abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:26:18 #276
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85761512
Gisteren weer verloren. wederom 1-6 5-7.
Wel deze keer in de 3 en ook nog indoor. Het was sowieso al een stuk beter dan afgelopen zondag.
Ik stond zelfs met 5-3 voor in de 2de. Sta de hele tijd best aardig te serveren en geef gewoon een game volledig weg met 4 dubbele fouten in 1 game |:(

Vanavond weer. Nu tegen de winnaar van de 4 van vorig jaar waar ik in die finale van verloor in 3 sets. Ik ben niet zo goed als vorig jaar, maar we moeten waarschijnlijk weer indoor dus gezien zijn spel kan dat wel eens een voordeel zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:34:44 #277
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_85761738
quote:
geef gewoon een game volledig weg met 4 dubbele fouten in 1 game
Ik moest toch wel gniffelen :@
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:51:33 #278
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85762181
Trouwens, ze hebben op die vereniging ook een paar smashcourt banen.

Er stond zoveel water op dat de banen van hek tot hek onder water stonden. Alleen op sommige plekken op de baan lag er dan ineens een hobbel. Zag er heel vreemd uit. Ze begrepen het op die vereniging ook niet.

Heeft iemand dit wel eens gezien?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:51:49 #279
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85762187
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:34 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ik moest toch wel gniffelen :@
Pfff... :(

:P
pi_85763318
Ik vind het maar lastig!!!

Ik heb nog helemaal geen balgevoel... ben nu halverwege beginnerscursus... de tennisclub is wel leuk om te zijn *O*
pi_85767730
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:26 schreef Komakie het volgende:
Sta de hele tijd best aardig te serveren en geef gewoon een game volledig weg met 4 dubbele fouten in 1 game |:(
Ik stond een keer bij een vriend van mij te kijken die aan het dubbelen was.
Hij kon de wedstrijd uitserveren en dat lukt 'm normaal wel (ziekelijk harde service).
Zegt z'n maat, ja het kan alleen maar fout gaan als jij 4 dubbele fouten slaat.
En ja hoor, hij slaat 4 dubbele fouten achter elkaar :'). Uiteindelijk wonnen ze nog in de 3e set.
pi_85838084
weet er iemand of deze schoenen (wilson trance vision) geschikt zijn voor een kunstgras baan?

heb er zelf totaal geen verstand van, en ben net begonnen met tennissen hier in het dorp bij de vereniging dus heb ik natuurlijk ook schoenen nodig :P
er staat alleen geen info bij op die pagina
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:06:48 #283
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_85838253
Aan het profiel te zien wel
pi_85838312
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:06 schreef Salamando het volgende:
Aan het profiel te zien wel
waar moet ik op letten bij het profiel dan?
dan weet ik waar ik op moet letten, want bij nader inzien vind ik adidas schoenen toch mooier :@
en dat past ook beter bij de rest van mijn kleding :P
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:03:28 #285
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_85840142
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:08 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

waar moet ik op letten bij het profiel dan?
dan weet ik waar ik op moet letten, want bij nader inzien vind ik adidas schoenen toch mooier :@
en dat past ook beter bij de rest van mijn kleding :P
Het visgraatprofiel wat die schoen heeft is volgens mij een all court profiel, maar dit weet ik niet zeker!
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:09:09 #286
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_85844605
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:02 schreef Schunckelstar het volgende:
weet er iemand of deze schoenen (wilson trance vision) geschikt zijn voor een kunstgras baan?

heb er zelf totaal geen verstand van, en ben net begonnen met tennissen hier in het dorp bij de vereniging dus heb ik natuurlijk ook schoenen nodig :P
er staat alleen geen info bij op die pagina
ja, visgraat profiel helpt op kunstgras
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_85844899
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:03 schreef Salamando het volgende:

[..]

Het visgraatprofiel wat die schoen heeft is volgens mij een all court profiel, maar dit weet ik niet zeker!
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:09 schreef Outlined het volgende:

[..]

ja, visgraat profiel helpt op kunstgras
ok, bedankt!
pi_85845067
Vandaag weer eens een dubbelfinale verloren (de derde op rij), dit keer op een gravelbaan die op een hardcourt baan leek. Ik probeerde een keer te glijden, maar toen brak ik zo ongeveer alles in mijn lijf....o, wat heb ik staan vloeken op die baan. Tegenstanders speelden goed, maar toch hadden we hem eruit kunnen slepen.
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:21:34 #289
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_85845248
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:18 schreef Nalbandian het volgende:
Vandaag weer eens een dubbelfinale verloren (de derde op rij), dit keer op een gravelbaan die op een hardcourt baan leek. Ik probeerde een keer te glijden, maar toen brak ik zo ongeveer alles in mijn lijf....o, wat heb ik staan vloeken op die baan. Tegenstanders speelden goed, maar toch hadden we hem eruit kunnen slepen.
ach, ik zeg altijd maar zo, verlies in de dubbel doet maar half zo pijn als verlies in de enkel.
pi_85846331
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef Outlined het volgende:

[..]

ach, ik zeg altijd maar zo, verlies in de dubbel doet maar half zo pijn als verlies in de enkel.
Ik verloor inderdaad bijna mijn enkel op die grafbaan :r !
  maandag 30 augustus 2010 @ 00:37:04 #291
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_85858516
Wanneer start bij verenigingen de inschrijving voor de voorjaarscompetitie 2011 ?

[ Bericht 6% gewijzigd door Outlined op 30-08-2010 00:47:12 ]
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:44:04 #292
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85861898
Gisteren weer verloren in de 4. 2-6 3-6
Het gaat op zich wel elke keer een beetje lekkerder, maar de vastigheid is natuurlijk nog helemaal ruk. Ik speelde tegen een jochie van 16 die 3.9 staat en natuurlijk weer rete vast was :(

Op zich verder wel lekker gespeeld. In de hal en dat ging lekker snel. Aardig wat mooie ballen geslagen :)

Wat alleen wel erg raar is, is dat ik mijn service echt heel slecht in krijg. Gisteren van de 17 games maar 2 keer mijn service gehouden |:(
Ik snap niet hoe het komt. Terwijl ik een paar jaar geleden bijna nooit mijn service verloren.
pi_85863690
Service is de enige slag die je volledig in eigen hand hebt, maar dat wil niet zeggen dat het een makkelijke slag is, soms de kleinste veranderingen, kunnen grootse gevolgen hebben.
Bij het dubbelen serveer ik op 80% van mijn snelheid, en sla ongeveer 70-75% eerste service in.
Bij het single-en, sla ik op 90-95% van mijn snelheid, en sla ik ongeveer 60% eerste service in.
Over het algemeen is mijn service 1 van mijn sterke punten, samen met mijn forehand.
Maar heb net als Komakie, soms van die wedstrijden, dat ik slecht 1 op de 5-6 keer mijn service weet te houden, (zowel in de single, als in de dubbel)
Vaak ligt het aan kleine dingen, maar heeeel zelden, kun je gedurende de wedstrijd het lek boven krijgen, en het percentage van je service verbeteren.
Is je tegenstander goed aan het retourneren?
Gooi je de bal niet te ver naar voren, waardoor het gros van je services in het net beland.
is je polsactie goed?
Ligt het misschien aan je greep? Het zijn vaak kleine dingen.
  donderdag 2 september 2010 @ 20:20:54 #294
75556 erkel
back from Dagestan
pi_85996954
6 weken niet spelen en dan gelijk een stevige pot tennissen is nooit een goed idee :X Fucking spierpijn overal en zometeen moet ik een dubbelpotje spelen. Heb alvast een iboprofen genomen, straks er nog maar één bij.

;(
Weisst
  donderdag 2 september 2010 @ 23:05:47 #295
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86005624
Van de week een wedstrijdje gewonnen. Aardig staat spelen tegen een goede speler. 6-2 7-5 gewonnen en 1 keer me service verloren.

Nu vanavond weer verloren met 6-2 6-2 van dezelfde gast als waar ik zondag van verloor. We stonden allebei gewoon zo gruwelijk slecht te spelen. Nu weer echt slecht geserveerd ook. Ongelooflijk hoe het kan....
  donderdag 2 september 2010 @ 23:33:32 #296
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86006663
Ik weet weer hoe ik een fatsoenlijke forehand moet slaan :')

*O* Feest *O*
*O* Champagne *O*
*O* Slingers *O*
pi_86112757
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:22 schreef Komakie het volgende:

Btw, over die forehand van Federer. Er zijn er meer niet eens :D
http://tt.tennis-warehouse.com/archive/index.php/t-19583.html

http://www.tennis-champ.c(...)tennis-grip-how-when

De semi-western, eastern, western grip en ergens tussen eastern en semi-western komen allemaal naar voren. Zullen we de laatste maar nemen dan :P
Het is wel een beetje nerdie om zo detailistisch over de forehandgrip van Federer door te gaan, maar ik kwam op Youtube een video van FYB tegen over zijn forehandgrip.

Het definitieve bewijs: Hij speelt met een Easternforehandgrip!

maandag 6 september 2010 @ 09:05:22 #298
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86116877
quote:
Op maandag 6 september 2010 00:35 schreef VadeRetro het volgende:

[..]

Het is wel een beetje nerdie om zo detailistisch over de forehandgrip van Federer door te gaan, maar ik kwam op Youtube een video van FYB tegen over zijn forehandgrip.

Het definitieve bewijs: Hij speelt met een Easternforehandgrip!

Sorry hoor, maar als je op 1:44 een eastern ziet, dan heb je duidelijk een ander beeld van een eastern greep dan ik.
pi_86122186
Ingeschreven voor de parkkampioenschappen
HE5
HD5 (met mijn vaste maat)
HD6 (met een kameraad die 7 is op zijn pasje)

Door de beperkte deelname, word de HD5 en HD6 samengevoegd. Heb ik mijn vaste dubbelmaat moeten teleurstellen, omdat ik die andere kameraad het eerder beloofd had. Beetje jammer dat DIT jaar de uitgelezen mogelijkheid was om parkkampioen te worden in de dubbel, omdat het koppel dat de afgelopen vijf jaar gedomneerd had, nu niet meedoet. Moet ik met een 7, het opnemen tegen allemaal 5-en en 6-en. Terwijl ik met mijn vaste dubbelmaat waarschijnlijk de finale wel gehaald zou hebben (en misschien ook nog gewonnen zou hebben)

Ach ja, komend weekend gaat het los, 2 weken lang....
  maandag 6 september 2010 @ 14:18:01 #300
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86126123
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:26 schreef magik7777 het volgende:
Ingeschreven voor de parkkampioenschappen
HE5
HD5 (met mijn vaste maat)
HD6 (met een kameraad die 7 is op zijn pasje)

Door de beperkte deelname, word de HD5 en HD6 samengevoegd. Heb ik mijn vaste dubbelmaat moeten teleurstellen, omdat ik die andere kameraad het eerder beloofd had. Beetje jammer dat DIT jaar de uitgelezen mogelijkheid was om parkkampioen te worden in de dubbel, omdat het koppel dat de afgelopen vijf jaar gedomneerd had, nu niet meedoet. Moet ik met een 7, het opnemen tegen allemaal 5-en en 6-en. Terwijl ik met mijn vaste dubbelmaat waarschijnlijk de finale wel gehaald zou hebben (en misschien ook nog gewonnen zou hebben)

Ach ja, komend weekend gaat het los, 2 weken lang....
Beetje tennisser knalt daar natuurlijk gewoon overheen ;)

Mijn seizoen zit er wel op. De afgelopen 2 weken zo slecht gespeeld dat ik het ook niet meer kan opbrengen om nog een toernooi te gaan inschrijven.

Wel cool. Voordat ik vorige week ook maar een bal had geslagen kwam er al iemand naar me toe wat ik deed in Kampen terwijl ik uit Utrecht kom. Dus verteld dat ik ben verhuist naar Dronten enzo. Kreeg ik gelijk een plaats aangeboden in de selectietraining. Alleen op speelsterkte en niveau uit het verleden :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')