quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Done... heb 'm ook ff naar jouw verstuurd voor de zekerheid
Weet ikquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet ik
Maar moet ik mijne nog een keer doen maar dan zonder achtergrond?
Okee, maar dan moeten D., Pheno en Koen m eigenlijk ook opnieuw doenquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, maar dan moeten D., Pheno en Koen m eigenlijk ook opnieuw doen(pm jij?
)
Staat er wel in je pm dat ie met witte achtergrond "moet"?
Wil hem best wel aanpassen, maar dat wordt pas na de wedstrijd..... De bewuste site is hier op de zaak nl geblokeerd....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
er staat 'het liefst met een witte achtergrond'
HEt is dan ook geen wereldramp als er wel een achtergrond is, want die valt ook weg te halen
Ik heb geen PM gehad. En pak het emmertje in Paint en flikker er wit neer, is het ook afquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, maar dan moeten D., Pheno en Koen m eigenlijk ook opnieuw doen(pm jij?
)
Staat er wel in je pm dat ie met witte achtergrond "moet"?
Oh, moet ik dan daar heen om wat warmte te voelen?quote:
Is het bij jou koud danquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, moet ik dan daar heen om wat warmte te voelen?
Dan ga je toch half 3 weg? Neem je een uurtje opquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:00 schreef Koen66 het volgende:
Had ik gepland om op mijn werk voetbal te kijken.....
Is er rondgemailed dat iedereen om 15:30 weg mag, dus wordt er niks qua tv geregeld
Ik moet minstens om 14:30 vertrekken vermoed ik om om 16:00 in Zoetermeer te zijn, 't wordt nu al druk op de wegen.....
Ja uurtje of 15 weg, dan naar Zuiderpark (naast Ahoy') daar is groot scherm om te kijken en treden wat artiesten op ivm Tour de France (Jaap en wat DJ's enzo)quote:
Is ook de bedoeling, moet vermoedelijk ook al omrijden, is ongeluk gebeurd op A1, staat al 7km stilstaand...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan ga je toch half 3 weg? Neem je een uurtje op
Yep....quote:
Ik kan hem ook voor jou maken, hetzelfde maar dan met witte achtergrond?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wil hem best wel aanpassen, maar dat wordt pas na de wedstrijd..... De bewuste site is hier op de zaak nl geblokeerd....
Dat snap ik, maar dat is misschien wel weer een kutwerk voor Loveless?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
er staat 'het liefst met een witte achtergrond'
HEt is dan ook geen wereldramp als er wel een achtergrond is, want die valt ook weg te halen
Dat mag bestquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan hem ook voor jou maken, hetzelfde maar dan met witte achtergrond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |