QFTquote:
Nou, hoe TS klaarkomt is ook niet helemaal normaalquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:49 schreef kwiwi het volgende:
Die antwoorden!! Jammer van het serieus bedoelde topic, maar ik moest er wel om lachen
QFTquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:19 schreef anoniemelurker het volgende:
Bij mijn orgasmes voelt het alsof er een stroom van vuur uit mijn tenen komt, zich een weg schietend naar boven, alwaar het zich als een vuurzee omhoog stuwt om vervolgens de rest van mijn lichaam te verkennen. Mijn ogen draaien weg en het lijkt alsof er overal sterren om mij heen te zien zijn. Al m'n spieren verkrampen zich en na een korte bewustwording van het feit dat ik op het punt sta om te komen, stort de complete vuurzee uit m'n lichaam zich door de schacht van mijn opgezwollen lid, richting het puntje van m'n eikel, alsof het een doucheputje is dat al het water opslurpt. Met een noodgang voel ik hoe mijn dikke vriend in de allergrootste opwelling het complete vuur er in een keer uit lijkt te gaan willen knallen en begin ik op trillende benen alvast in de juiste positie te gaan staan. Ik pak mijn bedpartner bij haar borsten, kijk haar nog een laatste keer diep in de ogen aan, grom daarbij als een beer die klaarstaat om zijn zojuist gevangen vlees te verorberen en laat me helemaal gaan. Ik spuit haar kutje helemaal vol en voel hoe mijn zaad tussen haar schaamlippen doorsijpelt.
Zoiets voelt het. Verliefd of niet.
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:19 schreef anoniemelurker het volgende:
Bij mijn orgasmes voelt het alsof er een stroom van vuur uit mijn tenen komt, zich een weg schietend naar boven, alwaar het zich als een vuurzee omhoog stuwt om vervolgens de rest van mijn lichaam te verkennen. Mijn ogen draaien weg en het lijkt alsof er overal sterren om mij heen te zien zijn. Al m'n spieren verkrampen zich en na een korte bewustwording van het feit dat ik op het punt sta om te komen, stort de complete vuurzee uit m'n lichaam zich door de schacht van mijn opgezwollen lid, richting het puntje van m'n eikel, alsof het een doucheputje is dat al het water opslurpt. Met een noodgang voel ik hoe mijn dikke vriend in de allergrootste opwelling het complete vuur er in een keer uit lijkt te gaan willen knallen en begin ik op trillende benen alvast in de juiste positie te gaan staan. Ik pak mijn bedpartner bij haar borsten, kijk haar nog een laatste keer diep in de ogen aan, grom daarbij als een beer die klaarstaat om zijn zojuist gevangen vlees te verorberen en laat me helemaal gaan. Ik spuit haar kutje helemaal vol en voel hoe mijn zaad tussen haar schaamlippen doorsijpelt.
Zoiets voelt het. Verliefd of niet.
lijk net alsof je in de hemel ben belandquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:22 schreef JohnDDD het volgende:
Ben jij er zo eentje die vertederd in de armen van je liefje valt en haar nog eens stevig vastknijpt?
Of kom je met harde kreunen en krijg je een blik in je ogen als een ware krijger die net met blote handen een leeuw heeft gedood?
Mijn orgasmes zijn sinds ik écht verliefd ben enorm veranderd. Ik spartel alle kanten op, kan mijn armen en hoofd en benen niet in bedwang houden en zie lichtflitsen. Zijn er mannen die dit ook hebben?
WTF? Ooit aan epilepsie gedacht?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:22 schreef JohnDDD het volgende:
Ben jij er zo eentje die vertederd in de armen van je liefje valt en haar nog eens stevig vastknijpt?
Of kom je met harde kreunen en krijg je een blik in je ogen als een ware krijger die net met blote handen een leeuw heeft gedood?
Mijn orgasmes zijn sinds ik écht verliefd ben enorm veranderd. Ik spartel alle kanten op, kan mijn armen en hoofd en benen niet in bedwang houden en zie lichtflitsen. Zijn er mannen die dit ook hebben?
Zullen we ff?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:45 schreef Ernemmertje het volgende:
lol, epilepsie, misscien heeft het wel een verband met elkaar maar dat weet ik ook niet.. Wel als ik helemaal verliefd ben kom ik ook wel wat heftiger klaar hoorDus kan ook gewoon normaal wezen...heerlijk gevoel
Ookquote:
Zit je in een soorte diepe depressie ofzo?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook.
Maar ik bedoelde meer het onbevredigde gevoel dat je - ook als je twee uur neukt -
vaak spijt hebt dat je weer gekomen bent en over het algemeen niet die knuffels nodig hebt van je vriendin.
Nee?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:00 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Zit je in een soorte diepe depressie ofzo?
Nee maar je geniet toch wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee?
Is het heel raar om af en toe es lekker uitgeblust van je vriendin af in slaap te rollen?
Bedankt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef SuperheldG het volgende:
[..]
mijn orgasme duurt zo'n 10 a 15 sec....geluksvogel
quote:
JA TOCH WELquote:
Hahahaa, vet, ik ben helaas een van de velen die doet zoals hij beschrijft voordat hij superman nadoet..quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:31 schreef Ihazissues het volgende:
"Now whipe that shit off your face... Here take my cape"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |