quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Geniepig counteren naar 6-0 uiteraard.
O wacht, je krijgt 134 keer de inleg terug als het 6-0 wordt... dan ben ik nét miljonair als ik al m'n spaargeld stort
Je zou het voor de gein moeten doen hè. 't Zal je maar overkomenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Geniepig counteren naar 6-0 uiteraard.
O wacht, je krijgt 134 keer de inleg terug als het 6-0 wordt... dan ben ik nét miljonair als ik al m'n spaargeld stort
Dat vroeg ik dus ook bij de Xenos, een plaid. Ze zat mij wat meewarig aan te kijkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef FANN het volgende:
[..]
dat woord moest ik helemaal googelennooit van gehoord
maar is dus gewoon een plaid ofzo![]()
zeg dat dan gewoohoon
Volgens mij had er al een FOK!ker een leuk zakcentje overgehouden aan het voorspellen van die 7-0 van Portugal tegen Noord-Korea.... was ook een grapjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zou het voor de gein moeten doen hè. 't Zal je maar overkomen
Als Nederland gaat tijd rekken lopen "we" geheid tegen een strafschop of doelpunt aanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
mijn voorspelling.
1e helft 0-0, 2e helft schiet Robben hem erin en dan gaan we tijd rekken tot de 90 min. om zijn.![]()
kan er niks aan doen, maar dit vind ik zo een dom overdreven griet, echt pppfftt walchelijk wijf gewoon.quote:
Je had het ook gewoon goed moeten schrijven, Grand Foulard, dan hadden we het wel in één keer begrepenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus ook bij de Xenos, een plaid. Ze zat mij wat meewarig aan te kijken
Iedereen die zo'n besteedbaar inkomen heeft als zij hebben, en zo riant wonen als zij doen maar die vervolgens wel een programma gaat maken (tegen betaling??) om te laten zien dat ze het nog best kunnen redden op bijstandsniveau is wat mij betreft nep...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan er niks aan doen, maar dit vind ik zo een dom overdreven griet, echt pppfftt walchelijk wijf gewoon.
( vooroordeel maar iets in me zegt je bent zooooo nep)
Ja, maar dat verschil hoor je echt niet als je het uitspreekt hèquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had het ook gewoon goed moeten schrijven, Grand Foulard, dan hadden we het wel in één keer begrepen
hoor ik nu Mera ergens roepen?????quote:
al gedaan, ongeveer ¤ 8.000 euroquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 uitrekenen gaat hoeveel spaargeld Gert heeft
ik haat dat mokkelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan er niks aan doen, maar dit vind ik zo een dom overdreven griet, echt pppfftt walchelijk wijf gewoon.
( vooroordeel maar iets in me zegt je bent zooooo nep)
jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen die zo'n besteedbaar inkomen heeft als zij hebben, en zo riant wonen als zij doen maar die vervolgens wel een programma gaat maken (tegen betaling??) om te laten zien dat ze het nog best kunnen redden op bijstandsniveau is wat mij betreft nep...
Ik wil haar nog wel eens tegenkomen als ze werkelijk een jaar op het bestaansminimum moet zitten, zonder de wetenschap dat je zo weer terug kunt naar je riante villa.... dan krijgt ze al stress om d'r nepnagels.
LOL.... ik dacht al, ik ben te lui om m'n rekenmachine te pakken, maar Pietje doet dat vast welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 uitrekenen gaat hoeveel spaargeld Gert heeft
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... ik dacht al, ik ben te lui om m'n rekenmachine te pakken, maar Pietje doet dat vast wel
Nou....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat verschil hoor je echt niet als je het uitspreekt hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |