Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hoiquote:
Hoiquote:
zonder gesprek aangenomen, dus de nood was hoogquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van de klant kan het je alleen wel je opdracht kosten
zo op het eerste gezicht welquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel vaker zo bij bedrijvenHeb je wel leuke collega's?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Hoi
Hier alles goedBij jou?
Grote bank toevallig?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zonder gesprek aangenomen, dus de nood was hoogvoorlopig parkeren we nog wel.
[..]
zo op het eerste gezicht wel
Valt me nu pas op dat je m veranderd hebt! (slecht zeg)quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, mag ik met m'n nieuwe ava in de OP?![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
aan iedereen die net hoi zij!
Ja hier gaat het los van een pijnlijke enkel wel goed hoor.
Kben gisteren met mijn oppaskindjes naar de bios gegaan (toy story 3) en ben daar behoorlijk door mijn enkel gezakt. Gelukkig was de film er niet minder leuk om, en pijn gaat wel weer over!
Danke liebchenquote:
Ik snap dat welquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:39 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Valt me nu pas op dat je m veranderd hebt! (slecht zeg)
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Danke liebchen![]()
[..]
Ik snap dat wel![]()
Een tux is een tux
Maar hij is wel leuk!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Danke liebchen![]()
[..]
Ik snap dat wel![]()
Een tux is een tux
Nee, dat niet, maar heb wel jaren bij de voorloper van de oranje leeuw en consorten rondgewandeldquote:
Je bent een nerdquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Danke liebchen![]()
[..]
Ik snap dat wel![]()
Een tux is een tux
Alvast weltrusten WOK! Tot laterquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:42 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar eens tv kijken in bed
jane eyre nog niet klaar![]()
Dankjequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:42 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Maar hij is wel leuk!
Ik krijg altijd opmerkingen over de mijne, omdat het in mijn plaatje nog steeds sneeuwt.
quote:
Lucky bastard!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad wel op een meisje dat hier 5 woningen verderop woont.
Ssssssssssssssssst!quote:
Volgens de nerdtest scoorde ik wel erg hoof voor een meisjequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoax!
Tux is niet alleen voor nerds.
Tux houdt van iedereen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad wel op een meisje dat hier 5 woningen verderop woont.
tingelingelingquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:44 schreef --Tweety-- het volgende:
DM, FRIEM!!![]()
![]()
![]()
![]()
2 of my favourite fok people!!!
Avond Friemquote:
Daar hoor jij natuurlijk ook bij fles!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar de sterren en daar voorbij!
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Nodig die dan eens heel gauw uit voor de meet
nopequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:49 schreef --Tweety-- het volgende:
Heeft een van jullie toevallig vandaag flash forward gezien?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:49 schreef --Tweety-- het volgende:
Uh, nee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:49 schreef --Tweety-- het volgende:
Wel de beide zij-vloertjes liggen, (passen perfect al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Avond FriemHoe ging het vloertje leggen?
Maar niet iedereen houdt van Tuxquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoax!
Tux is niet alleen voor nerds.
Tux houdt van iedereen.
Ja, d'r is een nerdtest... ooit eens gedaanquote:
quote:14% scored higher (more nerdy),
1% scored the same, and
85% scored lower (less nerdy).
What does this mean? Your nerdiness is:
High-Level Nerd. You are definitely MIT material, apply now!!!.
Ik had het al eerder bekeken, maar na 3 eps ofzo ben ik afgehaakt. Ik vond de graphics te nep en het verhaal kon me niet echt pakkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:49 schreef --Tweety-- het volgende:
Da's balenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel de beide zij-vloertjes liggen, (passen perfect al zeg ik het zelf), morgen de motorluiken erin meten
![]()
Kreeg wel een vervelend berichtje vandaag, de onderdelen van de koelwaterpomp komen pas rond 15 juli binnen, dus voorlopig nog 2 weken op de kant
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:51 schreef --Tweety-- het volgende:
Wat vonden jullie ervan?
Ik heb het hele seizoen al gezien, het was op tv toen ik in Engeland was, en ik vond het echt SUPER!
Ik zat elke maandagavond van 9 tot 10 aan de tv gekluisterd! Ik wou er geen seconde van missen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linux is user friendly, its just very selective of its friends.quote:
In Engeland hoorde je er echt niet bij als je die serie niet keek, echt vreemd was dat daar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het al eerder bekeken, maar na 3 eps ofzo ben ik afgehaakt. Ik vond de graphics te nep en het verhaal kon me niet echt pakkenBovendien is de serie volgens mij nu al gecancelled...
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Linux is user friendly, its just very selective of its friends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |