quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Geniepig counteren naar 6-0 uiteraard.
O wacht, je krijgt 134 keer de inleg terug als het 6-0 wordt... dan ben ik nét miljonair als ik al m'n spaargeld stort
Je zou het voor de gein moeten doen hè. 't Zal je maar overkomenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Geniepig counteren naar 6-0 uiteraard.
O wacht, je krijgt 134 keer de inleg terug als het 6-0 wordt... dan ben ik nét miljonair als ik al m'n spaargeld stort
Dat vroeg ik dus ook bij de Xenos, een plaid. Ze zat mij wat meewarig aan te kijkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef FANN het volgende:
[..]
dat woord moest ik helemaal googelennooit van gehoord
maar is dus gewoon een plaid ofzo![]()
zeg dat dan gewoohoon
Volgens mij had er al een FOK!ker een leuk zakcentje overgehouden aan het voorspellen van die 7-0 van Portugal tegen Noord-Korea.... was ook een grapjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zou het voor de gein moeten doen hè. 't Zal je maar overkomen
Als Nederland gaat tijd rekken lopen "we" geheid tegen een strafschop of doelpunt aanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
mijn voorspelling.
1e helft 0-0, 2e helft schiet Robben hem erin en dan gaan we tijd rekken tot de 90 min. om zijn.![]()
kan er niks aan doen, maar dit vind ik zo een dom overdreven griet, echt pppfftt walchelijk wijf gewoon.quote:
Je had het ook gewoon goed moeten schrijven, Grand Foulard, dan hadden we het wel in één keer begrepenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus ook bij de Xenos, een plaid. Ze zat mij wat meewarig aan te kijken
Iedereen die zo'n besteedbaar inkomen heeft als zij hebben, en zo riant wonen als zij doen maar die vervolgens wel een programma gaat maken (tegen betaling??) om te laten zien dat ze het nog best kunnen redden op bijstandsniveau is wat mij betreft nep...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan er niks aan doen, maar dit vind ik zo een dom overdreven griet, echt pppfftt walchelijk wijf gewoon.
( vooroordeel maar iets in me zegt je bent zooooo nep)
Ja, maar dat verschil hoor je echt niet als je het uitspreekt hèquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had het ook gewoon goed moeten schrijven, Grand Foulard, dan hadden we het wel in één keer begrepen
hoor ik nu Mera ergens roepen?????quote:
al gedaan, ongeveer ¤ 8.000 euroquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 uitrekenen gaat hoeveel spaargeld Gert heeft
ik haat dat mokkelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan er niks aan doen, maar dit vind ik zo een dom overdreven griet, echt pppfftt walchelijk wijf gewoon.
( vooroordeel maar iets in me zegt je bent zooooo nep)
jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen die zo'n besteedbaar inkomen heeft als zij hebben, en zo riant wonen als zij doen maar die vervolgens wel een programma gaat maken (tegen betaling??) om te laten zien dat ze het nog best kunnen redden op bijstandsniveau is wat mij betreft nep...
Ik wil haar nog wel eens tegenkomen als ze werkelijk een jaar op het bestaansminimum moet zitten, zonder de wetenschap dat je zo weer terug kunt naar je riante villa.... dan krijgt ze al stress om d'r nepnagels.
LOL.... ik dacht al, ik ben te lui om m'n rekenmachine te pakken, maar Pietje doet dat vast welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 uitrekenen gaat hoeveel spaargeld Gert heeft
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... ik dacht al, ik ben te lui om m'n rekenmachine te pakken, maar Pietje doet dat vast wel
Nou....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat verschil hoor je echt niet als je het uitspreekt hè
Dat was het ook.... echt, alsof het allemaal maar even zo makkelijk is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef Copycat het volgende:
Dat programma 'Geen cent te makken' vond ik echt stuitend.
Ach ja, ik heb 'm in huis, daar gaat het uiteindelijk om. Ben jij trouwens wel eens in die outlet geweest bij strand Horst? Da's wel een aardige, hangen leuke dingen voor niet teveelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou....
Maar vaag dat ze "plaid" niet begrepen, misschien had je gewoon om "een groot kleed voor over de bank" moeten vragen... of zou ze dan gevraagd hebben wat voor bank?
Waarop jij natuurlijk "Rabobank" zou hebben geantwoord
Ik zeg toch niet dat ik WIL dat dat gebeurt!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoor ik nu Mera ergens roepen?????gaat ze nog met een vlaggetje zwaaien ook
Nou dat ben ik niet met je eens hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:10 schreef Leandra het volgende:
Overigens valt mijn ellende in het niet bij een slecht slapende hoogzwangere met 2 jengeljongens
Het werd pas een beetje moeilijk door de verkeersboetes die meneer Froger opgelegd kreegquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was het ook.... echt, alsof het allemaal maar even zo makkelijk is.
Volgens mij hebben ze meer het idee gegeven dat het allemaal makkelijk kan van een minimum dan werkelijk de noodzaak van de voedselbank aangegeven (en dat was de bedoeling van het programma).
quote:
oke oke moppie, rustig aan he, het is te warm om je op te windenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik WIL dat dat gebeurt!![]()
Ik zeg alleen dát het gebeurt.![]()
En deis voor de mooie wedstrijd die dat op zal leveren.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens hoorEén ligt er nu op bed en dan is er meteen rust in de tent. Houdt wel in dat mijn middagdutje niet veel bijzonders wordt want dan klautert hij op bed over mijn hoofd, stopt zn vinger in mn oor af en toe een elleboog of een knie hier en daar
![]()
Hoe laat moet je vanmiddag? En het is een pretecho? Bij die ene?
Ik wil het wel weten hoor
ons kent ons hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, en ik wist de seconde dat ik een lukraak getal neerzette ook metéén dat er mensen zouden zijn die dan gingen uitrekenen hoeveel spaargeld ik heb.
Ja, zo zijn ze wel hierquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, en ik wist de seconde dat ik een lukraak getal neerzette ook metéén dat er mensen zouden zijn die dan gingen uitrekenen hoeveel spaargeld ik heb.
nèt 3 en nèt 2quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe oud zijn jou jongens Marrije als ik vragen mag.
Als ze nu een jaar op bijstandsniveau leefden, was het nog een beetje geloofwaardig.Dit was gewoon een budgetvakantie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:43 schreef Marrije het volgende:
Het werd pas een beetje moeilijk door de verkeersboetes die meneer Froger opgelegd kreeg
O, ik dacht dat de bedoeling was om te laten zien dat het leven met een bijstandsuitkering veel leuker is dan als miljonair.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was het ook.... echt, alsof het allemaal maar even zo makkelijk is.
Volgens mij hebben ze meer het idee gegeven dat het allemaal makkelijk kan van een minimum dan werkelijk de noodzaak van de voedselbank aangegeven (en dat was de bedoeling van het programma).
en reclame voor Marktplaatsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze nu een jaar op bijstandsniveau leefden, was het nog een beetje geloofwaardig.Dit was gewoon een budgetvakantie.
quote:Toast met honing. En op de helft van de Italiaanse opdracht.
quote:Motorrijder dodelijk verongelukt
ZWOLLE - Een 33-jarige motorrijder uit Zwolle is in de nacht van donderdag op vrijdag in zijn woonplaats om het leven gekomen door een botsing met een vrachtauto. Dat liet de politie vrijdag weten.
Het slachtoffer overleed ter plekke. De politie stelt een onderzoek in naar de toedracht van het ongeval
LOLquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:47 schreef Scrutinizer het volgende:
O, ik dacht dat de bedoeling was om te laten zien dat het leven met een bijstandsuitkering veel leuker is dan als miljonair.
Nee, een outlet bij strand Horst zegt me weer niets.... wat voor outlet??quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb 'm in huis, daar gaat het uiteindelijk om. Ben jij trouwens wel eens in die outlet geweest bij strand Horst? Da's wel een aardige, hangen leuke dingen voor niet teveel
Sportkleding, sportartikelen, normale kleding. Je krijg eerst restaurant Dragt, daarnaast zit de Mc Donalds en dan die outlet. Een grote hal met twee verdiepingen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, een outlet bij strand Horst zegt me weer niets.... wat voor outlet??
We gaan alleen eens in de zoveel tijd naar Bavaria Batavia Stad zodat ik weer voor weinig sportschoenen in de onmogelijke maat van Jr. kan scoren, en dan gaan er meestal ook gelijk een paar shirtjes mee.
Hoewel ik daar voor mezelf eigenlijk vrijwel nooit wat koop
Ja, pretecho, bij die ene om 17.45, dus de tweede helft van de wedstrijd zitten we in de autoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens hoorEén ligt er nu op bed en dan is er meteen rust in de tent. Houdt wel in dat mijn middagdutje niet veel bijzonders wordt want dan klautert hij op bed over mijn hoofd, stopt zn vinger in mn oor af en toe een elleboog of een knie hier en daar
![]()
Hoe laat moet je vanmiddag? En het is een pretecho? Bij die ene?
Ik wil het wel weten hoor
quote:
Maar ja, de Frogers schijnen iedere dag al woorden met elkaar te hebben over de auto die ze die dag gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Die uitlatingen ook constant. "Die mensen hebben geen geld, maar zijn zoooo enorm gelukkig samen. Zo zie je maar!"
quote:
Ja, samen kun je best arm zijn, want je hebt elkaar toch?!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Die uitlatingen ook constant. "Die mensen hebben geen geld, maar zijn zoooo enorm gelukkig samen. Zo zie je maar!"
zozo lekker druk al, en nu nog een kleintje erbij.quote:
Bij mij zag ze het al met 15 w en 6 dgn, maar ja dat kon ook niet missenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, pretecho, bij die ene om 17.45, dus de tweede helft van de wedstrijd zitten we in de auto
Fijn dat er een van de jongens een tukje ligt te doen, dat is dan idd ff rust in de tent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |