quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Geniepig counteren naar 6-0 uiteraard.
O wacht, je krijgt 134 keer de inleg terug als het 6-0 wordt... dan ben ik nét miljonair als ik al m'n spaargeld stort
Je zou het voor de gein moeten doen hè. 't Zal je maar overkomenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Geniepig counteren naar 6-0 uiteraard.
O wacht, je krijgt 134 keer de inleg terug als het 6-0 wordt... dan ben ik nét miljonair als ik al m'n spaargeld stort
Dat vroeg ik dus ook bij de Xenos, een plaid. Ze zat mij wat meewarig aan te kijkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef FANN het volgende:
[..]
dat woord moest ik helemaal googelennooit van gehoord
maar is dus gewoon een plaid ofzo![]()
zeg dat dan gewoohoon
Volgens mij had er al een FOK!ker een leuk zakcentje overgehouden aan het voorspellen van die 7-0 van Portugal tegen Noord-Korea.... was ook een grapjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zou het voor de gein moeten doen hè. 't Zal je maar overkomen
Als Nederland gaat tijd rekken lopen "we" geheid tegen een strafschop of doelpunt aanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
mijn voorspelling.
1e helft 0-0, 2e helft schiet Robben hem erin en dan gaan we tijd rekken tot de 90 min. om zijn.![]()
kan er niks aan doen, maar dit vind ik zo een dom overdreven griet, echt pppfftt walchelijk wijf gewoon.quote:
Je had het ook gewoon goed moeten schrijven, Grand Foulard, dan hadden we het wel in één keer begrepenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus ook bij de Xenos, een plaid. Ze zat mij wat meewarig aan te kijken
Iedereen die zo'n besteedbaar inkomen heeft als zij hebben, en zo riant wonen als zij doen maar die vervolgens wel een programma gaat maken (tegen betaling??) om te laten zien dat ze het nog best kunnen redden op bijstandsniveau is wat mij betreft nep...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan er niks aan doen, maar dit vind ik zo een dom overdreven griet, echt pppfftt walchelijk wijf gewoon.
( vooroordeel maar iets in me zegt je bent zooooo nep)
Ja, maar dat verschil hoor je echt niet als je het uitspreekt hèquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had het ook gewoon goed moeten schrijven, Grand Foulard, dan hadden we het wel in één keer begrepen
hoor ik nu Mera ergens roepen?????quote:
al gedaan, ongeveer ¤ 8.000 euroquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 uitrekenen gaat hoeveel spaargeld Gert heeft
ik haat dat mokkelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan er niks aan doen, maar dit vind ik zo een dom overdreven griet, echt pppfftt walchelijk wijf gewoon.
( vooroordeel maar iets in me zegt je bent zooooo nep)
jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen die zo'n besteedbaar inkomen heeft als zij hebben, en zo riant wonen als zij doen maar die vervolgens wel een programma gaat maken (tegen betaling??) om te laten zien dat ze het nog best kunnen redden op bijstandsniveau is wat mij betreft nep...
Ik wil haar nog wel eens tegenkomen als ze werkelijk een jaar op het bestaansminimum moet zitten, zonder de wetenschap dat je zo weer terug kunt naar je riante villa.... dan krijgt ze al stress om d'r nepnagels.
LOL.... ik dacht al, ik ben te lui om m'n rekenmachine te pakken, maar Pietje doet dat vast welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 uitrekenen gaat hoeveel spaargeld Gert heeft
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... ik dacht al, ik ben te lui om m'n rekenmachine te pakken, maar Pietje doet dat vast wel
Nou....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat verschil hoor je echt niet als je het uitspreekt hè
Dat was het ook.... echt, alsof het allemaal maar even zo makkelijk is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef Copycat het volgende:
Dat programma 'Geen cent te makken' vond ik echt stuitend.
Ach ja, ik heb 'm in huis, daar gaat het uiteindelijk om. Ben jij trouwens wel eens in die outlet geweest bij strand Horst? Da's wel een aardige, hangen leuke dingen voor niet teveelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou....
Maar vaag dat ze "plaid" niet begrepen, misschien had je gewoon om "een groot kleed voor over de bank" moeten vragen... of zou ze dan gevraagd hebben wat voor bank?
Waarop jij natuurlijk "Rabobank" zou hebben geantwoord
Ik zeg toch niet dat ik WIL dat dat gebeurt!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoor ik nu Mera ergens roepen?????gaat ze nog met een vlaggetje zwaaien ook
Nou dat ben ik niet met je eens hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:10 schreef Leandra het volgende:
Overigens valt mijn ellende in het niet bij een slecht slapende hoogzwangere met 2 jengeljongens
Het werd pas een beetje moeilijk door de verkeersboetes die meneer Froger opgelegd kreegquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was het ook.... echt, alsof het allemaal maar even zo makkelijk is.
Volgens mij hebben ze meer het idee gegeven dat het allemaal makkelijk kan van een minimum dan werkelijk de noodzaak van de voedselbank aangegeven (en dat was de bedoeling van het programma).
quote:
oke oke moppie, rustig aan he, het is te warm om je op te windenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik WIL dat dat gebeurt!![]()
Ik zeg alleen dát het gebeurt.![]()
En deis voor de mooie wedstrijd die dat op zal leveren.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens hoorEén ligt er nu op bed en dan is er meteen rust in de tent. Houdt wel in dat mijn middagdutje niet veel bijzonders wordt want dan klautert hij op bed over mijn hoofd, stopt zn vinger in mn oor af en toe een elleboog of een knie hier en daar
![]()
Hoe laat moet je vanmiddag? En het is een pretecho? Bij die ene?
Ik wil het wel weten hoor
ons kent ons hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, en ik wist de seconde dat ik een lukraak getal neerzette ook metéén dat er mensen zouden zijn die dan gingen uitrekenen hoeveel spaargeld ik heb.
Ja, zo zijn ze wel hierquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, en ik wist de seconde dat ik een lukraak getal neerzette ook metéén dat er mensen zouden zijn die dan gingen uitrekenen hoeveel spaargeld ik heb.
nèt 3 en nèt 2quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe oud zijn jou jongens Marrije als ik vragen mag.
Als ze nu een jaar op bijstandsniveau leefden, was het nog een beetje geloofwaardig.Dit was gewoon een budgetvakantie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:43 schreef Marrije het volgende:
Het werd pas een beetje moeilijk door de verkeersboetes die meneer Froger opgelegd kreeg
O, ik dacht dat de bedoeling was om te laten zien dat het leven met een bijstandsuitkering veel leuker is dan als miljonair.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was het ook.... echt, alsof het allemaal maar even zo makkelijk is.
Volgens mij hebben ze meer het idee gegeven dat het allemaal makkelijk kan van een minimum dan werkelijk de noodzaak van de voedselbank aangegeven (en dat was de bedoeling van het programma).
en reclame voor Marktplaatsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze nu een jaar op bijstandsniveau leefden, was het nog een beetje geloofwaardig.Dit was gewoon een budgetvakantie.
quote:Toast met honing. En op de helft van de Italiaanse opdracht.
quote:Motorrijder dodelijk verongelukt
ZWOLLE - Een 33-jarige motorrijder uit Zwolle is in de nacht van donderdag op vrijdag in zijn woonplaats om het leven gekomen door een botsing met een vrachtauto. Dat liet de politie vrijdag weten.
Het slachtoffer overleed ter plekke. De politie stelt een onderzoek in naar de toedracht van het ongeval
LOLquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:47 schreef Scrutinizer het volgende:
O, ik dacht dat de bedoeling was om te laten zien dat het leven met een bijstandsuitkering veel leuker is dan als miljonair.
Nee, een outlet bij strand Horst zegt me weer niets.... wat voor outlet??quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb 'm in huis, daar gaat het uiteindelijk om. Ben jij trouwens wel eens in die outlet geweest bij strand Horst? Da's wel een aardige, hangen leuke dingen voor niet teveel
Sportkleding, sportartikelen, normale kleding. Je krijg eerst restaurant Dragt, daarnaast zit de Mc Donalds en dan die outlet. Een grote hal met twee verdiepingen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, een outlet bij strand Horst zegt me weer niets.... wat voor outlet??
We gaan alleen eens in de zoveel tijd naar Bavaria Batavia Stad zodat ik weer voor weinig sportschoenen in de onmogelijke maat van Jr. kan scoren, en dan gaan er meestal ook gelijk een paar shirtjes mee.
Hoewel ik daar voor mezelf eigenlijk vrijwel nooit wat koop
Ja, pretecho, bij die ene om 17.45, dus de tweede helft van de wedstrijd zitten we in de autoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens hoorEén ligt er nu op bed en dan is er meteen rust in de tent. Houdt wel in dat mijn middagdutje niet veel bijzonders wordt want dan klautert hij op bed over mijn hoofd, stopt zn vinger in mn oor af en toe een elleboog of een knie hier en daar
![]()
Hoe laat moet je vanmiddag? En het is een pretecho? Bij die ene?
Ik wil het wel weten hoor
quote:
Maar ja, de Frogers schijnen iedere dag al woorden met elkaar te hebben over de auto die ze die dag gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Die uitlatingen ook constant. "Die mensen hebben geen geld, maar zijn zoooo enorm gelukkig samen. Zo zie je maar!"
quote:
Ja, samen kun je best arm zijn, want je hebt elkaar toch?!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Die uitlatingen ook constant. "Die mensen hebben geen geld, maar zijn zoooo enorm gelukkig samen. Zo zie je maar!"
zozo lekker druk al, en nu nog een kleintje erbij.quote:
Bij mij zag ze het al met 15 w en 6 dgn, maar ja dat kon ook niet missenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, pretecho, bij die ene om 17.45, dus de tweede helft van de wedstrijd zitten we in de auto
Fijn dat er een van de jongens een tukje ligt te doen, dat is dan idd ff rust in de tent.
Ah, okay, dat is misschien een prima extra als we toch een keer weer naar Bataviastad gaan...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sportkleding, sportartikelen, normale kleding. Je krijg eerst restaurant Dragt, daarnaast zit de Mc Donalds en dan die outlet. Een grote hal met twee verdiepingen.
jaja........quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:54 schreef Gert het volgende:
Yep, met het verschil dat ik het in dit geval niet serieus genomen zou hebben en de berekening daarom achterwege had gelaten.![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zozo lekker druk al, en nu nog een kleintje erbij.
maar wel leuk ze kunnen echt met elkaar spelen enzo zit niet veel leeftijd tussen ze groeien met elkaar op zoals ze dat zeggen.
nee en deze danquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, samen kun je best arm zijn, want je hebt elkaar toch?!
Wat moet dat een domper zijn voor die alleenstaanden in de bijstand![]()
Overigens denk ik dat Natasja nooit gelukkig zou zijn geworden met een armoedige René.... dan was ze m'n straal voorbij gelopen.
Jonnie Boer was nou ook niet bepaald een verkering waarvan je zegt "ach, het is zo'n gewone jongen".
Lijkt me sterk dat die ooit met een stratenmaker zou zijn thuisgekomen.
En dat is niet erg, maar doe in godsnaam niet alsof dat wel zo zou zijn.
Mijn voorgevoel zegt (op basis van de overeenkomst qua zwangerschap) een jongentje.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bij mij zag ze het al met 15 w en 6 dgn, maar ja dat kon ook niet missenIk hoop voor je dat de beeb er goed voor ligt, ah vast wel. Ik gok op een meissie
Wat zegt jouw voorgevoel?
quote:
nou ja, ze hebben ook een kindje samen, kan me voorstellen dat ze samen die verantwoordelijkheid wil dragen en niet alleenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:01 schreef FANN het volgende:
[..]
nee en deze dan![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)nge-frans-keuze.html
Frans mag weer thuis komen als ie weer centjes heeft daar komt het eigenlijk op neer...
Als ik Frans was zou ik zeggen krijg het heen en weer maar![]()
en DAn pas gaan zorgen dat ie weer centjes krijgt ...
Spannend!! Heel veel plezier alvast.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn voorgevoel zegt (op basis van de overeenkomst qua zwangerschap) een jongentje.
Mijn moeder heeft gedroomd dat het een meisje is en iedere keer als ik "hij" zegt, dan roept N. "zij" of hij gebruikt de meisjesnaam....
Ik heb al gewaarschuwd dat samenspannen met m'n moeder niet echt in z'n voordeel is
En als ie zich echt zakelijk zo laat uitmelken, geef ik haar groot gelijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:04 schreef Marrije het volgende:
nou ja, ze hebben ook een kindje samen, kan me voorstellen dat ze samen die verantwoordelijkheid wil dragen en niet alleen
ja maar als ie geen centjes meer heeft doet ze het toch liever alleenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou ja, ze hebben ook een kindje samen, kan me voorstellen dat ze samen die verantwoordelijkheid wil dragen en niet alleen
Volgens mij ligt het wat genuanceerder.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:06 schreef FANN het volgende:
ja maar als ie geen centjes meer heeft doet ze het toch liever alleen![]()
klopt niet helemaal toch?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als ie zich echt zakelijk zo laat uitmelken, geef ik haar groot gelijk.
ja zonde van de poenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nah, "financiële zaken op orde stellen" vind ik van een andere orde dan pas thuis mogen komen als je centjes hebt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:01 schreef FANN het volgende:
[..]
nee en deze dan![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)nge-frans-keuze.html
Frans mag weer thuis komen als ie weer centjes heeft daar komt het eigenlijk op neer...
Als ik Frans was zou ik zeggen krijg het heen en weer maar![]()
en DAn pas gaan zorgen dat ie weer centjes krijgt ...
die jongen is gewoon genaaid door zijn ''zakenpartners''quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is gewoon ¤ 8.259,36 maar dat zal hij nu niet meer toegeven, daarbij verandert het bedrag regelmatig doordat er rente bijkomtquote:
Misschien zegt ze al jaren dat hij bij de benen wordt genomen en doet hij er geen moer aan? Als dat immer geldzorgen geeft, dan kan ik mij er wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:07 schreef FANN het volgende:
[..]
die jongen is gewoon genaaid door zijn ''zakenpartners''![]()
en om hem op dat moment de deur uit te gooien vind ik echt misselijk
of ben ik nou gek?
weet jij al wat je krijgt marrije en nee je hoeft het me niet te vertellen hoor.quote:
als ie het een beetje anders aanpakt dan is dat probleem er niet dus kan me voorstellen dat ze het op een gegeven moment zat is. Dat voor het blok zetten is niet helemaal mijn ding, maar waarschijnlijk heeft hij niet zo'n haast en laat ie het steeds op zn beloop.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar als ie geen centjes meer heeft doet ze het toch liever alleen![]()
klopt niet helemaal toch?
quote:
Als jij met z'n 3en ergens aan begint onder het mom "eerlijk delen" en je werkt er nog alle 3 aan, maar er treedt er maar 1 constant op de voorgrond, dan wil dat nog niet zeggen dat die andere 2 niet net zo hard werken en er niet net zoveel in geïnvesteerd hebben, je ziet er alleen minder van.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:07 schreef FANN het volgende:
[..]
die jongen is gewoon genaaid door zijn ''zakenpartners''![]()
en om hem op dat moment de deur uit te gooien vind ik echt misselijk
of ben ik nou gek?
De 3e is ook weer een jongenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet jij al wat je krijgt marrije en nee je hoeft het me niet te vertellen hoor.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, samen kun je best arm zijn, want je hebt elkaar toch?!
Wat moet dat een domper zijn voor die alleenstaanden in de bijstand![]()
Overigens denk ik dat Natasja nooit gelukkig zou zijn geworden met een armoedige René.... dan was ze m'n straal voorbij gelopen.
Jonnie Boer was nou ook niet bepaald een verkering waarvan je zegt "ach, het is zo'n gewone jongen".
Lijkt me sterk dat die ooit met een stratenmaker zou zijn thuisgekomen.
En dat is niet erg, maar doe in godsnaam niet alsof dat wel zo zou zijn.
mwa zal wel meevallen ze is pas in 2008 met hem getrouwd, toen dacht ze waarschijnlijk flinkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien zegt ze al jaren dat hij bij de benen wordt genomen en doet hij er geen moer aan? Als dat immer geldzorgen geeft, dan kan ik mij er wel iets bij voorstellen
vind ik ook, hou het lekker binnenkamers, echt ook een golddigger en dacht ach leuk een zanger aan de haak, maar oh wee als het slecht gaat dan pakken ze hun koffers.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Mensen die hun huwelijksperikelen uitvechten in De Telegraaf geef ik per definitie geen gelijk.
Wacht ff....quote:
als ik Frans was had ik lekker bij me moeder blijven wonen, een mooie bezoekregeling voor dat kind en nooit meer met haar in bed stappen, lijkt me gewoon een walchelijk wijf om zo alles openbaar te maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:13 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa zal wel meevallen ze is pas in 2008 met hem getrouwd, toen dacht ze waarschijnlijk flink
beet te hebben![]()
Eerder leek het erop dat Daniëlle haar man al definitief bons had gegeven, maar dat nuanceert ze in de krant. "De scheiding is niet definitief, maar Frans woont nu bij zijn moeder in Diemen-Zuid." Frans mag pas terugkomen als hij zijn zaken op orde heeft.
unquote
maar ze houdt wel 'zielsveel'' van Fransje![]()
flikker toch op
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of Jolanthe met een gewoon klein mannetje .
oh oke, dus een mannen huishouden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
De 3e is ook weer een jongenHeb ik hier verteld hoor
nee fransje en marisk is echte liefde, straald er gewoon af, en heel eerlijk lijkt me gewoon heel leuk stel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht trouwens bij jouw eerste bericht hier over dat het om Frans Bauer ging
Die heeft z'n zaakjes wel goed geregeld. Zelfs met de chinees is daarover altijd duidelijkheid.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
hahahaaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heeft z'n zaakjes wel goed geregeld. Zelfs met de chinees is daarover altijd duidelijkheid.
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
Mensen die hun huwelijksperikelen uitvechten in De Telegraaf geef ik per definitie geen gelijk.
Ja dat zou wat zijn.... al die jaren ongehuwd samengewoond, en dan eindelijk getrouwd en dan zou ze hem de deur uitzettenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Fransjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heeft z'n zaakjes wel goed geregeld. Zelfs met de chinees is daarover altijd duidelijkheid.
Ja, die zijn op hun eigen manier idd echt gewoon gebleven, zo lekker kneuterig af en toe omdat ze gewoon zo zijn, bij René en Natasja heb ik alleen het gevoel dat ze zich af en toe lekker kneuterig proberen voor te doen omdat dat goed is voor je imago.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:21 schreef Marrije het volgende:
Mariska streedt ook wat minder op de voorgrond.
Ik wil wel weer een RLS zien met Frans en Maris & de kindjes.
Ik denk Langequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:25 schreef hondjes het volgende:
Over welke Frans hebben jullie het![]()
Ze heet gewoon Jolanda van Karsbergen, vader was rij-instructeur.
Woonde op een flatje in Amsterdam..
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee fransje en marisk is echte liefde, straald er gewoon af, en heel eerlijk lijkt me gewoon heel leuk stel.
zij heeft geen kapsones lijkt me vind haar leuk.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:25 schreef hondjes het volgende:
Over welke Frans hebben jullie het![]()
Ze heet gewoon Jolanda van Karsbergen, vader was rij-instructeur.
Woonde op een flatje in Amsterdam..
Ook bij Herr Bauer is dat een imago wat hoog gehouden moet blijven hoor. Zo zag je een keer bij de Bauers dat de camera langs een aantal foto's aan de wand ging. Eén foto daarvan kregen we zeer opvallend niet te zien. Dat was de foto van de Ferrari van Frans, die heeft hij in Duitsland staan omdat die wagen niet bij zijn imago past en hij daar niet in gezien wil worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die zijn op hun eigen manier idd echt gewoon gebleven, zo lekker kneuterig af en toe omdat ze gewoon zo zijn, bij René en Natasja heb ik alleen het gevoel dat ze zich af en toe lekker kneuterig proberen voor te doen omdat dat goed is voor je imago.
ja ik dacht al, hebben we het wel over dezelfdequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O ja, tuurlijk Yolante , dat is ook een stuk chiquer
Ja, je kunt niet zomaar een Spaanse naam als extra aannemen... haar moeder heet van Karsbergen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja? Ik dacht dat haar vader enkele clubs bezat op Ibiza? Niet dus.
Ach weet je, het boeit me werkelijk niets dat die jongen een Ferrari heeft, wat mij betreft mag dat ook gewoon in beeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook bij Herr Bauer is dat een imago wat hoog gehouden moet blijven hoor. Zo zag je een keer bij de Bauers dat de camera langs een aantal foto's aan de wand ging. Eén foto daarvan kregen we zeer opvallend niet te zien. Dat was de foto van de Ferrari van Frans, die heeft hij in Duitsland staan omdat die wagen niet bij zijn imago past en hij daar niet in gezien wil worden.
Mooi was dat, die uitzendingquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Klaas Bruinsma![]()
Mabel was altijd bij die lange
en Yolanthe is de artiestennaam?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, je kunt niet zomaar een Spaanse naam als extra aannemen... haar moeder heet van Karsbergen.
zelfs met die ferrari komen ze minder opgeklopt over, minder over het paard getildquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach weet je, het boeit me werkelijk niets dat die jongen een Ferrari heeft, wat mij betreft mag dat ook gewoon in beeld.
Maar ik krijg wel het idee, dat als ik ze met elkaar en met de kinderen zie omgaan, dat ze een stuk "gewoner" zijn gebleven dan de Frogers.
Ik gun het hem ook van harte, laat ik dat vooropstellen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach weet je, het boeit me werkelijk niets dat die jongen een Ferrari heeft, wat mij betreft mag dat ook gewoon in beeld.
Frans is een aardige jongen, René is een braakmiddelquote:Maar ik krijg wel het idee, dat als ik ze met elkaar en met de kinderen zie omgaan, dat ze een stuk "gewoner" zijn gebleven dan de Frogers.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, je kunt niet zomaar een Spaanse naam als extra aannemen... haar moeder heet van Karsbergen.
Nee, ik bedoelde de combinatie van de achternaam van de vader (Cabau) en die van de moeder (van Karsbergen).quote:
en wie ben jij met 4 topics in je postgeschiedenis?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:35 schreef Sandertje5 het volgende:
Titel van dit topic kan wel verandert worden in Frans en Lange frans topic.
maar hoe verklaren we Jolanda en Yolanthe. . .quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de combinatie van de achternaam van de vader (Cabau) en die van de moeder (van Karsbergen).
Dat is simpelweg Spaans gebruik, dat krijg je in NL alleen voor elkaar als er idd een Spaanse achtergrond is, en Yolanthe heeft nota bene Ibiza als geboorteplaats, dus haar vader heette wel zeker Cabau.
Nee, Mabel is geboren als Mabel Los, haar vader overleed (door het ijs gezakt), haar moeder hetrouwde met de heer Wisse Smit, en Mabel heeft die naam aangenomen, maar of dat officieel is??quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aha, zo zit het. Net als bij Mabel Wisse Smit.
Hij is altijd met de dikke M-klasse bij het restaurant hier. Past ook niet bepaald bij zn imago (dat ding is pimp niet normaalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ik krijg wel het idee, dat als ik ze met elkaar en met de kinderen zie omgaan, dat ze een stuk "gewoner" zijn gebleven dan de Frogers.
Heyquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
Tuurlijk past een dikke Mercedes wel bij zijn imago, Mercedes is het huismerk voor hen met een enorme wansmaak.
Ik zou ook een lekkere vette auto kopen als ik Fransie wasquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is altijd met de dikke M-klasse bij het restaurant hier. Past ook niet bepaald bij zn imago (dat ding is pimp niet normaal) maar daar rijdt hij gewoon mee rond.
Bronquote:Mabel Wisse Smit is de oudste dochter van Henk Los en Flos Kooman. Ze heeft een jongere zus en een jongere halfzus uit het tweede huwelijk van haar moeder.
....
Toen zij negen was, overleed haar vader tijdens een schaatstocht. Hij verdronk na een wak ingereden te zijn. Haar moeder hertrouwde met de bankier Peter Wisse Smit en Mabel Wisse Smit nam later diens achternaam aan.
Dat zeker, gun t hem ook echtwel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou ook een lekkere vette auto kopen als ik Fransie was![]()
eerlijk verdiend toch?
Tsja.... boeren, aannemers, dictators en mensen die ineens geld hebben kopen een Mercedes, indien je onder een van de eerste twee categorieën valt is het nog begrijpelijk.quote:
Dat is een auto van het kamp, dat is altijd goed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
Tuurlijk past een dikke Mercedes wel bij zijn imago, Mercedes is het huismerk voor hen met een enorme wansmaak.
Ok danquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.... boeren, aannemers, dictators en mensen die ineens geld hebben kopen een Mercedes, indien je onder een van de eerste twee categorieën valt is het nog begrijpelijk.
Ja, dat is ook zo grappig, Prinses Petra zal wel niet echt goed geklonken hebben....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Laurentien heet eigenlijk ook gewoon Petra.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:42 schreef Leandra het volgende:
Oeh, ik ben nog niet helemaal dement aan het raken....
[..]
Bron
Dat zal wel die wiki zijn die ze zelf vanuit paleis Huis ten Bosch heeft proberen aan te passen![]()
Dus eigenlijk is Petra getrouwd met haar soorte van broerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo grappig, Prinses Petra zal wel niet echt goed geklonken hebben....
En dan te bedenken dat Bea en de vader van Prinses Petra het vroeger tijdens hun studententijd heel gezellig hebben gemaakt (en de moeder van Prinses Petra een huisgenote of studievriendin van Bea was) dus Prinses Petra kwam gewoon al van kleins af aan bij ze over de vloer, die hebben al heel vroeg samen gespeeld.
Los en Flosquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahaha Henk Los en zijn Flos. Je krijgt meteen een ander beeld nu.
Ja, kan me voorstellen dat die moeder daar Wisse Smit van gemaakt heeft.
Bedankt voor het uitpluizen
Oké, dan kies ik voor dictator. Terwijl ik 'm eigenlijk alleen maar heb om een oliebollenkraam voort te slepen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.... boeren, aannemers, dictators en mensen die ineens geld hebben kopen een Mercedes, indien je onder een van de eerste twee categorieën valt is het nog begrijpelijk.
Je kindertjes kan je nu nog wel stapelenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat dacht ik al
Wordt nog ff passen en meten straks met zn vijfjes
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou dat wrak van ons er gelijk voor inruilenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
http://www.mercedes-benz.(...)CE748uPD%3A1514ku1o6
Toch eerlijk verdiend, geen boer , geen aannemer, etc etc
Dat heeft die moeder niet gedaan, je kunt bij een kind dat uit een huwelijk geboren is niet zomaar de achternaam wijzigen als de vader overleden is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahaha Henk Los en zijn Flos. Je krijgt meteen een ander beeld nu.
Ja, kan me voorstellen dat die moeder daar Wisse Smit van gemaakt heeft.
Bedankt voor het uitpluizen
Met de prijs er al bij, scheelt weer zoekenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kindertjes kan je nu nog wel stapelen
en die ander is een bus, dat scheelt natuurlijk ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ai, das ook wel ernstig.... maar het is vergeeflijk
Leuk maar ik zou zoveel geld absoluut niet aan een Mercedes uitgeven.... ieder z'n keuze.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja, kan meteen zien dat de bakker bij mij in de straat een auto van 167.700 euro heeftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de prijs er al bij, scheelt weer zoeken
Ja die telt sowieso niet, dat is van een andere ordequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
en die ander is een bus, dat scheelt natuurlijk ook
Belachelijke bedragen, mijn Mercedes kostte 5 duizend en een beetje.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk maar ik zou zoveel geld absoluut niet aan een Mercedes uitgeven.... ieder z'n keuze.
Aan geen enkele Duitse auto trouwens... überhaupt
Ook dat zou ik niet aan een Duitse auto uitgeven, hoewel ik dan met het schaamrood op m'n kaken moet toegeven dat een oude BMW weer wel leuk isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Belachelijke bedragen, mijn Mercedes kostte 5 duizend en een beetje.
Ik zit hier al jaren, alleen heb nu net een nieuwe naam aangemaaktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
en wie ben jij met 4 topics in je postgeschiedenis?
welkom
Aston Martin begint zo'n ordinair merk te worden. Stond laatst bij een verkeerslicht te wachten, komt er eerst één van rechts, vervolgens een cabrio van de andere kant en toen ik in m'n spiegel keek stond er ook nog één achter me. En een Maserati is idd erg mooi maar zo slecht dat het zelfs John de Mol te duur was om er één als dagelijkse auto te hebben.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:59 schreef Leandra het volgende:
Tenminste, tot Maserati en Aston Martin binnen het budget vallen....
En bevalt ook prima moet ik zeggen, alleen niet handig in het centrum met parkeren. Daar hebben we dan ook de Alto voorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja die telt sowieso niet, dat is van een andere orde
Dat is ook het enige type Mercedes waar ik wel een uitzondering voor zou willen maken als het zou gaan om m'n geld er aan uitgeven
33,5 in de schaduw buiten, 28,4 binnenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:04 schreef Disana het volgende:
Hier in Groningen is het 31 in de schaduw en 36 in de zon. Zijn er mensen hier die dat kunnen overtreffen?
Omhoog of naar beneden?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:04 schreef Disana het volgende:
Hier in Groningen is het 31 in de schaduw en 36 in de zon. Zijn er mensen hier die dat kunnen overtreffen?
Ah, hoe heette je voorheen? Sander één? of vier. . .quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:03 schreef Sandertje5 het volgende:
[..]
Ik zit hier al jaren, alleen heb nu net een nieuwe naam aangemaakt
Pal aan de kust nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:04 schreef Disana het volgende:
Dat belooft niet veel goeds voor de temperatuur in de zon. Ik had mijn ene thermometer nog maar net in de zon gelegd, ik zie dat ie nu op 37 staat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
33,5 in de schaduw buiten, 28,4 binnen
Hoezo per 1 september? Je bent toch per 1 augustus werkeloos??quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
Pfff, net een half uur met de WW aan de telefoon gehangen. Wel goede service: ik had blijkbaar wat dingen een verkeerd jaartal gegeven en hij belde om het te verifiëren. En om te vertellen dat ik pas per 1 september - en niet per 1 augustus- recht heb op een uitkering.
Iets om weer even om meer geld bij de ex-baas te gaan schooien.
Gelukkig zet deze vriendelijke medewerker alles voor me op schrift, want na tien minuten duizelde al die bureaucratie me. Danig!
Koeler dus.quote:
Ja, dan moet je ook niet naar Zandvoort gaan, daar staan die dingen idd gewoon om je heen bij het stoplichtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aston Martin begint zo'n ordinair merk te worden. Stond laatst bij een verkeerslicht te wachten, komt er eerst één van rechts, vervolgens een cabrio van de andere kant en toen ik in m'n spiegel keek stond er ook nog één achter me. En een Maserati is idd erg mooi maar zo slecht dat het zelfs John de Mol te duur was om er één als dagelijkse auto te hebben.
Nou heb ik weinig ervaring met die luitjes, maar als het van hetzelfde kaliber is als de IND dan zou ik nog maar een keer bellen en checken wat voor verhaal je dan te horen krijgt. Bel je 10 x de IND met dezelfde vraag dan krijg je 10 verschillende antwoorden, doe je eea zwart op wit dan raakt het kwijtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
Pfff, net een half uur met de WW aan de telefoon gehangen. Wel goede service: ik had blijkbaar wat dingen een verkeerd jaartal gegeven en hij belde om het te verifiëren. En om te vertellen dat ik pas per 1 september - en niet per 1 augustus- recht heb op een uitkering.
Iets om weer even om meer geld bij de ex-baas te gaan schooien.
Gelukkig zet deze vriendelijke medewerker alles voor me op schrift, want na tien minuten duizelde al die bureaucratie me. Danig!
Ja zolang ik geen vin verroer en pal voor de ven zit. . .quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Koeler dus.
Leandra, ik vroeg me af of het ergens erger was dan hier. Redden de zwangeren onder ons het zo trouwens een beetje?
Ik wel, maar ik ben dan ook nog niet zo ernstig aan het uitdijen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Koeler dus.
Leandra, ik vroeg me af of het ergens erger was dan hier. Redden de zwangeren onder ons het zo trouwens een beetje?
er wordt hier niks veranderdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:35 schreef Sandertje5 het volgende:
Titel van dit topic kan wel verandert worden in Frans en Lange frans topic.
Ik heb dat ding buiten staan op het terras. Wel lekker die wind om m'n kop. Net even geschoffeld, man, na drie halen ben je drijfnat van het zweet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En voor het geval ik het niet meer red staat er ook nog een ventilator, maar de kans dat ik die zelf aanzet lijkt me vrij klein eigenlijk
Aardig warm dus daar. Het valt me ook op dat het buiten erg stil is, misschien zitten heel veel mensen er wel zo bij als jijquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja zolang ik geen vin verroer en pal voor de ven zit. . .
Dank je
De opzegtermijn klopt niet. Mijn exbaas had daar een handig (...) trucje voor, maar daar trappen ze niet in. 10 juni wordt daarom met een opzegtermijn van twee maanden 10 augustus en dus 1 september.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:07 schreef Leandra het volgende:
Hoezo per 1 september? Je bent toch per 1 augustus werkeloos??
Nee oké, de periode dat jij gaat afzien komt nog, en misschien is het dan wel heel koel. Bij mij is het binnen trouwens ook rond de 25, ik moet mijn ventilator nog uitpakken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ben dan ook nog niet zo ernstig aan het uitdijen.
Nou ben ik sowieso wel fan van ongeveer 25 graden en hier binnen is het 25,0 oeps inmiddels 25,9 graden.
En voor het geval ik het niet meer red staat er ook nog een ventilator, maar de kans dat ik die zelf aanzet lijkt me vrij klein eigenlijk
Ik dacht altijd dat het ook per vijftiende mochtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
De opzegtermijn klopt niet. Mijn exbaas had daar een handig (...) trucje voor, maar daar trappen ze niet in. 10 juni wordt daarom met een opzegtermijn van twee maanden 10 augustus en dus 1 september.
Lol, ik zie me al zitten voor een fanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Aardig warm dus daar. Het valt me ook op dat het buiten erg stil is, misschien zitten heel veel mensen er wel zo bij als jij
Ik vind het grappig dat je steeds 'ven' schrijft, want dat blijf ik lezen als een slechte vertaling van 'fan' terwijl je gewoon ventilator bedoelt.
Ik ken het niet anders dan op het einde van de maand.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik dacht altijd dat het ook per vijftiende mocht
Dat valt helemaal niet mee! Is je slaapkamer ook zo erg? Ik hoop van niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is hier pas 28 graden in de woonkamer, dat valt dus reuze mee
Dat is hier nog erger (maar daar hangt geen thermostaat dus dat weet ik niet precies).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat valt helemaal niet mee! Is je slaapkamer ook zo erg? Ik hoop van niet.
Lieve schat, ik weet heel goed hoe het in de zakenwereld werkt, maar ik weet ook wat ik van Mercedes vind, en als ik weet dat er gewoon iemand in de Quote 500 is die een 14 jaar oude Audi rijdt dan gaat echt niemand mij ervan overtuigen dat je een Mercedes "moet" hebben om serieus genomen te worden, want reken maar dat die meneer serieus genomen wordt als hij met zijn oude auto voor de deur staat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:12 schreef hondjes het volgende:
Maar in de zakenwereld is dit een normale auto.
En je auto is een visitekaartje.
Kom je te groot, te duur, ben je niet serieus....een patser
Kom je te klein, neemt helemaal niemand je serieus....dan gaat het niet zo goed met je bedrijf,.
En je moet eens weten wat er geroddeld wordt, tussen de heren.
En het eerste is,,heb je gezien, wat voor een auto.
Kan het ook niet helpen, maar zo werkt het wel..
Serieus hoor, in het Engels heet zo'n ding een fan en ik dacht dat jij de spelling dus had verbasterd. De afkorting of spelling ven ben ik nog nooit eerder tegengekomen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lol, ik zie me al zitten voor een fan![]()
Ff gecheckt, het is hier binnen 28 graden.
Ah, je werkgever moet dus gewoon doorbetalen. Tsja, dat is dan zijn verplichting.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
De opzegtermijn klopt niet. Mijn exbaas had daar een handig (...) trucje voor, maar daar trappen ze niet in. 10 juni wordt daarom met een opzegtermijn van twee maanden 10 augustus en dus 1 september.
Veel erger, die is op het Zuiden. Daar is het nu ruim boven de 30, denk ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat valt helemaal niet mee! Is je slaapkamer ook zo erg? Ik hoop van niet.
Ik benijd jullie niet dan. Trouwens ook, slapen zonder iets over je heen, ik slaap dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel erger, die is op het Zuiden. Daar is het nu ruim boven de 30, denk ik.
Nah, één voordeel: tegen de tijd dat ik net zo zwanger ben als Marrije nu is het gegarandeerd minder warmquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee oké, de periode dat jij gaat afzien komt nog, en misschien is het dan wel heel koel. Bij mij is het binnen trouwens ook rond de 25, ik moet mijn ventilator nog uitpakken.
Alleen hebben die smiechten daar al op geanticipeerd en staat in onze overeenkomst dat ze -heel fideel- augustus nog betalen. Bovenop de ontslagvergoeding ....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:18 schreef Leandra het volgende:
Ah, je werkgever moet dus gewoon doorbetalen. Tsja, dat is dan zijn verplichting.
zelfde verhaal als hier dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel erger, die is op het Zuiden. Daar is het nu ruim boven de 30, denk ik.
I second that.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Serieus hoor, in het Engels heet zo'n ding een fan en ik dacht dat jij de spelling dus had verbasterd. De afkorting of spelling ven ben ik nog nooit eerder tegengekomen.
ik slaap onder een laken, wel met het raam een stukje openquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik benijd jullie niet dan. Trouwens ook, slapen zonder iets over je heen, ik slaap dan gewoon niet.
Dat is maar goed ook, arme Marrije. Arme Scrute ook, maar die is niet zwanger.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, één voordeel: tegen de tijd dat ik net zo zwanger ben als Marrije nu is het gegarandeerd minder warm
Oeh wat een vuile flikkers...... en er staat natuurlijk ook niet "extra maand" maar er zal wel letterlijk "augustus" staanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen hebben die smiechten daar al op geanticipeerd en staat in onze overeenkomst dat ze -heel fideel- augustus nog betalen. Bovenop de ontslagvergoeding ....
Het zal ook eens een keer niet.
ik heb er nooit over nagedacht, zal wel net zoiets zijn als dat verhaal met de zapperquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
I second that.
Ik ken het ook alleen maar uit de VS als fan, ongeacht het feit dat ze daar ook "ventilator" bedoelen, schrijven ze het afgekort als fan.
Vandaar ook dat ik elke keer even blijf steken als ik 'ven' lees. De fans in onze computers maken nu trouwens overuren hè, ik laat hem met dit weer niet even zomaar een paar uurtjes onbeheerd aan staan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
I second that.
Ik ken het ook alleen maar uit de VS als fan, ongeacht het feit dat ze daar ook "ventilator" bedoelen, schrijven ze het afgekort als fan.
Ik slaap half onder-half boven het dekbed, raam wagenwijd open, dat gaat prima.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik benijd jullie niet dan. Trouwens ook, slapen zonder iets over je heen, ik slaap dan gewoon niet.
Ik heb ook minimaal een laken nodig anders slaap ik ook niet. Tegen de tijd dat ik ga slapen is het meestal zo'n 24 a 25 graden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, ongeveer net zo als wanneer je dat als "zepper" zou schrijvenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb er nooit over nagedacht, zal wel net zoiets zijn als dat verhaal met de zapper
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:26 schreef Disana het volgende:
Deze, kunnen jullie dit zien?
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_24/OFF20.SHTML
Ja, tuinverlichting op zonne-energie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:26 schreef Disana het volgende:
Deze, kunnen jullie dit zien?
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_24/OFF20.SHTML
nah, vink toch andersquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ongeveer net zo als wanneer je dat als "zepper" zou schrijven
Ja, dat open raam is in de stad misschien niet zo verstandig. Ik ben zoals de anderen, een bovenlaken heb ik wel nodig anders krijg ik zo'n primitief gevoel van onbeschermd zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik slaap half onder-half boven het dekbed, raam wagenwijd open, dat gaat prima.
Dat heb ik niet maar mijn buik is dan ijskoud merk ik als ik snachts eruit moet om te plassen. Zal op zich geen kwaad kunnen. . ..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat open raam is in de stad misschien niet zo verstandig. Ik ben zoals de anderen, een bovenlaken heb ik wel nodig anders krijg ik zo'n primitief gevoel van onbeschermd zijn
Er is niets onfatsoenlijks aan mijn Benziequote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:18 schreef Leandra het volgende:
Natuurlijk wordt er over auto's geluld onder elkaar, maar ze hebben net zoveel respect voor iemand die z'n zaken zichtbaar goed runt maar geen geld uitgeeft aan een Mercedes maar aan een fatsoenlijk merk.
Ik wil je niet kwetsen, maar ik ben van een leeftijd dat ik deze Mercedessen als pooierwagen ken en altijd zo zal blijven zienquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is niets onfatsoenlijks aan mijn Benzie![]()
Een weduwen-coupé noemen ze die.
Yep. Er staat expliciet augustus.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:24 schreef Leandra het volgende:
Oeh wat een vuile flikkers...... en er staat natuurlijk ook niet "extra maand" maar er zal wel letterlijk "augustus" staan![]()
Je hebt dus in feite een extraatje van nul komma niks
Dat heeft er vast wel mee te maken, ik heb wel eens gehoord dat dikke buiken eerder koud zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik niet maar mijn buik is dan ijskoud merk ik als ik snachts eruit moet om te plassen. Zal op zich geen kwaad kunnen. . ..
Lea, veel plezier
Dat noem ik een préquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil je niet kwetsen, maar ik ben van een leeftijd dat ik deze Mercedessen als pooierwagen ken en altijd zo zla blijven zien
Ok jij gelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieve schat, ik weet heel goed hoe het in de zakenwereld werkt, maar ik weet ook wat ik van Mercedes vind, en als ik weet dat er gewoon iemand in de Quote 500 is die een 14 jaar oude Audi rijdt dan gaat echt niemand mij ervan overtuigen dat je een Mercedes "moet" hebben om serieus genomen te worden, want reken maar dat die meneer serieus genomen wordt als hij met zijn oude auto voor de deur staat.
Natuurlijk wordt er over auto's geluld onder elkaar, maar ze hebben net zoveel respect voor iemand die z'n zaken zichtbaar goed runt maar geen geld uitgeeft aan een Mercedes maar aan een fatsoenlijk merk.
Ven wordt ook gewoon gebruikt hoor...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
I second that.
Ik zou er nog niet dood in gezien willen worden. Niets hip retro of leuk alternatief aan die oude Mercedessen wat mij betreft, het zijn gewoon wagens voor patsers.quote:
Ik blijf het net een schrijffout vindenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ven wordt ook gewoon gebruikt hoor...
De Clip ven
http://www.bronsindustries.nl/?show=product&product_cd=643da15600
briljant ding trouwens ....
mwa Fan, Ven, Ventilator als ze maar verkoeling gevenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik blijf het net een schrijffout vinden![]()
Slaap lekker Marrije.
Past prima bij mij dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet dood in gezien willen worden. Niets hip retro of leuk alternatief aan die oude Mercedessen wat mij betreft, het zijn gewoon wagens voor patsers.
Ja, heel mooi maar in Nederland geen haalbare kaart om te rijden.quote:Nou ja, vorige week stonden we achter een Jaguar en toen werd me ook al verteld dat die dingen tegenwoordig op de uitverkoop liggen toen ik zei dat ik dat nou een aardige wagen vind.
effe afkloppen maar ik heb nog geen vlieg of mug gezien hier in huisquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:39 schreef hondjes het volgende:
Ik ga nu eerst even een vliegenmepper kopen bij Blokker.
Want die rotvlieg gaat zo een knal krijgen.![]()
Een Scrutinizer is toch geen patser?quote:
Die vlieg vindt mij zo lievvvvvvvvvvvquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
effe afkloppen maar ik heb nog geen vlieg of mug gezien hier in huis![]()
echt niet eens eentje !
douchen![]()
werd wel tijd
quote:
Echt hoor, er zijn grenzenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze Scrutinizer houdt wel van wat verwarring.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:44 schreef spuitje het volgende:
Getver...........net even op de meteo gekeken en ze voorspellen zware onweersbuien voor vanmiddag. En omdat dit Frankrijk is heb je grote kans op een stroomstoring. Het zal ons toch niet gebeuren dat we niet kunnen kijken he???
Ja, maar ze zijn voor Brazilië heb ik me laten vertellen .....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
De wergoden hebben heus ook wel een hart.
't Heet meloensalade zie ik. En het is voor een kwart ijs geworden, had de koelkast een tandje hoger gezet en tegen de achterwand aan vriest het nuquote:
Geen kunst als ze heel laag liggenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Grenzen zijn er om overheen te gaan.
Meloenijs dus, lekkkkker, meteen consumeren zou ik zeggenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Heet meloensalade zie ik. En het is voor een kwart ijs geworden, had de koelkast een tandje hoger gezet en tegen de achterwand aan vriest het nu![]()
Een liefhebber van rum ben ik niet zo.
't Is op, t was lekker frisquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Meloenijs dus, lekkkkker, meteen consumeren zou ik zeggen![]()
Rum kan eigenlijk overal in
ik niet, ik heb mezelf ervan overtuigd dat de Goddelijke Kanaries winnen en nu heb ik er vrede meequote:
Ik hoop dat ze zich optrekken tegen dat betere team. Ik ben ervan overtuigd dat ze het wel kunnen, maar ze laten het tot nu toe gewoon wat afwetenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:05 schreef Jian het volgende:
[..]
ik niet, ik heb mezelf ervan overtuigd dat de Goddelijke Kanaries winnen en nu heb ik er vrede mee
Duitsland mag van mij ver komen, maar dan hoop ik wel dat ze in finale verliezen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor wie gaan jullie supporteren als Nederland verliest? Duitsland?
Ik wel, ze spelen mooi voetbal, ik denk alleen dat ze een zware dobber krijgen morgen tegen Argentiniëquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor wie gaan jullie supporteren als Nederland verliest? Duitsland?
Argentinië of Duitsland staat in de finale, zoveel is (zelfs mij) duidelijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wel, ze spelen mooi voetbal, ik denk alleen dat ze een zware dobber krijgen morgen tegen Argentinië
Ongeveer om een uur of vier en ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:12 schreef Disana het volgende:
Mag ik nou alsjeblieft weten hoe laat het is en of Nederland er helemaal uit ligt als het verliest?
Dankjewel. Wat zal het stil worden op straat, en wie zal de vlaggetjes gaan bijhouden die nu nog fier gespannen staan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ongeveer om een uur of vier en ja.
Lijkt me heerlijk Teun.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
De lucht begint hier wat raar te doen, scherpe randjes en zulks. Het zal mij niet verbazen als hier lokaal ook nog een onweersbui gaat komen
15.00 uur voorbeschouwingquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:12 schreef Disana het volgende:
Mag ik nou alsjeblieft weten hoe laat het is en of Nederland er helemaal uit ligt als het verliest?
Mijn gras zal staan te juichen, dat is inmiddels geel en verdord. Maar ik weiger om er zuiver kraanwater overheen te gooien.quote:
Leuk dat het af en toe zo stil is op straat maar ik heb toch echt het idee dat er dankzij het WK een stuk minder interessante bandjes geprogrammeerd staan bij de diverse podia. Geen podium dat het risico wil nemen een band te programmeren waar niemand op afkomt omdat Oranje één of andere finale moet spelen, zo lijkt het.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Wat zal het stil worden op straat, en wie zal de vlaggetjes gaan bijhouden die nu nog fier gespannen staan.
Haha, ook jij dankjewel. Ik vind het wel fijn om te weten, dan voel je die diepe stilte buiten beter.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:20 schreef Jian het volgende:
[..]
15.00 uur voorbeschouwing
16.00 uur wedstrijd
18.00 uur plaats nemen in de bus naar de luchthaven
20.00 uur de kl768, bestemming Schiphol
En dan morgenmiddag weer terug naar Schiphol om de koffers op te halen die ze kwijtgeraakt waren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:20 schreef Jian het volgende:
[..]
15.00 uur voorbeschouwing
16.00 uur wedstrijd
18.00 uur plaats nemen in de bus naar de luchthaven
20.00 uur de kl768, bestemming Schiphol
Ja douche maar even anders komen de vliegen vanzelf!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
effe afkloppen maar ik heb nog geen vlieg of mug gezien hier in huis![]()
echt niet eens eentje !
douchen![]()
werd wel tijd
Jouw visboer heeft ook al een Mercedes besteld toen jij stopte met roken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:36 schreef Disana het volgende:
Decadent maar het werkt wel: een paar koele garnalen aan je katten uitdelen.
Hoe presteer jij het nou in vredesnaam zelfs in deze hitte zo grappig te zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jouw visboer heeft ook al een Mercedes besteld toen jij stopte met roken.
Dokter Vogel heet geen dokter Vogel meer. Dokter Vogel was namelijk nooit een echte dokter vogel geweest. Daarom staat er nu gewoon A. Vogel op de verpakking!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:37 schreef Leandra het volgende:
Ja, een hor voor het raam is wel een vereiste nu....
Maar als je geprikt bent: Prikweg van VSM.
Ja, doe maar verbaasd, als ik een homeopatisch middel ga aanbevelen dan moet het echt werken, want ik heb er een verschrikkelijke afkeer van (jeugdtrauma door een hypochondrische moeder die zelf teveel dokter Vogelt).
Vanmiddag :-) En inderdaad, bij verlies is het over en uit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt hoor, er zijn grenzen![]()
Ik hoop dat je kunt kijken spuitje. Ik heb geen verstand van voetbal, maar begreep dat vanavond erop of eronder is? Dus als we verliezen, liggen we eruit?
Zal onze kapper lachen als wij niet kunnen kijken, die man komt niet meer bijquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
De wergoden hebben heus ook wel een hart.
Scheutje pommeau is ook heel, heel lekker bij meloen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Heet meloensalade zie ik. En het is voor een kwart ijs geworden, had de koelkast een tandje hoger gezet en tegen de achterwand aan vriest het nu![]()
Een liefhebber van rum ben ik niet zo.
Doe ik ook niet en mag inmiddels ook geen water meer uit de rivier pompen, Gazon gaat dus gewoon dood. Potplanten geef ik wel water en de rest van tuin red zich zelf maar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn gras zal staan te juichen, dat is inmiddels geel en verdord. Maar ik weiger om er zuiver kraanwater overheen te gooien.
35 graden ... vind ik een graadje meer dan 'het valt nog wel mee'.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:46 schreef Gert het volgende:
Toch valt het nog wel mee hoor.. het voélt alleen zo warm omdat het drukkend is.
En midden in de zon is het uiteraard niet te harden, maar er zullen weinig mensen zijn die op dit moment "lekker in de zon liggen".. misschien direct aan het strand, met zeewind.
[ afbeelding ]
Cc brengt me zojuist op een gedachte: onze Jumbo heeft een bankje bij de koffieautomaat en het is er tijdens het voetbal natuurlijk heerlijk rustig...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vanmiddag :-) En inderdaad, bij verlies is het over en uit.
Inmiddels bloedheet hier, beetje sluierbewolking en volgens de meteo nog steeds kans op zwaar weer
Hier hebben we ijstheequote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:31 schreef Copycat het volgende:
En alle ingrediënten in huis voor een heerlijk coole Bloody Mary. Voetbal gaan kijken in de hitte in het centrum is een afgevallen optie. Veel te heet.
Ik ben nu heel stoer ranja aan het drinken!quote:
Waar is je saamhorigheidsgevoel?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:32 schreef Laysa het volgende:
Laatste wedstrijd voor NL![]()
Das maar goed ook want al die mongolen die al bezopen rond rijden met vlaggetjes aan hun auto...of dr op...mogen van mij echt heel hard opzouten.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nu heel stoer ranja aan het drinken!
Ik ook, in een glas ijskoud rosébier. En nog één, en nog één.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens verkoeling zoeken. Geen idee waar maar dat maakt ook niet uit, als ik verdwaal volg ik gewoon m'n eigen zweetspoor weer naar huis.
Ik vind er gewoon niet zoveel aan dit keerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar is je saamhorigheidsgevoel?
Niet dat al die anderen dat vanavond nog hebben ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |