abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85625339
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Barricades _O_

Ik noem ze altijd liefkozend mijn "Adidas-klompen" O+ Het eerste paar schoenen dat niet na 1 jaar onder mijn poten vandaan gesleten is op onze plexipavebanen ...
(meer dan) 1 Jaar met dezelfde schoenen? :o
Ik kan blij zijn als ik het zomerseizoen met 1 paar red.
pi_85625374
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:46 schreef senswal het volgende:

[..]

"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_85635673
Ik heb voorheen altijd Nike's gehad, die krengen gingen maximaal een half jaar mee (kunstgras) en dan begonnen ze te scheuren.
Heb nu Barricades en die krengen lijken wel onverwoestbaar. Stugge schoen, waar je ff aan moet wennen, maar niet kapot te krijgen. Het enige dat slijt zijn de veters, maar ik ga toch een nieuw paar kopen, gewoon, omdat ik de barricade 6 nog weer wat mooier vind...
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:30:22 #254
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85638427
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:02 schreef Outlined het volgende:

[..]

• voor kunstgras kan je het best speciale gravelschoenen nemen
• voor smashcourt voldoen all court schoenen prima
• voor canada tenn voldoen all court schoenen prima
• voor gravel voldoen gravel schoenen prima
• voor hardcourt voldoet alles.
speciale gravelschoenen voor kunstgras. Het klinkt zo heerlijk tegenstrijdig :P
Daarnaast vind ik smashcourt in dat opzicht meer op kunstgras lijken. Heb ik soms ook moeite met grip.

De grip op canada ten en gravel dan weer heerlijk met een paar goede schoenen. Wel een beetje profiel natuurlijk.

Voor hardcourt kun je trouwens het beste rubberen zolen gebruiken voor de grip. Op die manier heb je meer grip als het glad wordt.

Ik heb ooit een keer competitie gespeeld op hardcourt nadat het net geregend had. Spekglad natuurlijk, maar met die schoenen van hun hadden ze er geen last van aangezien ze rubberen zolen hadden en dus niet gleden. Tenminste, ik dacht dat het rubber was.... Kan ook iets anders zijn. Het zat iig niet op elke schoen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_85638880
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

speciale gravelschoenen voor kunstgras. Het klinkt zo heerlijk tegenstrijdig :P
Daarnaast vind ik smashcourt in dat opzicht meer op kunstgras lijken. Heb ik soms ook moeite met grip.

De grip op canada ten en gravel dan weer heerlijk met een paar goede schoenen. Wel een beetje profiel natuurlijk.

Voor hardcourt kun je trouwens het beste rubberen zolen gebruiken voor de grip. Op die manier heb je meer grip als het glad wordt.

Ik heb ooit een keer competitie gespeeld op hardcourt nadat het net geregend had. Spekglad natuurlijk, maar met die schoenen van hun hadden ze er geen last van aangezien ze rubberen zolen hadden en dus niet gleden. Tenminste, ik dacht dat het rubber was.... Kan ook iets anders zijn. Het zat iig niet op elke schoen :P
Weet je zeker dat het geregend had, misschien hadden ze de banen ff nat gesproeid, zodat jullie lekker weggleden, en hun niet.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:01:16 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85639253
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:47 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het geregend had, misschien hadden ze de banen ff nat gesproeid, zodat jullie lekker weggleden, en hun niet.
De dag was al begonnen en toen ging het regenen, dus ja ik weet het zeker.
Tenzij ze natuurlijk met de sproeier op het dak zijn gaan staan ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_85644383
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:02 schreef Outlined het volgende:

[..]

• voor kunstgras kan je het best speciale gravelschoenen nemen
Deze reactie verbaast me. Ik heb namelijk juist een keer gehad dat ik op gravelschoenen speelde op kunstgras (met veel zand). Tegenstandster speelde veel dropshots, die ik wel haalde, maar daarna telkens op m'n billen zat (gleed écht elke keer uit).

Heb nu schoenen die voor alle ondergronden geschikt zijn en die vind ik prima (speel meestal op gravel, heel soms french court of kunstgras)

Zoals zoveel dames :P, heb ik deze schoenen:

En deze schoenen staan ook nog in m'n kast heb vorig seizoen per ongeluk twee paar buitenschoenen gekocht :@

dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:09:09 #258
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_85648402
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:46 schreef senswal het volgende:

[..]

Na 1,5 jaar zijn ze nu ook wel echt aan het verslijten, vooral rond het gebied van de grote teen. Voor de rest zijn die dingen echt vrijwel onverwoestbaar zoals gezegd :D

Heb even statistieken erbij gepakt. 11 singles gespeeld, 6 gewonnen 5 verloren dit jaar. Van de 6 keer winst moest het potdomme 5 keer in 3 sets :D De verliespartijen gingen wel allemaal in 2 ...

Dubbel zijn de stats heel anders. 18 gespeeld, 11 gewonnen (allemaal 2 sets), 7 verloren waarvan ook nog eens 3 3-setters :P
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:41:37 #259
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85649802
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb even statistieken erbij gepakt. 11 singles gespeeld, 6 gewonnen 5 verloren dit jaar. Van de 6 keer winst moest het potdomme 5 keer in 3 sets :D De verliespartijen gingen wel allemaal in 2 ...
Dat is alleen maar mooi. vechtertje :P
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:46:31 #260
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_85650026
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is alleen maar mooi. vechtertje :P
Oftewel: Ik kan best hard verliezen maar nooit een keer normaal winnen in de single :')

Volgende week ons eigen open toernooi, woohoo *O*
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:47:46 #261
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_85650094
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Oftewel: Ik kan best hard verliezen maar nooit een keer normaal winnen in de single :')

Herkenbaar :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:03:45 #262
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_85650793
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:30 schreef Komakie het volgende:

Je bedoelt denk ik profielloos, dat werkt inderdaad best goed na regenval op hardcourt
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_85652625
-edit-

[ Bericht 92% gewijzigd door Drassss op 24-08-2010 16:53:10 ]
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:41:12 #264
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85689307
Dat heb ik weer.

Komende zondag in een toernooi spelen. Ik kan het hele voorweekend en ik kan de hele week vanaf 17:30. Nog krijgen ze het voor elkaar om me op zondag om 13:00 en om 16:00 te laten spelen. Allebei singles |:(
pi_85691501
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:41 schreef Komakie het volgende:
Dat heb ik weer.

Komende zondag in een toernooi spelen. Ik kan het hele voorweekend en ik kan de hele week vanaf 17:30. Nog krijgen ze het voor elkaar om me op zondag om 13:00 en om 16:00 te laten spelen. Allebei singles |:(
Deelnemers die zich flexibel opstellen (weinig verhinderingen) worden altijd genaaid.
Ik heb dat al zo vaak meegemaakt. Gewoon zaterdag om half 3 je kwartfinale tennissen, omdat je tegenstander niet eerder kan (terwijl je in het finale weekend geen verhinderingen mag hebben) die wedstrijd winnen, zodat je meteen je halve finale erna mag doen. En dan zondagochtend finale.
Of met de parkkampioenschappen, 3 onderdelen meedoen (mix, dubbel en single) dat mag alleen als je geen verhinderingen hebt. Vervolgens mag je iedere dag na half 11 de baan op, en speel je geregeld meerdere wedstrijden op 1 dag.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:40:01 #266
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85691546
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:38 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Deelnemers die zich flexibel opstellen (weinig verhinderingen) worden altijd genaaid.
Ik heb dat al zo vaak meegemaakt. Gewoon zaterdag om half 3 je kwartfinale tennissen, omdat je tegenstander niet eerder kan (terwijl je in het finale weekend geen verhinderingen mag hebben) die wedstrijd winnen, zodat je meteen je halve finale erna mag doen. En dan zondagochtend finale.
Of met de parkkampioenschappen, 3 onderdelen meedoen (mix, dubbel en single) dat mag alleen als je geen verhinderingen hebt. Vervolgens mag je iedere dag na half 11 de baan op, en speel je geregeld meerdere wedstrijden op 1 dag.
Weet je wat ze tegenwoordig ook niet meer doen? Een telefoonnummer erbij zetten voor het geval dat....
pi_85691803
Wat ik vaak doe, omdat ik weet dat sommige toernooien nogal NSB achtige praktijken hebben is het blokken van sommige uren. Tussen 2 en 5 wil ik best ballen . Dan een gat tussen 6 en 9 etc etc..Sommige toernooien willen vaak alle eerste rondes op de eerste dag inplannen. Zo voorkom je een beetje dat je op 1 dag 2x moet ballen. Uiteraard is het niet helemaal netjes, maar ik speel ook voor mijn lol natuurlijk...

1 toernooi presteerde het namelijk om in het finaleweekend ( dus de hele week geen pot hoeven ballen ). Alle 3 de poulewedstrijden van 09.00 tot 15.00 in te plannen om vervolgens op zondag de finale te ballen .....
pi_85692029
Ik ben ook nooit makkelijk met me verhinderen enz maar als ik af en teo de verhalen wel eens hoor vanaf de toernooileiding... vb: halve finale spelen en winnen en tijdens het drankje na afloop even na de leiding lopen en zeggen dat je de finale dag niet kan spelen en dus maar opgeeft.

Zou niet graag de planning willen maken van een toernooi!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:04:15 #269
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85692638
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:52 schreef rooneyelst het volgende:
Ik ben ook nooit makkelijk met me verhinderen enz maar als ik af en teo de verhalen wel eens hoor vanaf de toernooileiding... vb: halve finale spelen en winnen en tijdens het drankje na afloop even na de leiding lopen en zeggen dat je de finale dag niet kan spelen en dus maar opgeeft.

Zou niet graag de planning willen maken van een toernooi!
Ik heb het wel eens gedaan en het is inderdaad geen pretje.

Maar het is wel zo dat ze allemaal zo ineens af gaan op hoe de computer indeelt en die kijkt niet op een wedstrijdje meer of minder.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:03:47 #270
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_85704065
De vervolgwedstrijd op dezelfde dag spelen is nooit fijn. Planners zouden dat zo veel mogelijk moeten zien te voorkomen met als meest extreme maatregel geen 64 schema's toestaan.

Ik moest eens halve-finale spelen, in principe is dat op zaterdag, mijn tegenstander was echter verhindert die zaterdag, vreemd want je moet altijd het finale-weekend volledig beschikbaar zijn (en terecht). Toen heb ik slappe knieën gehad en ingestemd met zondag ochtend om 9:00. Stom van me!

Wat me ook vaak genoeg overkomen is in het voorweekend om 10:00 spelen. Lekker gezellig maar niet heus, sindsdien geef ik daarom altijd op dat ik verhindert ben in de ochtenden van het voorweekend.
pi_85704286
Maar dat inplannen ligt echt niet aan de toernooileiding ofzo. Dat ligt aan het toernooiprogramma zelf. Je gaat echt niet die 500 deelnemers allemaal handmatig invoeren natuurlijk. En zo poept hij nou eenmaal die schema's eruit...het kutte is vooral dat vaak iedereen zich natuurlijk vroeg inschrijft voor een toernooi, maar dan natuurlijk de verhinderingen nog niet weten.
Wat er vervolgens voor zorgt dat er allerlei wissels komen qua speeltijden en dat je veel mensen moet verneuken die gewoon netjes hun verhinderingen hebben opgegeven...Het is een lastig iets, een fatsoenlijke planning doen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:06:03 #272
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_85707139
maar met een 64 schema maak je het jezelf lastiger dan een 32 schema, bovendien moet je in het finaleweekend gewoon beschikbaar zijn. PUNT.

iets anders: ben ik blij dat ik uitgeloot ben deze week zeg, wat een kut weer.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:21:42 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85720535
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 22:06 schreef Outlined het volgende:
maar met een 64 schema maak je het jezelf lastiger dan een 32 schema, bovendien moet je in het finaleweekend gewoon beschikbaar zijn. PUNT.

iets anders: ben ik blij dat ik uitgeloot ben deze week zeg, wat een kut weer.
Ik moet vanavond :{
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:22:01 #274
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85720547
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:03 schreef Outlined het volgende:
De vervolgwedstrijd op dezelfde dag spelen is nooit fijn. Planners zouden dat zo veel mogelijk moeten zien te voorkomen met als meest extreme maatregel geen 64 schema's toestaan.
Het is geen vervolgwedstrijd maar een wedstrijd in een ander onderdeel.

Het is een vrij groot toernooi met ook veel hogere categorieën. Wat meestal betekent dat ze niet zo goed kijken naar hoe het is ingedeeld. Natuurlijk ook lastig, maar je kunt in die planningsprogramma's (in ieder geval de meeste) aangeven hoeveel tijd er tussen een wedstrijd mag zitten. 3 uur is natuurlijk niet bepaald veel.
Als je dan nog zegt. Ok s'ochtends en in de namiddag kan ik me er nog iets bij voorstellen. Dan kun je nog even herstellen. Dit werkt gewoon niet.

Ik vind ook dat je inprincipe in het finaleweekend altijd aanwezig moet zijn, maar het kan natuurlijk voorkomen dat je een baan hebt waarbij je echt niet op zaterdag de hele dag kunt. Denk maar eens aan het hebben van een winkel ofzo. Dan zou je nooit aan een toernooi mee kunnen doen.
Dus een heel klein beetje flexibel opstellen kan wel, maar ze moeten wel proberen om de wedstrijd dan alsnog op zaterdag te spelen. Al is het maar in de avond ofzo.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:45:13 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85721397
1 van de 2 wedstrijden op zondag is net verplaatst naar de maandag *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')