quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:25 schreef BrandX het volgende:
Het er voor zorgen dat een site slechte googlerankings krijgt, belastert wordt met 'oplichterssite' enz, is NIET de bedoeling. Posts zijn gedelete.
Ik zal mn mond maar niet open trekken over bepaalde dingen tegen een MOD want de mening van een user wordt niet geaccepteerd ook al weten ze dat de user gelijk heeft.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja hoi,
vreselijk stoer natuurlijk, dat uitlachen over die nepreviews. .
Oftewel: tis wel klaar zo.
Het is gewoon niet de bedoeling om via FOK! andere sites zwart te maken. Dat staat los van een mod, of van een zgn gelijk van een user. En als het beleid van FOK! je niet bevalt, naja, je bepaalt zelf of je hier post, leest of wat dan ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Ik zal mn mond maar niet open trekken over bepaalde dingen tegen een MOD want de mening van een user wordt niet geaccepteerd ook al weten ze dat de user gelijk heeft.
Ziet er goed uit, ik vind de plaatjes tof gemaakt met de chinese-like letters.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:34 schreef tokko1 het volgende:
Ik heb een begin gemaakt voor de nieuwe aangepast OP...
[TEST #3] Test topic - toetsing vd kwaliteit van zaken klik en aanschou.
Er moet nog een kleine "openingstekst" gemaakt worden, het leek mij goed om meer een algemene OP te doen in plaat van de "DEALEXTREME" op die er was, want het topic is tegenwoordig ook geen DX topic meer..
Wat is "iligaal" ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:34 schreef tokko1 het volgende:
Ik heb een begin gemaakt voor de nieuwe aangepast OP...
[TEST #3] Test topic - toetsing vd kwaliteit van zaken klik en aanschou.
Er moet nog een kleine "openingstekst" gemaakt worden, het leek mij goed om meer een algemene OP te doen in plaat van de "DEALEXTREME" op die er was, want het topic is tegenwoordig ook geen DX topic meer..
Ps. ik ben dislectisch.. dus spelfouten gewoon ff aangevenquote:
En vergeet de "Handige linkjes" nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:05 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ps. ik ben dislectisch.. dus spelfouten gewoon ff aangeven
Handige linkjes vond ik eigenlijk 3/4 overbodig.. als jij een mooi tekstje kan schrijven over die linkjes en wat ze dan precies doen kan het er best in komen hoor.. maar ik vond 't zo als in de originele OP niet heel handig ofzoquote:
..van dit moment misschien.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 03:05 schreef mickeyD het volgende:
de beste ipad cloon
http://www.chinitech.com/(...)ad-sous-android-2-1/
en hier kun je hem bestellen: http://www.snow-love123.c(...)nCE_6_0_Android.html
$179 (¤142,75)
Dat zal dan gewoon een China-based pad zijn maar dan met een LG sticker erop. En zelfs nog minder ondersteuning dan de random Chinapadquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:48 schreef Jeffrey_San het volgende:
Lg komt ook uit met een tablet.(met android erop)
Top! Thanks.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:49 schreef tokko1 het volgende:
Aangepast..
[ afbeelding ]
btw.. alles is nog volledig aanpasbaar (gemaakt in Photoshop)..
Ik heb toch niet voor niets deze hulp pagina helemaal lopen typenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:02 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Handige linkjes vond ik eigenlijk 3/4 overbodig.. als jij een mooi tekstje kan schrijven over die linkjes en wat ze dan precies doen kan het er best in komen hoor.. maar ik vond 't zo als in de originele OP niet heel handig ofzo
(ik heb even de TR-rapporteurs geanonimiseerd, en genoemde namen in een TR ook)quote:Report door xxxxx gemaakt op 03-07-2010 08:19
Door BrandX als gelezen gemarkeerd op 06-07-2010 14:24
Jack Peng is back en loopt z´n nieuwe website te spammen...
Report door xxxxxxx gemaakt op 03-07-2010 16:11
money5281 en zgqian zijn volgens mij (en anderen) spambotjes... Weghalen (en evt. ban)?
Report door xxxxxxxx gemaakt op 04-07-2010 18:29
{persoonX} loopt weer de boel op te stoken
Report door xxxxxx gemaakt op 06-07-2010 12:33
Dat gezeik op die chinese-gadgets.nl lijkt mij een beetje flauw, vooral omdat het nu terug te linken is aan Fok.
Als je google't op die site kom je ook hier terecht, met teksten als oplichting e.d. terwijl dit niet waar is. Dit zou richting smaad/laster kunnen gaan omdat je onterecht iemand beschuldigt.
Report door xxxxxx gemaakt op 07-07-2010 07:30
Door BrandX als gelezen gemarkeerd op 07-07-2010 08:42
neppers alarm
Mijn post is ook weggehaaldquote:Op dinsdag 6 juli 2010 03:05 schreef mickeyD het volgende:
de beste ipad cloon
http://www.chinitech.com/(...)ad-sous-android-2-1/
en hier kun je hem bestellen: http://www.snow-love123.c(...)nCE_6_0_Android.html
$179 (¤142,75)
Ja dit site lijkt me primá maar maak even een kleine tekst met de links ofzo..quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik heb toch niet voor niets deze hulp pagina helemaal lopen typen
Staat best wat nuttige informatie in over TaoBao en Tradetang.
http://sites.google.com/site/chinesewebshops/de-webshopsquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:04 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja dit site lijkt me primá maar maak even een kleine tekst met de links ofzo..![]()
"Door ... is een site gemaakt met uitleg over het kopen op Taobao, klik hier om daar naartoe te gaan. De site taobao is volledig chinees dus gebruik even een vertaalmachine "klik" etc..
ik denk dat ze even snel zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:15 schreef Qwea het volgende:
Hmm, ik ga maar bij focal price bestellen voor het eerst
Is die sneller met verzenden dan DX eigk? Wel goedkoper iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |