Nee hoor, schuif je potentieprobleem nu niet op mij af.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:45 schreef o.us het volgende:
TS is dronken.
Geloof niet wat ie zegt jongens, zo kwam ik ooit in Luxemburg terecht voor een blokje Knorr.
Jij bent echt wel een trieste sukkel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:41 schreef remlof het volgende:
Je hebt wel eens dat je met een meisje bent dat echt enorm graag wil neuken. Da's prima natuurlijk, maar als ze echt Quality Sex wil kan ze me toch echt beter eerst even pijpen, anders kom ik al binnen vijf minuten nadat ik m'n harde pilaar in haar natte sponsje heb gedouwd.
Dus dames, leer het nu eens, wil je echt goeie en langdurige seks, leef dan eerst even je orale bekwaamheden uit op die fallus van je partner, het betaalt zich terug
Ja dat is toch niet leuk? Daarom deze oproep tot voorwerk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:45 schreef Winner_Taco het volgende:
In het zwembad kom ik altijd na 3 stoten al . Zo strak zijn die kutjes dan he
fixed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:48 schreef Mistbank het volgende:
Waar het hart de zak vol van is, loopt de mond van over.
Het werkt wederzijds inderdaad. Dank voor je support.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:49 schreef capricia het volgende:
You've got to lick it, before you stick it!
Mannen, leer dat nou eens..
Ik probeer altijd te denken aan het feit dat ik het vuilnis nog moet buiten zetten en de kattenbak verschonen als ik op het punt sta te komen, maar het helpt niet altijdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:52 schreef Biogarde het volgende:
Ik denk altijd aan dood en verderf en stel 'm dusdanig lang uit dat ik de rest van de week pijn heb bij het plassen.
Dat werkt prima, iets doen waar je geen zin in hebt op zo'n moment.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:53 schreef Biogarde het volgende:
En voorspel wanneer je echt op klappen staat?
Beter werkt eerst ff knoeterhard swaffelen zodat ie verdoofd raakt. Dan kan je wel weer een kwartiertje door.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik probeer altijd te denken aan het feit dat ik het vuilnis nog moet buiten zetten en de kattenbak verschonen als ik op het punt sta te komen, maar het helpt niet altijd
69?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Het werkt wederzijds inderdaad. Dank voor je support.
Nee.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dit is serieus. Herken je het niet?
Ja dat is een prima oplossing. Maar die meiden die alleen maar gillen "neuk me, neuk me" snappen dat nietquote:
Wat loop je nou te klagen man .quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat is een prima oplossing. Maar die meiden die alleen maar gillen "neuk me, neuk me" snappen dat niet
Die hebben vast wel ergens een dildo liggen of anders gewoon de Grolsch beugel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat is een prima oplossing. Maar die meiden die alleen maar gillen "neuk me, neuk me" snappen dat niet
Alsof seks alleen maar zo snel mogelijk je zaadcellen achterin een baarmoeder deponeren isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:03 schreef Winner_Taco het volgende:
Als je een mooi wijf in bed hebt die schreeuwt : "Neuk me ! Neuk me ! " Dan doe je dat toch zeker zonder enige vorm van twijfel ?
Desnoods 4 x achter elkaar
Klopt. De eerste lading moet achter de huig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof seks alleen maar zo snel mogelijk je zaadcellen achterin een baarmoeder deponeren is
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Klopt. De eerste lading moet achter de huig.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:09 schreef capricia het volgende:
Neuken is sws overrated. Doe mij maar goede orale seks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:14 schreef Drinky het volgende:
Remlof na middernacht SEX topicJouw sigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bloody Beetroots - Warp 1.9quote:
Pijpen?quote:
Ik ben te potent voor mijn leeftijd, vrees ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:28 schreef Chai het volgende:
Ik dacht dat bij iemand van jouw leeftijd toch niet echt nodig zou zijn om het een beetje normaal uit te houden.
Nee hoor. Ik heb juist hetzelfde "probleem" en m'n vrouwtje vindt dat helemaal niet vervelend.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben te potent voor mijn leeftijd, vrees ik
Nee natuurlijk niet, want die 21 jarige jongen die haar komt bezoeken nadat jij naar je werk bent heeft daar geen problemen mee.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb juist hetzelfde "probleem" en m'n vrouwtje vindt dat helemaal niet vervelend.
De gemiddelde 21-jarige knul vind het waarschijnlijk niet zo leuk als hij zich eerst een weg moet banen door 3 kinderen alvorens bij m'n echtgenote te komen. Die ook nog eens te oud voor 'm is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, want die 21 jarige jongen die haar komt bezoeken nadat jij naar je werk bent heeft daar geen problemen mee.
Maar even serieus: waarom kom je minder snel als je eerst gepijpt bent en DAARNA pas neukt?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:41 schreef remlof het volgende:
Je hebt wel eens dat je met een meisje bent dat echt enorm graag wil neuken. Da's prima natuurlijk, maar als ze echt Quality Sex wil kan ze me toch echt beter eerst even pijpen, anders kom ik al binnen vijf minuten nadat ik m'n harde pilaar in haar natte sponsje heb gedouwd.
Dus dames, leer het nu eens, wil je echt goeie en langdurige seks, leef dan eerst even je orale bekwaamheden uit op die fallus van je partner, het betaalt zich terug
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:51 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Maar even serieus: waarom kom je minder snel als je eerst gepijpt bent en DAARNA pas neukt?
Omdat ie als je m meteen in een nat kutje stopt ie over-gestimuleerd zou worden en het beter is die stimulering wat milder te beginnen met pijpen zodat ie niet overgestimuleerd wordt en meteen spuit?? Of hoe moet ik dat zien??
Of bedoel je met 'eerst pijpen' 'gepijpt worden en klaargekomen in haar mond'?
Je moet ook niet in het kinderbadje gaan zwemmenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:45 schreef Winner_Taco het volgende:
In het zwembad kom ik altijd na 3 stoten al . Zo strak zijn die kutjes dan he
Ja en ja dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:51 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Maar even serieus: waarom kom je minder snel als je eerst gepijpt bent en DAARNA pas neukt?
Omdat ie als je m meteen in een nat kutje stopt ie over-gestimuleerd zou worden en het beter is die stimulering wat milder te beginnen met pijpen zodat ie niet overgestimuleerd wordt en meteen spuit?? Of hoe moet ik dat zien??
Of bedoel je met 'eerst pijpen' 'gepijpt worden en klaargekomen in haar mond'?
Baasquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je moet ook niet in het kinderbadje gaan zwemmen
TS heeft gelijk trouwens.
Maar je praat nu net als een wijf Remlof .quote:
Dank je voor het compliment.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:54 schreef tijger74 het volgende:
Remlof begint echt op Tong80 te lijken.
Zucht
Ik moest lachen vanwege de connectie tong -> topic over orale sexquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:54 schreef tijger74 het volgende:
Zucht
Wat hadden we goede sex hè ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:54 schreef tijger74 het volgende:
Zucht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |