Ik moest toch wel gniffelenquote:geef gewoon een game volledig weg met 4 dubbele fouten in 1 game
Pfff...quote:
Ik stond een keer bij een vriend van mij te kijken die aan het dubbelen was.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:26 schreef Komakie het volgende:
Sta de hele tijd best aardig te serveren en geef gewoon een game volledig weg met 4 dubbele fouten in 1 game
waar moet ik op letten bij het profiel dan?quote:
Het visgraatprofiel wat die schoen heeft is volgens mij een all court profiel, maar dit weet ik niet zeker!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:08 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waar moet ik op letten bij het profiel dan?
dan weet ik waar ik op moet letten, want bij nader inzien vind ik adidas schoenen toch mooier![]()
en dat past ook beter bij de rest van mijn kleding
ja, visgraat profiel helpt op kunstgrasquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:02 schreef Schunckelstar het volgende:
weet er iemand of deze schoenen (wilson trance vision) geschikt zijn voor een kunstgras baan?
heb er zelf totaal geen verstand van, en ben net begonnen met tennissen hier in het dorp bij de vereniging dus heb ik natuurlijk ook schoenen nodig![]()
er staat alleen geen info bij op die pagina
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
Het visgraatprofiel wat die schoen heeft is volgens mij een all court profiel, maar dit weet ik niet zeker!
ok, bedankt!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:09 schreef Outlined het volgende:
[..]
ja, visgraat profiel helpt op kunstgras
ach, ik zeg altijd maar zo, verlies in de dubbel doet maar half zo pijn als verlies in de enkel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:18 schreef Nalbandian het volgende:
Vandaag weer eens een dubbelfinale verloren (de derde op rij), dit keer op een gravelbaan die op een hardcourt baan leek. Ik probeerde een keer te glijden, maar toen brak ik zo ongeveer alles in mijn lijf....o, wat heb ik staan vloeken op die baan. Tegenstanders speelden goed, maar toch hadden we hem eruit kunnen slepen.
Ik verloor inderdaad bijna mijn enkel op die grafbaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef Outlined het volgende:
[..]
ach, ik zeg altijd maar zo, verlies in de dubbel doet maar half zo pijn als verlies in de enkel.
Het is wel een beetje nerdie om zo detailistisch over de forehandgrip van Federer door te gaan, maar ik kwam op Youtube een video van FYB tegen over zijn forehandgrip.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:22 schreef Komakie het volgende:
Btw, over die forehand van Federer. Er zijn er meer niet eens
http://tt.tennis-warehouse.com/archive/index.php/t-19583.html
http://www.tennis-champ.c(...)tennis-grip-how-when
De semi-western, eastern, western grip en ergens tussen eastern en semi-western komen allemaal naar voren. Zullen we de laatste maar nemen dan
Sorry hoor, maar als je op 1:44 een eastern ziet, dan heb je duidelijk een ander beeld van een eastern greep dan ik.quote:Op maandag 6 september 2010 00:35 schreef VadeRetro het volgende:
[..]
Het is wel een beetje nerdie om zo detailistisch over de forehandgrip van Federer door te gaan, maar ik kwam op Youtube een video van FYB tegen over zijn forehandgrip.
Het definitieve bewijs: Hij speelt met een Easternforehandgrip!
Beetje tennisser knalt daar natuurlijk gewoon overheenquote:Op maandag 6 september 2010 12:26 schreef magik7777 het volgende:
Ingeschreven voor de parkkampioenschappen
HE5
HD5 (met mijn vaste maat)
HD6 (met een kameraad die 7 is op zijn pasje)
Door de beperkte deelname, word de HD5 en HD6 samengevoegd. Heb ik mijn vaste dubbelmaat moeten teleurstellen, omdat ik die andere kameraad het eerder beloofd had. Beetje jammer dat DIT jaar de uitgelezen mogelijkheid was om parkkampioen te worden in de dubbel, omdat het koppel dat de afgelopen vijf jaar gedomneerd had, nu niet meedoet. Moet ik met een 7, het opnemen tegen allemaal 5-en en 6-en. Terwijl ik met mijn vaste dubbelmaat waarschijnlijk de finale wel gehaald zou hebben (en misschien ook nog gewonnen zou hebben)
Ach ja, komend weekend gaat het los, 2 weken lang....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |