Nee hoor, schuif je potentieprobleem nu niet op mij af.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:45 schreef o.us het volgende:
TS is dronken.
Geloof niet wat ie zegt jongens, zo kwam ik ooit in Luxemburg terecht voor een blokje Knorr.
Jij bent echt wel een trieste sukkel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:41 schreef remlof het volgende:
Je hebt wel eens dat je met een meisje bent dat echt enorm graag wil neuken. Da's prima natuurlijk, maar als ze echt Quality Sex wil kan ze me toch echt beter eerst even pijpen, anders kom ik al binnen vijf minuten nadat ik m'n harde pilaar in haar natte sponsje heb gedouwd.
Dus dames, leer het nu eens, wil je echt goeie en langdurige seks, leef dan eerst even je orale bekwaamheden uit op die fallus van je partner, het betaalt zich terug
Ja dat is toch niet leuk? Daarom deze oproep tot voorwerk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:45 schreef Winner_Taco het volgende:
In het zwembad kom ik altijd na 3 stoten al . Zo strak zijn die kutjes dan he
fixed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:48 schreef Mistbank het volgende:
Waar het hart de zak vol van is, loopt de mond van over.
Het werkt wederzijds inderdaad. Dank voor je support.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:49 schreef capricia het volgende:
You've got to lick it, before you stick it!
Mannen, leer dat nou eens..
Ik probeer altijd te denken aan het feit dat ik het vuilnis nog moet buiten zetten en de kattenbak verschonen als ik op het punt sta te komen, maar het helpt niet altijdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:52 schreef Biogarde het volgende:
Ik denk altijd aan dood en verderf en stel 'm dusdanig lang uit dat ik de rest van de week pijn heb bij het plassen.
Dat werkt prima, iets doen waar je geen zin in hebt op zo'n moment.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:53 schreef Biogarde het volgende:
En voorspel wanneer je echt op klappen staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |