Neuh, dat krijg ik sowieso al.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:32 schreef Outlined het volgende:
[..]
krijg je een stirptease van de clubbabe ?
Je bent niet de enige met destructieve neigingen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:27 schreef Chriz2k het volgende:
1-6 6-3 3-6. Echt ongelooflijk hoe ik een dag na geweldig gespeeld te hebben weer als een mongool op de baan sta. Misschien ben ik wel gedoemd om een net-niet speler te blijven, de Kohlschreiber van het regionale tennis...
Anti-klacht: stoeltje doormidden geslagen zonder mijn racket te beschadigen.
Kijk maar uit, dalijk is het Komakie of Norragequote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:28 schreef Stecky het volgende:
Ik ben net begonnen met tennissen... mijn tennisleraar is zooooo lekker
Ik stem voor een FOK! Clinic, eventueel met Martin erbijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:32 schreef senswal het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dalijk is het Komakie of Norrage
Met een Fok! Clinic met Hem doe ik zeker mee! Wel als deelnemer te verstaan natuurlijk. Van Hem kan ik zo veel leren dat ik dan ineens nederlandse top benquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik stem voor een FOK! Clinic, eventueel met Martin erbij
KNLTB heeft een vergelijkingstabel:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:43 schreef Norrage het volgende:
Hey ik zit hier in de VS en wil graag een balletje gaan tennissen! Weet iemand hoe het ratingsysteem in de VS werkt??
Bijvoorbeeld als je in Nederland 5/5 bent, wat ben je dan in de VS? Daar hebben ze een systeem van 1 t/m 6 ofzo
Kan wel wat sites vinden waarop staat dat als je level 4.0 bent dat je dan goed kunt tennissen en veel ervaring hebt, maar dat zegt natuurlijk weer niks....
Dat klinkt ineens heel goedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:49 schreef Norrage het volgende:
ja die zocht ik, kon maar niet vinden..dus ik ben 4.0![]()
4.0 - 3.5, nicequote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:48 schreef luckass het volgende:
[..]
KNLTB heeft een vergelijkingstabel:
http://knltb.nl/cms/strea(...)8A-82F8-7DB28D50F3A8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |