http://wiipad.us/product.php?id_product=11quote:Op maandag 5 juli 2010 00:06 schreef NulDrieVijf het volgende:
Iemand een idee waar ik een redelijk tablet kan halen om te internetten (Wi-Fi), muziek af te spelen en video's te kijken? Het liefst onder de 300 euro.
Mailtje naar DX sturen met het item wat je wilt, of gewoon iets kopen en dan zeggen dat je 't met credits wilt betalen.. krijg je terugestortquote:Op maandag 5 juli 2010 00:08 schreef tennismania het volgende:
Ik heb dus nog storecredit bij DX. Iemand enig idee hoe je dit moet benutten?
Nep hoeft niet meteen slecht te betekenen, goede hardware specs, Android 2.1.. dan zit dat op zich wel goed.. en deze is beter door ontwikkeld dan de eerdere modellen.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:32 schreef Semmm het volgende:
Al die neppe iPads![]()
Ik wacht tot de echte uit is in Nederlands, dan haal ik die
In al die filmpjes zie je dat het allemaal zo langzaam reageert, ik zou hem na 1 dag al het raam uit gooien, echt ik zou daar gek van worden al dat gehaperquote:Op maandag 5 juli 2010 00:37 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nep hoeft niet meteen slecht te betekenen, goede hardware specs, Android 2.1.. dan zit dat op zich wel goed.. en deze is beter door ontwikkeld dan de eerdere modellen.
Ook is het persoonlijke voorkeur.. Apple OS of Android hé..en heb er niet zoveel geld voor over, voor de iPad.
True.. als er een ding is waar ik niet tegen kan is elektronica dat niet naar behoren werkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:40 schreef Semmm het volgende:
[..]
In al die filmpjes zie je dat het allemaal zo langzaam reageert, ik zou hem na 1 dag al het raam uit gooien, echt ik zou daar gek van worden al dat gehaper![]()
Maar ieder zijn voorkeur ja
Maar toch koop je het?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
True.. als er een ding is waar ik niet tegen kan is elektronica dat niet naar behoren werkt.
Jammer, dat er direct wordt geschreeuwd dat het een nep iPad is. Net alsof de Tablet van Apple een nieuw idee is. Maar de aPad van mij werkt prima snel en hapert niet en daar schijnen de neppe (aPads??) wel last van te hebben. De echte aPad funtioneert gewoon prima. En waarom moet dit direct vergeleken worden met de iPad, want het zijn beide heel andere aparaten met een heel ander OS.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:32 schreef Semmm het volgende:
Al die neppe iPads![]()
Ik wacht tot de echte uit is in Nederlands, dan haal ik die
Deze zal iig niet om de seconde haperen hoor, anders koop ik 'm niet. En de filmpjes die je daar zit zijn tijdens de ontwikkelingsfase.quote:
Laat ik het anders zeggen:quote:Op maandag 5 juli 2010 00:46 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Jammer, dat er direct wordt geschreeuwd dat het een nep iPad is. Net alsof de Tablet van Apple een nieuw idee is. Maar de aPad van mij werkt prima snel en hapert niet en daar schijnen de neppe (aPads??) wel last van te hebben. De echte aPad funtioneert gewoon prima. En waarom moet dit direct vergeleken worden met de iPad, want het zijn beide heel andere aparaten met een heel ander OS.
Ah ok want in 2e en 3e filmpje zie ik namelijk aardig wat haperingenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:49 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Deze zal iig niet om de seconde haperen hoor, anders koop ik 'm niet. En de filmpjes die je daar zit zijn tijdens de ontwikkelingsfase.
Maar een ding weet ik wel, niks tipt momenteel aan de échte iPad.. en dat zal voorlopig zeker zo blijven.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen:
Apparaten die op iPads proberen te lijken maar het niet kunnen
![]()
En neppe iPad zeg ik natuurlijk omdat het design precies is GEPROBEERD te kopieren (maar daar falen ze toch in)
Maar zoals Dion zei, ieder zijn eigen keus
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:51 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maar een ding weet ik wel, niks tipt momenteel aan de échte iPad.. en dat zal voorlopig zeker zo blijven.
Lol, je bedoelt geprobeerd de slate van HP te kopiëren, want dat is wat Apple heeft gedaan. En Apple heeft een heel andere beeldverhouding dus wanneer je ze naast elkaar legt lijken ze nog niet echt op elkaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen:
Apparaten die op iPads proberen te lijken maar het niet kunnen
![]()
En neppe iPad zeg ik natuurlijk omdat het design precies is GEPROBEERD te kopieren (maar daar falen ze toch in)
Maar zoals Dion zei, ieder zijn eigen keus
Ja, maar niet voor de échte iPad.quote:
De HP Slate is nog niet eens uit (of onderand wel?) dus dat is lastig te kopieren.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:53 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Lol, je bedoelt geprobeerd de slate van HP te kopiëren, want dat is wat Apple heeft gedaan. En Apple heeft een heel andere beeldverhouding dus wanneer je ze naast elkaar legt lijken ze nog niet echt op elkaar.
Maar goed iedereen zijn eigen keuze, maar ik vind het gewoon jammer dat de Apple fanboys alles de grond in moeten trappen zonder dat ze het apparaat gezien hebben of überhaupt geprobeerd.
De HP Slate was al bekend voordat de iPad op de tekentafel lag.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:57 schreef Semmm het volgende:
[..]
De HP Slate is nog niet eens uit (of onderand wel?) dus dat is lastig te kopieren.
Verder ben ik totaal geen applefanboy, vind het wel gewoon top producten die ook top functioneren, en dat heb ik van Chineze electronica nog nooit kunnen zeggen
gvd begin nu wel te twijfelenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://wiipad.us/product.php?id_product=11
Dit is het beste, voor 200 euro incl. verzending naar Nederland en 4GB interne geheugen.
Komt binnen 1 week uit denk ik..
Heeft tevens toegang tot Google Market.
Speciale topic aangemaakt: WiiPad Neno™ 10.2" Tablet met Android 2.1
Op papier nu wel ja maar nog niemand heeft hemquote:Op maandag 5 juli 2010 09:45 schreef marald.mec het volgende:
Die Wiipad is ongetwijfeld de beste Chinese tablet tot nu toe. Gelukkig heeft hij ook een usb host. Wel weer jammer dat hij geen hdmi aansluiting heeft aangezien hij wel full hd kan afspelen. Dat snap ik dan weer niet.
Discusieren over producten mag dus niet?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef tokko1 het volgende:
Is dit wel het goede topic? Want ik was op zoek naar het CHINESE WEBSHOPS topic.. kom ik terrecht in een Tablet discussie topic?
Laten we dit topic weer over china gadgets houden en niet over apad/ipad/wiipad discussie (modjes?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |