posten en done.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:23 schreef Marrije het volgende:
hier ook 29,5 in de woonkamer
zou een hoop stress schelen voor veel mensen als 'we' gewoon ff een extra doelpunt maken
Mooi HiDiquote:
moet het nu wel zo blijven, of nog meer extra doelpunten maar niks meer tegenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, gewoon dit hier posten en done.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooi HiDigewoon ff complimentje tussendoor
Ik woon in een kakbuurt. Ik hoor heel voorzichtig gejuich.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:26 schreef Marrije het volgende:
hier ook en ook met het vuurwerk, zowel voor als achter knalt het er op los
Ik aardbeien.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:23 schreef Twizu het volgende:
GielvdBerg: Heel de straat mistig en zware rooklucht van de brand op de #StrabrechtseHeide in Mierlo! Aub niet evacueren ben voetbal aan het kijken!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik woon in een kakbuurt. Ik hoor heel voorzichtig gejuich.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:33 schreef Copycat het volgende:
En wat heeft Beequeens teckel er allemaal mee te maken???
We rulequote:
OMG, arme Jolanda.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
Wie gaan we straks tegenkomen?
Heb me eigenlijk verder niet zo verdiept, dacht dat we eruit zouden liggen.
Nee!quote:
Klopt, bij mij zijn ze wel klikbaar als ik editquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
In de nieuwe layout zijn de smileys niet meer klikbaar.
Ik ken er maar een beperkt aantal uit mijn hoofd en voel mij hierdoor gehandicapt.
En nee ik ben te lui om toch te klikken en de codes over te typen.
Hoe bedoel je, niet meer klikbaar???quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
In de nieuwe layout zijn de smileys niet meer klikbaar.
Ik ken er maar een beperkt aantal uit mijn hoofd en voel mij hierdoor gehandicapt.
En nee ik ben te lui om toch te klikken en de codes over te typen.
Argentiniëquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:44 schreef Copycat het volgende:
Vertel nou, hidoho! Tegen wie moeten we hierna?
Oe! Dat was jammer!!!
Ik weet echt niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
Onderin staat deze:
Als je daarop klikt dan zioe je de smileys.
Hang je er boven met je muis zie je de code.
Klik je op de smiley, gebeurt er niets.
Niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |