Nee, maar als 80% van de bevolking de wedstrijd gaat kijken is het misschien wel handig er rekening mee te houden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Eigenlijk best een mooie test, of te zien wie echt iets geleerd heeft op school...
Alsof iedereen z'n planning moet aanpassen voor een stel zweterige miljonairs in korte broekjes![]()
zo heb ik ook eens met klasgenoten naar de radio zitten luisteren met oordopjes onder biologie omdat AJAX de finale van de World Champions Leage toen ging winnen... heel heel lang geleden, toen ik nog voor ajaxquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dus. Zou de school zich niet realiseren dat ze zelf ook die uitreiking om zeep helpen zo? Ik zou wel gaan want ja, je diploma is belangrijk, maar ik zou zeker met een oordopje radio 1 zitten luisteren. Fuck die praatjes voor m'n klasgenoten.
sssttt, MM weet nog niet dat het al vrijdag isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ja en? Dan is er toch geen Nederland-Brazilie
dat is tenminste een normale tijd!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:51 schreef julian6 het volgende:
OngelooflijkIk hoop dat er niemand komt daar.
Gelukkig is mijn diploma uitreiking om 19:30.
Iedereen die zo'n papiertje heeft wil graag een paar verbale schouderklopjes en wat veren in z'n reet, liefst met een foto erbij. Da's altijd zo met welk diploma ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:26 schreef Bestolene het volgende:
Wat is de meerwaarde van zo'n uitreiking? Kan prima per post. Ik zie niet in waarom je daar naartoe zou gaan, laat staan dat je het zou verkiezen boven een WK kwartfinale tegen Brazilië.
Dom wicht: "voetballen doen we het hele jaar"
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:46 schreef Jivis het volgende:
"We hadden niet verwacht dat Nederland zo ver zou komen"
En hoe moeilijk is het om zo'n diplomauitreiking op een andere dag te houden?
Dat was de toyota cup, sukkelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:21 schreef najazeg het volgende:
[..]
zo heb ik ook eens met klasgenoten naar de radio zitten luisteren met oordopjes onder biologie omdat AJAX de finale van de World Champions Leage toen ging winnen... heel heel lang geleden, toen ik nog voor ajaxwas. nu ben ik voor Vitesse
Wij mochten die wedstrijd gewoon zien in eerder genoemde aulaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat was de toyota cup, sukkel![]()
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het mooie verhalen waar geen kut van klopt, niets persoonlijks verder.
Oh nee, toch wel...
1995 toyota cup?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat was de toyota cup, sukkel![]()
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het mooie verhalen waar geen kut van klopt, niets persoonlijks verder.
Oh nee, toch wel...
Voetbal kan je ook wel een uurtje later gaan kijken. Zo'n uitreiking is voor mij toch iets waar je hard voor heb gewerkt. En op het punt waarop je je diploma krijgt stop je er geen moeite meer in voor een simpele wedstrijd tussen miljonairs...dat is pas dom gelulquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, dat diploma is al gehaald. Kan ook gewoon een dag eerder/later of desnoods opsturen.
Daarna stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Voetbal kan je ook wel een uurtje later gaan kijken.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
O-M-Gquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De naam van de wereldcup was toen de Toyota Cup, omdat Toyota dat sponsorde.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:16 schreef najazeg het volgende:
[..]
1995 toyota cup?
het was iig een world cup.
Neem het op en kijk na de uitreikingquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Voetbal kan je ook wel een uurtje later gaan kijken. Zo'n uitreiking is voor mij toch iets waar je hard voor heb gewerkt. En op het punt waarop je je diploma krijgt stop je er geen moeite meer in voor een simpele wedstrijd tussen miljonairs...dat is pas dom gelul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |