Is het trollen-jacht-seizoen al geopend zodat we dit soort users kunnen knuffelen?quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is het trollen-jacht-seizoen al geopend zodat we dit soort kutusers door hun flikker kunnen schieten?
Tim Knol vind ik niet zo leuk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:34 schreef belsen het volgende:
Gewoon iedereen bij Tim Knol.
Grote Fok! Meeting bij Tim Knol?
Ik ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:29 schreef vault_tec het volgende:
Ik kom als ik het niet verkeerd en als ik niks beters te doen heb dan het gras te zien groeien!!!
quote:
Dat is als het festivalterrein open is. Dan gaat het never nooit niet leuken (de nog falenderende meetquote:Op maandag 5 juli 2010 00:59 schreef julian6 het volgende:
We kunnen ook meeten bij de DJ Producer dit jaarEen leuk achtergrondmuziekje zal zeker ten goede komen van de sfeer
yup, dat heb ik ook bijna altijdquote:Op maandag 5 juli 2010 12:14 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Ik wil best komen, maar vergeet het vast zoals vorig jaar weer!
Maar wel met goede dope achter de kiezen danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:05 schreef Rebubbled het volgende:
Ik acht de kans klein, maar misschien dat ik langswandel en een blik werp richting het hek om te kijken of ik wat schriele mannetjes met brillen zie staan die verdwaasd om zich heen kijken.
Hihi die ken ik uit de kroeg, ga ik zeker wel heenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:34 schreef belsen het volgende:
Gewoon iedereen bij Tim Knol.
Grote Fok! Meeting bij Tim Knol?
2008quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben 1x bij een FOK! meet geweest op Lowlands. Toen hield een lange kerel die met mij mee was het FOK! bord heel de tijd omhoogWas rond de 24-uurs tent.
Duh, het is een internetforumquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:45 schreef julian6 het volgende:
hmm ik zie alleen maar lelijke chicks eigenlijk
Dat was ik :p met mn blauwe rotkopquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben 1x bij een FOK! meet geweest op Lowlands. Toen hield een lange kerel die met mij mee was het FOK! bord heel de tijd omhoogWas rond de 24-uurs tent.
Over de zin van het leven natuurlijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:38 schreef Inverted_World het volgende:
En waar praten jullie dan zoal over?
Dat Juicyhil gay is en dat soort dingen?![]()
En datquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:14 schreef Prenzlauer het volgende:
Ik kom alleen als we met zijn allen liedjes gaan zingen en gitaar spelen.
aan de legertent met computersquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:21 schreef Geckoo het volgende:
en oh moet verkeerd in de ts niet vergeet zijn?
Ik herken je vast wel, je torent overal bovenuit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:14 schreef Prenzlauer het volgende:
Ik kom alleen als we met zijn allen liedjes gaan zingen en gitaar spelen.
Niet zo generaliserenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:50 schreef Waaghals2010 het volgende:
[..]
Duh, het is een internetforum
Maar wij hebben zaterdag wel gemeetquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:51 schreef Juicyhil het volgende:
Ik kwam toen pas om half 1 aan op de camping, dus heb hem gemist
Zat ik dan tussen de (S)A'squote:Op maandag 23 augustus 2010 19:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wij hebben zaterdag wel gemeet.
Ja, de 'zwarten' waren wel in de minderheid tussen het donkerblauw en roodquote:
Maar het was wel gezelligquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:51 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ja, de 'zwarten' waren wel in de minderheid tussen het donkerblauw en rood.
Absoluutquote:
Ik heb je nog zien lopenquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:45 schreef guitarist het volgende:
Ik was er, maar niks geen FOK! bordje (oid) te bekennen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |