Volgens mij ook. Maar ik zit er niet zo in.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ja viesss is toch goed juist in die gangstertaal. Ofzo.
Oh, dan is het goed denk ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ja viesss is toch goed juist in die gangstertaal. Ofzo.
NEE!quote:
En jij neemt z'n plaats en leasebak over?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:21 schreef Koen66 het volgende:
zow dat was een lekker gebakje..... (de directeur gaat hier na nog geen jaar alweer verkassen...)
Met een leuke premie zeker?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:21 schreef Koen66 het volgende:
zow dat was een lekker gebakje..... (de directeur gaat hier na nog geen jaar alweer verkassen...)
Hmmmmm directeur is niks voor mij.....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En jij neemt z'n plaats en leasebak over?
Nee, hij verkast naar een ander bedrijfsonderdeel, is meer een interne verkassing dus.quote:
Was zijn vorige bak een BMW?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmmm directeur is niks voor mij.....
En zonder een dikker salaris zou ik z'n leasebak niet kunnen betalen (hij heeft net een nieuwe VW Touareg)
Zou ik acuut m'n koters geen vreten meer kunnen geven
HOI!quote:
Prioriteiten stellen Koenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmmm directeur is niks voor mij.....
En zonder een dikker salaris zou ik z'n leasebak niet kunnen betalen (hij heeft net een nieuwe VW Touareg)
Zou ik acuut m'n koters geen vreten meer kunnen geven
Ik dacht dat ie m vandaag zou maken, en gomi ook... maar een herinnering is misschien wel handigquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
Tombo moest Symph nou ook die PM krijgen of zou die 'm vandaag maken?
Voor de rest is die naar laysa, marlalala, miauw, Rauzer, Firefly, Jooooo-Pi, Bella en j95 verstuurd
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie m vandaag zou maken, en gomi ook... maar een herinnering is misschien wel handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |