(meer dan) 1 Jaar met dezelfde schoenen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Barricades
Ik noem ze altijd liefkozend mijn "Adidas-klompen"Het eerste paar schoenen dat niet na 1 jaar onder mijn poten vandaan gesleten is op onze plexipavebanen ...
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:46 schreef senswal het volgende:
[..]
(meer dan) 1 Jaar met dezelfde schoenen?![]()
Ik kan blij zijn als ik het zomerseizoen met 1 paar red.
speciale gravelschoenen voor kunstgras. Het klinkt zo heerlijk tegenstrijdigquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:02 schreef Outlined het volgende:
[..]
• voor kunstgras kan je het best speciale gravelschoenen nemen
• voor smashcourt voldoen all court schoenen prima
• voor canada tenn voldoen all court schoenen prima
• voor gravel voldoen gravel schoenen prima
• voor hardcourt voldoet alles.
Weet je zeker dat het geregend had, misschien hadden ze de banen ff nat gesproeid, zodat jullie lekker weggleden, en hun niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
speciale gravelschoenen voor kunstgras. Het klinkt zo heerlijk tegenstrijdig
Daarnaast vind ik smashcourt in dat opzicht meer op kunstgras lijken. Heb ik soms ook moeite met grip.
De grip op canada ten en gravel dan weer heerlijk met een paar goede schoenen. Wel een beetje profiel natuurlijk.
Voor hardcourt kun je trouwens het beste rubberen zolen gebruiken voor de grip. Op die manier heb je meer grip als het glad wordt.
Ik heb ooit een keer competitie gespeeld op hardcourt nadat het net geregend had. Spekglad natuurlijk, maar met die schoenen van hun hadden ze er geen last van aangezien ze rubberen zolen hadden en dus niet gleden. Tenminste, ik dacht dat het rubber was.... Kan ook iets anders zijn. Het zat iig niet op elke schoen
De dag was al begonnen en toen ging het regenen, dus ja ik weet het zeker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:47 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geregend had, misschien hadden ze de banen ff nat gesproeid, zodat jullie lekker weggleden, en hun niet.
Deze reactie verbaast me. Ik heb namelijk juist een keer gehad dat ik op gravelschoenen speelde op kunstgras (met veel zand). Tegenstandster speelde veel dropshots, die ik wel haalde, maar daarna telkens op m'n billen zat (gleed écht elke keer uit).quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:02 schreef Outlined het volgende:
[..]
• voor kunstgras kan je het best speciale gravelschoenen nemen
Na 1,5 jaar zijn ze nu ook wel echt aan het verslijten, vooral rond het gebied van de grote teen. Voor de rest zijn die dingen echt vrijwel onverwoestbaar zoals gezegdquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:46 schreef senswal het volgende:
[..]
(meer dan) 1 Jaar met dezelfde schoenen?![]()
Ik kan blij zijn als ik het zomerseizoen met 1 paar red.
Dat is alleen maar mooi. vechtertjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb even statistieken erbij gepakt. 11 singles gespeeld, 6 gewonnen 5 verloren dit jaar. Van de 6 keer winst moest het potdomme 5 keer in 3 setsDe verliespartijen gingen wel allemaal in 2 ...
Oftewel: Ik kan best hard verliezen maar nooit een keer normaal winnen in de singlequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is alleen maar mooi. vechtertje
Herkenbaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Oftewel: Ik kan best hard verliezen maar nooit een keer normaal winnen in de single
Je bedoelt denk ik profielloos, dat werkt inderdaad best goed na regenval op hardcourtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:30 schreef Komakie het volgende:
Ik heb ooit een keer competitie gespeeld op hardcourt nadat het net geregend had. Spekglad natuurlijk, maar met die schoenen van hun hadden ze er geen last van aangezien ze rubberen zolen hadden en dus niet gleden. Tenminste, ik dacht dat het rubber was.... Kan ook iets anders zijn. Het zat iig niet op elke schoen
Deelnemers die zich flexibel opstellen (weinig verhinderingen) worden altijd genaaid.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:41 schreef Komakie het volgende:
Dat heb ik weer.
Komende zondag in een toernooi spelen. Ik kan het hele voorweekend en ik kan de hele week vanaf 17:30. Nog krijgen ze het voor elkaar om me op zondag om 13:00 en om 16:00 te laten spelen. Allebei singles
Weet je wat ze tegenwoordig ook niet meer doen? Een telefoonnummer erbij zetten voor het geval dat....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:38 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Deelnemers die zich flexibel opstellen (weinig verhinderingen) worden altijd genaaid.
Ik heb dat al zo vaak meegemaakt. Gewoon zaterdag om half 3 je kwartfinale tennissen, omdat je tegenstander niet eerder kan (terwijl je in het finale weekend geen verhinderingen mag hebben) die wedstrijd winnen, zodat je meteen je halve finale erna mag doen. En dan zondagochtend finale.
Of met de parkkampioenschappen, 3 onderdelen meedoen (mix, dubbel en single) dat mag alleen als je geen verhinderingen hebt. Vervolgens mag je iedere dag na half 11 de baan op, en speel je geregeld meerdere wedstrijden op 1 dag.
Ik heb het wel eens gedaan en het is inderdaad geen pretje.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:52 schreef rooneyelst het volgende:
Ik ben ook nooit makkelijk met me verhinderen enz maar als ik af en teo de verhalen wel eens hoor vanaf de toernooileiding... vb: halve finale spelen en winnen en tijdens het drankje na afloop even na de leiding lopen en zeggen dat je de finale dag niet kan spelen en dus maar opgeeft.
Zou niet graag de planning willen maken van een toernooi!
Ik moet vanavondquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:06 schreef Outlined het volgende:
maar met een 64 schema maak je het jezelf lastiger dan een 32 schema, bovendien moet je in het finaleweekend gewoon beschikbaar zijn. PUNT.
iets anders: ben ik blij dat ik uitgeloot ben deze week zeg, wat een kut weer.
Het is geen vervolgwedstrijd maar een wedstrijd in een ander onderdeel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:03 schreef Outlined het volgende:
De vervolgwedstrijd op dezelfde dag spelen is nooit fijn. Planners zouden dat zo veel mogelijk moeten zien te voorkomen met als meest extreme maatregel geen 64 schema's toestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |