abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84978212
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:44 schreef Outlined het volgende:
Speelde je op tapijt ?
Jup.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 17:09:42 #177
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_84978764
Wat is nou een goede tactiek op tapijt? Spreiden? Vol in de aanval? Alles topspin?
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_84979963
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 17:09 schreef Outlined het volgende:
Wat is nou een goede tactiek op tapijt? Spreiden? Vol in de aanval? Alles topspin?
Aanvallend en agressief spelen, zodat je tegenstander in tijdnood komt door de snelheid en fouten gaat maken. Spinnen heeft vrij weinig effect op snelle banen. Spreiden is altijd goed!
pi_84985006
quote:
Heb de omschakeling deze week ook moeten maken, is toch wel weer een verschil.
De ballen schieten een stuk harder door tegenover gravel.
Maar het had natuurlijk ook zijn voordelen, want van het weer heb je iig geen last.
Kortom heb een weekje heerlijk uitgehaald. :)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 01:01:11 #180
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_85079395
Ik zie dat Dennis van Scheppingen (voormalig #72 van de wereld) nog actief is in nederland. Tijdje terug nog toernooitje gespeeld waar hij aan het ploeteren was tegen nationale top 100 spelers. Wat een contrast!!!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:08:03 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85088583
quote:
In ieder geval hoog tempo spelen en zorgen dat de tegenstander moet lopen. Als je eenmaal aan het lopen bent op tapijt wordt het moeilijk om de rally te winnen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_85105567
Weten jullie misschien goede Tennisboeken?
En dan bedoel ik niet boeken als Tennis voor Dummies, maar meer een tenniseditie van Armstrong's 'Door de Pijngrens'.
pi_85107214
http://www.bol.com/nl/p/n(...)005342968/index.html ( ook in het Engels ).

http://www.bol.com/nl/p/n(...)002811827/index.html

Misschien iets? De eerste wilde ik eigenlijk al eerder, maar is er nog steeds niet van gekomen...
pi_85130950
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:20 schreef Drassss het volgende:

Misschien iets? De eerste wilde ik eigenlijk al eerder, maar is er nog steeds niet van gekomen...
Thanks!
En die van Agassi is die iets?
pi_85131391
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 10:38 schreef senswal het volgende:

[..]

Thanks!
En die van Agassi is die iets?
Ik heb wat verhalen gehoord dat het zo'n standaard Amerikaans verhaal is. Het meeste kwam al in de pers ( de boeiende stukken ).. Het is niet echt mijn ding, maar als je het bijvoorbeeld een held vind of wat dan ook kan het best interessant zijn ;)

Ohja als je één van de boeken koopt hoor ik graag of het wat is :P, maar de bovenste ga ik zelf zeker aanschaffen ( ooit ).
pi_85132542
Dat boek van Agassi is wel heel erg leuk geschreven hoor! Ik heb hem gelezen en ik was wel onder de indruk, het is een best gedetailleerd verhaal en het geeft je wel een beetje een beeld van hoe Agassi is geworden hoe hij is. Het is inderdaad wel een beetje Amerikaanse stijl, maar ik heb me daar niet aan gestoord.

Ik ga deze week weer voor het eerst tennissen na 2,5 maanden blessureleed, mijn enkel is volgens mijn nu wel zo goed als geheeld. Ben benieuwd hoe het zal gaan :P.
pi_85139139
Oke ik ben er nog niet helemaal over uit welke ik neem, maar ik ga er zeer binnenkort een of enkele bestellen. Ik wil ze namelijk lezen tijdens het reizen op vakantie. Dus dan laat ik het nog wel weten!

2,5 maand herstel? Zat je bij de fysio of dat niet?
Ik had voor m'n armen (allebei gebroken) in totaal 8/9 weken nodig. Ik heb er nu alleen nog last van als ik een paar dagen niet heb getennist en vervolgens weer langer dan normaal ga tennissen.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:57:00 #188
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85159093
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:20 schreef Drassss het volgende:

Lelijk winnen is onderhoudend en je kunt er zeker wat mee als je wedstrijden speelt. Staan leuke verhalen in en dingen die je kunt doen voor een wedstrijd om beter voorbereid te zijn en je tegenstander het moeilijker te maken.

Harde ballen is ook een aardig boek, maar heeft verder niets met tennis inhoudelijk te maken. Het gaat puur over Krajicek die zijn loopbaan doorloopt aan de hand van 10 andere bijzondere tennissers. Prima om te lezen, maar verwacht er geen goede tips & tricks van.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_85175134

Gisteren voor het eerst sinds een jaar of vijf weer eens met 6-0 6-0 gewonnen :D. En op matchpoint ook nog eens een exacte kopie van onderstaand punt geslagen, dus dat was een mooie afsluiter _O-.

pi_85203222
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:09 schreef senswal het volgende:
Oke ik ben er nog niet helemaal over uit welke ik neem, maar ik ga er zeer binnenkort een of enkele bestellen. Ik wil ze namelijk lezen tijdens het reizen op vakantie. Dus dan laat ik het nog wel weten!

2,5 maand herstel? Zat je bij de fysio of dat niet?
Ik had voor m'n armen (allebei gebroken) in totaal 8/9 weken nodig. Ik heb er nu alleen nog last van als ik een paar dagen niet heb getennist en vervolgens weer langer dan normaal ga tennissen.
Tja enkelband gescheurd, dat is niet zomaar helemaal over. Ik ben niet bij een fysio geweest, maar ik heb een kennis van me die zelf fysio is om tips gevraagd. Zodra ik kon hardlopen heb ik dat ook rustig gedaan om de doorbloeding te verbeteren en de spieren aan te sterken. En voor de rest die draaiing van de enkel waarbij het pijn doet zoveel mogelijk ontgaan. Langzaam maar zeker werd de pijn steeds minder en volgens mij heb ik nu wel lang genoeg gewacht met tennis en kan ik daar weer langzaam mee beginnen :).

Gek maar omdat ik me er op had ingesteld dat ik niet kon spelen door de blessure, miste ik het tennissen ook niet echt. Ik denk dat als ik straks weer voor het eerst gespeeld heb en geen pijn meer voel, ik dan wel weer ontzettend veel zin heb om heel veel te tennissen :P.
pi_85204650
Vandaag nog even getraind, bijna geen last meer van m'n schouder gelukkig.
Op naar de najaarscompetitie. Speel in een mixteam, ben benieuwd.
pi_85208202
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:00 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Tja enkelband gescheurd, dat is niet zomaar helemaal over. Ik ben niet bij een fysio geweest, maar ik heb een kennis van me die zelf fysio is om tips gevraagd. Zodra ik kon hardlopen heb ik dat ook rustig gedaan om de doorbloeding te verbeteren en de spieren aan te sterken. En voor de rest die draaiing van de enkel waarbij het pijn doet zoveel mogelijk ontgaan. Langzaam maar zeker werd de pijn steeds minder en volgens mij heb ik nu wel lang genoeg gewacht met tennis en kan ik daar weer langzaam mee beginnen :).

Gek maar omdat ik me er op had ingesteld dat ik niet kon spelen door de blessure, miste ik het tennissen ook niet echt. Ik denk dat als ik straks weer voor het eerst gespeeld heb en geen pijn meer voel, ik dan wel weer ontzettend veel zin heb om heel veel te tennissen :P.
Oja daar kan je idd lang last van hebben, en al helemaal als je te snel weer begint.
Toen ik in mijn herstelperiode zat wou ik niets liever dan weer tennissen, vooral omdat op dat moment veel toernooien bezig waren. Ik ging dan ook nog vaak naar de baan om naar vrienden te kijken, wat ik eigenlijk helemaal niks vond, omdat ik niks anders kon doen dan stil zitten. En daar ben ik totaal niet de persoon voor, en al helemaal niet op een tennispark. :P
Dus bij het laatste toernooitje op het park, waar ik voor de zoveelste keer was gevraagd of ik niet even voor de gezelligheid kwam, was ik het beu en ben ik met wat vrienden op een andere baan rustig wat balletjes gaan slaan. (Ik mocht eigenlijk pas de week erop beginnen van de fysio).
Maar heb er uiteindelijk niet meer zoveel last van gehad.

Ik heb toevallig gister het boek 'Nadal, de biografie van een fenomeen' gekregen van iemand. Best leuk om te lezen hoe hij uiteindelijk zo ver is gekomen. Maar kan me voorstellen dat als je Nadal niks vind, het boek al helemaal niks vind..
pi_85260742
Gewoon de als 2e geplaatste met 6-2 6-1 van de baan getikt :o. Eén van mijn beste wedstrijden ooit, winners vanuit alle posities, angstaanjagend.
pi_85260813
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
Gewoon de als 2e geplaatste met 6-2 6-1 van de baan getikt :o. Eén van mijn beste wedstrijden ooit, winners vanuit alle posities, angstaanjagend.
Welk toernooi??
pi_85260953
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Lelijk winnen is onderhoudend en je kunt er zeker wat mee als je wedstrijden speelt. Staan leuke verhalen in en dingen die je kunt doen voor een wedstrijd om beter voorbereid te zijn en je tegenstander het moeilijker te maken.

Harde ballen is ook een aardig boek, maar heeft verder niets met tennis inhoudelijk te maken. Het gaat puur over Krajicek die zijn loopbaan doorloopt aan de hand van 10 andere bijzondere tennissers. Prima om te lezen, maar verwacht er geen goede tips & tricks van.
Lelijk winnen lijkt me wel interessant. Binnenkort even bestellen :).
pi_85262511
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
gaat het dan eindelijk wat met je worden dit seizoen ;)
sudo is powerrrr
pi_85262815
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef luckass het volgende:
Vandaag nog even getraind, bijna geen last meer van m'n schouder gelukkig.
Op naar de najaarscompetitie. Speel in een mixteam, ben benieuwd.
Leuk team ;) wel een beetje oud, alleen koen is niet afgestudeerd :p maar zekers gezellig! Veel plezier :p

Ik geen najaars want ik ga morgen baar de vs! Ben benieuwd of ik daar ga tennissen, ga wel proberen :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_85262848
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:26 schreef dekouwe het volgende:

[..]

gaat het dan eindelijk wat met je worden dit seizoen ;)
Als ik de finale weet te halen staat me waarschijnlijk weer iets leuks te wachten...
pi_85263443
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:34 schreef Norrage het volgende:

[..]

Leuk team ;) wel een beetje oud, alleen koen is niet afgestudeerd :p maar zekers gezellig! Veel plezier :p

Ik geen najaars want ik ga morgen baar de vs! Ben benieuwd of ik daar ga tennissen, ga wel proberen :)
Wow haha, dan ben ik wel het groentje. Succes daar man, kom je daarna nog terug op ons geweldige tennispark? :P
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 01:32:21 #200
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_85267859
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:34 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Als ik de finale weet te halen staat me waarschijnlijk weer iets leuks te wachten...
krijg je een stirptease van de clubbabe ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')